Season finale was gister, oktober volgend jaar weer een nieuw seizoen.quote:
Nu al zin in nieuwe afleveringen. Wellicht Kees underdcover in hoerenhuis of een aflevering in het teken van de hond.quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Season finale was gister, oktober volgend jaar weer een nieuw seizoen.
Ik zou een reboot van Flodder echt heel leuk vinden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek van Arjan.quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ziek was. Waar heeft hij dit verteld?
Dan rectificeer ik mijn post bij dezen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek van Arjan.
quote:Badr Hari heeft gescheurde enkelband
Kickbokser Badr Hari heeft een gescheurde enkelband opgelopen tijdens zijn krachtmeting met Rico Verhoeven. Het ministerie van Justitie en Veiligheid bevestigt dat er sinds zaterdagavond geen digitale activiteit meer is waargenomen.
De verdachte kan zeer agressief zijn. Mocht u hem zien in het openbaar, benader hem dan niet zelf maar bel de politie.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het verstandig om Deef een bijl toe te vertrouwen?twitter:WilliamHill twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:00:00🎯 @NathanAspi and @ChizzyChisnall swap darts for axes👀 Who comes out on top?#WHDarts https://t.co/CiK47OaBsf reageer retweet
Dan krijg je Chantal Janzen als Keesquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een reboot van Flodder echt heel leuk vinden.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-onderzoek-uit.html
[..]
twitter:endantwit twitterde op zondag 22-12-2019 om 09:56:02Binnenkort:Erik ten Hag (@AjaxHeadCoach)versusRico Verhoeven (@RicoVerhoeven)De shit is aaaaaaan! https://t.co/aln2NNY2Ua reageer retweet
quote:Op maandag 23 december 2019 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]Is het verstandig om Deef een bijl toe te vertrouwen?twitter:WilliamHill twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:00:00🎯 @:NathanAspi and @:ChizzyChisnall swap darts for axes👀 Who comes out on top?#WHDarts https://t.co/CiK47OaBsf reageer retweet
Kut RTL.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
Normaal luister ik dit onder werktijd. Nog even geduld dus.quote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef Slobeend het volgende:
De Krokante Leesmap kerstspecial is er jongens! @:grifte @:wereldgozer @:de_kraam
Gewoon Elise Schaap allenquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je Chantal Janzen als Kees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godin.quote:Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon Elise Schaap allen
@:zipportal
Goed dat we hier de oude Adrian Lewis zienquote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
De genotsset van vanmiddag is geüpload.
Grappig is dat het qua niveau geen betere wedstrijd was dan Woodhouse tegen Dimitri. Vooral qua lichaamstaal was het verschil enorm.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
De genotsset van vanmiddag is geüpload.
Wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen Flodder, The Lion King of Nicki Minaj?quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, voor dit soort potjes boeien gemiddeldes niet. Schaamteloos genieten.quote:Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig is dat het qua niveau geen betere wedstrijd was dan Woodhouse tegen Dimitri. Vooral qua lichaamstaal was het verschil enorm.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (![]()
) die weer bij Ma gaan wonen (blijft toch je zoon hè) kunnen we weer 5 seizoenen vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |