Ik vind Scholten ook een zure zak hoorquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Ach hij hoeft ook geen eigen talkshow te hebben, hij moet alleen Koos en Zeah Zekah wat vraagjes te stellen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet altijd erg om hem lachen, maar echt een goede presentator is het ook weer niet
Neejoh, Scholtengodquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind Scholten ook een zure zak hoor
Hij vind zichzelf heel wat. Eest dacht ik dat hij wel wat zelfspot had maar het is best een arrogante lulquote:
Neejoh die heeft best zelfspot tochquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf heel wat. Eest dacht ik dat hij wel wat zelfspot had maar het is best een arrogante lul
Kwam er altijd wel uit maar ik vind hem dit jaar zeer negatiefquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh die heeft best zelfspot toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |