Uit welke video komt deze gif?quote:
Daarna vast nog veel 180'ers bij Anderson v Searle, met een beetje mazzel wordt Wright v Asada ook lachen. Prima avondje.quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef Coco. het volgende:
@:El-Stinho en ik zitten klaar (broekie uit) voor de TOPSHOW van Zwaan en Chisnall.
Ik wil laatste VI ook kijken...quote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarna vast nog veel 180'ers bij Anderson v Searle, met een beetje mazzel wordt Wright v Asada ook lachen. Prima avondje.
Is ook meer om de wedstrijd van Dimitri in perspectief te zetten. Aan de ene kant praten mensen over de ‘oude’ Lewis, aan de andere kant was vdBergh ‘geen schim’ van zijn eerste partij, terwijl het in vergelijking allemaal wel meevalt.quote:Op maandag 23 december 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, voor dit soort potjes boeien gemiddeldes niet. Schaamteloos genieten.
Sensi.quote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je Chantal Janzen als Kees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat als ik voor één kies?quote:Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen Flodder, The Lion King of Nicki Minaj?
Bij Lewis moet het steeds van ver komen. We gaan niet in 'wat als' praten, maar Webster heeft gewoon een 2-0 in sets, 2-1 in legs voorsprong weggegeven. Lewis zal vast weer wat veranderen aan zijn pijlen, geen idee. De punten waren in ieder geval anders dan eergisteren.quote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook meer om de wedstrijd van Dimitri in perspectief te zetten. Aan de ene kant praten mensen over de ‘oude’ Lewis, aan de andere kant was vdBergh ‘geen schim’ van zijn eerste partij, terwijl het in vergelijking allemaal wel meevalt.
Dimitri zal na de kerst wel een betere houding op het podium moeten gaan aannemen. Als hij meer zelfverzekerdheid had uitgestraald was Woodhouse vermoedelijk nooit in de buurt gekomen.
Nee gewoon weer een nieuw begin maar dan in de moderne tijdquote:Op maandag 23 december 2019 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (![]()
) die weer bij Ma gaan wonen (blijft toch je zoon hè) kunnen we weer 5 seizoenen vooruit.
Laat lekker gaan joh.quote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil laatste VI ook kijken...
Maar de rol van dochter Kees is het makkelijkst te casten, gewoon een lekker wijf met dikke tieten.quote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is te dom om Kees te spelen.
Maar Tatjana was wel echt speciaal. Geen standaard lekker wijf.quote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de rol van dochter Kees is het makkelijkst te casten, gewoon een lekker wijf met dikke tieten.
Een nieuwe Sjonnie, Kees en zeker Ma wordt een stuk lastiger.
Stagiaire wil ook een keer op tv.quote:Op maandag 23 december 2019 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dat je hier als medewerker aan meedoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |