Zeg!quote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen tokkies![]()
Ik weet eigenlijk niet wat we gaan doen/eten.
Jij ook wel een beetje heurquote:Op zondag 22 december 2019 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, ik niet bepaald. De Familie meer.
Ooh yeahquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is wel paling...
[..]
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,
Zoet met scherpe schimmelkaas doet het prima...
Is dat het nieuwe zuiglam zwiepen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe kerst traditie: koe meppen, klinkt bijna hetzelfde.
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.quote:Op zondag 22 december 2019 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ooh yeah
[..]
Is dat het nieuwe zuiglam zwiepen?
Getver.quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Charmian het volgende:
@:pullup helaas...wel een Spiderman, maar ook weer de verkeerde
quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.
Koe piñataquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.
Haha pauperquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
Zul je zien dat wel toch gaan gourmetten
quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
quote:
Even roken in mijn camping smoking, brb.quote:Op zondag 22 december 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja wat? 't Is gewoon een achenebbisj activiteit.
Dat verdien je nu ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
Wij doen dan 2 keer zo chique op 1e kerstdag, 6 gangen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind 3 gangen menu ook chiquer dan gourmetten
Ik vind het gewoon gekut met die kleine schijtpannetjes. Kwartier wachten, 1 hap. En je ondertussen dan maar volvreten aan brood en salades. #gedoequote:
Zoek je nog een vriendin zonder benifits voor kerst?quote:Op zondag 22 december 2019 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen dan 2 keer zo chique op 1e kerstdag, 6 gangen.
En 3 amuses...
Had ik ook bijna gedaanquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
ik kocht wel eens van die verschillende kleine vleesjes en dan flikkerde ik het gewoon in de koekepan...stoer he
Ik zal even aan mijn echtgenote vragen wat zij daar van vindt...quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoek je nog een vriendin zonder benifits voor kerst?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
ik kocht wel eens van die verschillende kleine vleesjes en dan flikkerde ik het gewoon in de koekepan...stoer he
Owh, laat maar danquote:Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal even aan mijn echtgenote vragen wat zij daar van vindt...
quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
Hij kijkt wel als een tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:
Welnee gewoon al die pannetjes volgooien gelijk bam en schoffelen maar. En hoezo is een stokbroodje gedoe?? In een restaurant hoor je nooit iemand klagen over een stukje brood vooraf maar bij gourmetten is het ineens een drama.quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gekut met die kleine schijtpannetjes. Kwartier wachten, 1 hap. En je ondertussen dan maar volvreten aan brood en salades. #gedoe
quote:
Nja, dan maar ouderwets, maar ik vind het gezellig en fijn dat je zelf kan kiezen welk dood diertje je in je pannetje parkeert.quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Welnee gewoon al die pannetjes volgooien gelijk bam en schoffelen maar. En hoezo is een stokbroodje gedoe?? In een restaurant hoor je nooit iemand klagen over een stukje brood vooraf maar bij gourmetten is het ineens een drama.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker hoor mijn eigen SC zonder vreemde graftakken
vind je t gek met zo'n uiquote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
niet te hoog van de toren blazen gast...waren er maar 3 achter elkaarquote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jij hem veranderd dan ik ookquote:
gekke tietjes welquote:
Ik vind het niet leuk en eigenlijk ook niet echt lekker. Laat me!quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Welnee gewoon al die pannetjes volgooien gelijk bam en schoffelen maar. En hoezo is een stokbroodje gedoe?? In een restaurant hoor je nooit iemand klagen over een stukje brood vooraf maar bij gourmetten is het ineens een drama.
mijne is primaquote:Op zondag 22 december 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als jij hem veranderd dan ik ookik heb ook nog een erecte penis met muts
ik ook niet.quote:Op zondag 22 december 2019 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk en eigenlijk ook niet echt lekker. Laat me!
Ga je met mij mee? `12 soorten kipgerechten kan je zo uit de pan snaaienquote:Op zondag 22 december 2019 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk en eigenlijk ook niet echt lekker. Laat me!
12 soorten?quote:Op zondag 22 december 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je met mij mee? `12 soorten kipgerechten kan je zo uit de pan snaaien
JA JE BENT GEEN GOURMETPAUPER OF WAHquote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dit jaar niet maar ja soms PROBLEMEN MEE?
Ram 'm erin.quote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
"Een natuurvereniging in de Belgische plaats Geel en Mol verwacht vanaf de jaarwisseling een babyboom van minstens tweehonderd lammetjes. Reden? Een ram die bij het scheiden van de mannetjes (rammen) en vrouwtjes (ooien) onopgemerkt bleef en zo bij de dames langere tijd en ongestoord zijn ‘ding’ kon doen."
Die rammen tochquote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
"Een natuurvereniging in de Belgische plaats Geel en Mol verwacht vanaf de jaarwisseling een babyboom van minstens tweehonderd lammetjes. Reden? Een ram die bij het scheiden van de mannetjes (rammen) en vrouwtjes (ooien) onopgemerkt bleef en zo bij de dames langere tijd en ongestoord zijn ‘ding’ kon doen."
Rampetampenquote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
Voor 6 personen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]12 pannen wel 25 euro borg per pan zeg
Je nam het vorig jaar ook zeker.quote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]12 pannen wel 25 euro borg per pan zeg
Gourmetquote:Op zondag 22 december 2019 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je nam het vorig jaar ook zeker.
12 pannen voor 28 pers, das best veulquote:Op zondag 22 december 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
28 maar we hebben nog meer dingen
Even in de gaten houden, want de rest hoeft maar ¤ 2,50 borg te betalen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gourmetmaar willen we mijn zus niet meer aan doen
Nou was wel een twijfeltje zitten grote mannen bijquote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
12 pannen voor 28 pers, das best veul
Het zijn allemaal Ghostbusters, vermoed ik.quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
iedereen een doggy bag mee naar huisquote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben met 1.88 1 van de kleinerequote:Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Ghostbusters, vermoed ik.
ken jij 28 personenquote:Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou was wel een twijfeltje zitten grote mannen bij
Gelukkig hebben ze nog meer. Je zou maar te kort komen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het genoeg is, grote eters allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Ghostbusters, vermoed ik.
mijne is leuheukquote:Op zondag 22 december 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp doe zelf eens een leuke ui ei
quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze maar weer wil ook niet als pervert bekend staan
/carequote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar een Poll niemand vind deze leuk
Hij is leuk ..quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Het mutsje is niet breed genoeg dat irriteert me ook mateloos
Ik vinnum wel geinig.quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar een Poll niemand vind deze leuk
Toen rap nog master wasquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Serie van de wu tang clan aan het kijken
Daar luisterde we vroeger naar als tieners
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.quote:Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen vind hem opeens leuk nu natuurlijk
quote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.
GVD dat zijn er wel veel kreeg ik als antwoord.![]()
Maaar binnenkort komen ze beschikbaar.
op Fok of via een die site ...quote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.quote:
apart. plek zat tochquote:Op zondag 22 december 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.
Ja wel leuk voor op die website dr bijquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
laat ze dan eens een paar veranderen ... Sin&Piet bvquote:Op zondag 22 december 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.
Heeft te maken met data verkeer. Het is een belasting voor de fokserver al die smilies ofzoquote:
uto is weg.. veel ruimte nuquote:Op zondag 22 december 2019 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft te maken met data verkeer. Het is een belasting voor de fokserver al die smilies ofzo
Ik heb dat niet bedacht.quote:Op zondag 22 december 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
laat ze dan eens een paar veranderen ... Sin&Piet bv
Prish!quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
eyyy wijffiequote:
Dat is ook lekker en leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Zo. Avond peeps.
Kregen ze jeuk?quote:Op zondag 22 december 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De krabsalade voor melaatsen wordt een groot succes deze kerst.
Zo. Avond peeps.
Zolang er knoflooksaus op tafel staat doe ik niet moeilijk.quote:
Wel zelfgemaakt, die uit een potje zijn niet te vreten.quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang er knoflooksaus op tafel staat doe ik niet moeilijk.
Nee rustdag vandaag.quote:
jamboquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef shiitake het volgende:
[..]Gourmetten is ook leuk, veel lekker dan fonduen.
Ohw het is Tanzaniaans?quote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent de taal van al aan het leren?
waaahhh neequote:
quote:
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk welquote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent de taal van al aan het leren?
Jij weet, wil je met mij trouwen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakt, die uit een potje zijn niet te vreten.
quote:
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begripquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel vrolijk.quote:Op zondag 22 december 2019 23:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk wel
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevalligquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk een masseur nodig.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begrip![]()
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
Geduld ish unne schooone zaak![]()
En u hebt pm![]()
Spierpijn....denk van die 2x 260quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevallig
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel vrolijk.Heb je de Starliner nog zien landen?
Eerst inzage in je bankrekening graagquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, wil je met mij trouwen? [ afbeelding ]
Ha Voxs! Wandel jij nog wel eens?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Ik ken een Swahili'sche zin![]()
Goedebijnanacht!
Whahaha 2000+ ?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
En u hebt pm![]()
Hakuna Matata.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Ik ook! En de wm kende het ook niet, dus die vindt het ook leukquote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Zo. Avond peeps.
Ik had je gewaarschuwd. En geen u graag.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
En u hebt pm![]()
Haaiquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Te weinig. Een van den goede voornemens..quote:
Ja, dat ging gelukkig wel volgens plan. De kwaliteit van de uitzending was weer vrij matig en de gronduitrustig zag er ook nogal knullig uit.quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?
oh twee danquote:
Wel een goed idee als je even vast zit met een schilderij.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te weinig. Een van den goede voornemens..
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goed idee als je even vast zit met een schilderij.
Oh, dat is wel een mooie afstand. Het was wel druilerig hè? Ik kon mezelf niet motiveren naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk deed het, en toen de klad. ..Vandaag wel 8km gelopen.
Ah die ken ik ook!quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh twee dan
De eerste is Nakupenda sana!
Door de regen ookquote:Op zondag 22 december 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een mooie afstand. Het was wel druilerig hè? Ik kon mezelf niet motiveren naar buiten te gaan.
Zo. Avond peeps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat is niet echt rustgevend.quote:Op zondag 22 december 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Door de regen ookDagje bij bio-moeder in Amsterdam. Het was geen wandeling maar van a naar b en c ..Gekkenhuis drukte daar.
Mijn oud tante woonde jaren vlakbij Nairobi.quote:
hmmm ok. Ik zal het straks ook wel voorbij zien komen in mijn Space News.quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat ging gelukkig wel volgens plan. De kwaliteit van de uitzending was weer vrij matig en de gronduitrustig zag er ook nogal knullig uit.
Liberian girlquote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh twee dan
De eerste is Nakupenda sana!
quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Prishadie kan ik zien! ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wordt de collectie dan niet zo groot dat je niets meer kunt vinden?
Ja echt. We hebben oa de toerist uitgehangen door een rondvaart te om Amsterdam Light festival te zien. Het regende echter, dus de bootramen besloegenquote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet echt rustgevend.Mierenhoop.
Is het afgelopen middag een beetje redelijk verlopen allemaal, Voxs?quote:Op zondag 22 december 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Door de regen ookDagje bij bio-moeder in Amsterdam. Het was geen wandeling maar van a naar b en c ..Gekkenhuis drukte daar.
Yups. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen hoe het nou kwam dat de verkeerde tijd in de Starliner kwam. Dat moet toch getest zijn, zou je denken. En verder zou dat ding niet zo raar moeten gaan doen als de tijd verkeerd is.quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ok. Ik zal het straks ook wel voorbij zien komen in mijn Space News.
mj zit in de ban bij mijquote:
Tja, mensen moeten zelf maar wat gaan bladeren dan. Er is niet echt een mooie oplossing voor, denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 23:56 schreef NZ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen![]()
Per categorie is ook niet te doen en ik wil het graag simpel houden.
De nieuwste op een aparte pagina en verder denk ik op alfabet. Daar heb je dan weer weinig aan als je de naam niet weet![]()
Ah kijk. Dat is gaaf.quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn oud tante woonde jaren vlakbij Nairobi.
8 km redelijk verlopenquote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het afgelopen middag een beetje redelijk verlopen allemaal, Voxs?
Bij mij toch echt heel ergquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja echt. We hebben oa de toerist uitgehangen door een rondvaart te om Amsterdam Light festival te zien. Het regende echter, dus de bootramen besloegen
Basi lazima uwe peequote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat is gaaf.
Kunywa maji mengi.?
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
Het is altijd druk, en tijdens kerst is het mega-druk!quote:Op maandag 23 december 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]Scrut had het eerder al eens over de drukte bij dat festival.
quote:
Ik ben het nooit geweest.quote:
Dat is idd een dingetje maar daar heb ik het ook al over gehad. Mijn smilies heb ik geprobeerd zoveel mogelijk gegroepeerd. Even kijken hoe het loopt.quote:Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wordt de collectie dan niet zo groot dat je niets meer kunt vinden?
quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst inzage in je bankrekening graag
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
quote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van huis een keer weggelopen om naar een Jacksons concert te gaan in Amerika was ik 8
Flinke bronchitis, tevens schoot het in mijn rug vanochtend tijdens hoesten en draaienquote:Op maandag 23 december 2019 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?
5 kmquote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]Hoeveel meter in de richting van het concert heb je uiteindelijk afgelegd?
Ja, ik zie ze niet vaak en altijd weer fijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.
Ohhhh shit joh. Bronchitis ben je niet zo vanaf. Rug er ok nog bij...gaat lekker zo de laatste eindjes van 2019quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flinke bronchitis, tevens schoot het in mijn rug vanochtend tijdens hoesten en draaien
Wel wat hoor, en Amsterdam vanaf het water is alles mooi. Zeker met alle kerstverlichting ook. Ik had wat spectaculairdere installaties verwacht. Maar de witte lichtwolven bij Artis-oever waren wel echt heel geweldig
Een behoorlijk stuk als klein menneke. Oe doerak.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5 kmlangs de provinciale weg opgepakt door een oom
Oh, dat is nog best ver. Dan had je wel lang zoek kunnen blijven.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5 kmlangs de provinciale weg opgepakt door een oom
Dan zou ik heel erg piepenquote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
jemig Voxs jij loopt ook goed te kutten zeg lijkt wel men flu zowat
haha doe maar nietquote:Op maandag 23 december 2019 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhhh shit joh. Bronchitis ben je niet zo vanaf. Rug er ok nog bij...gaat lekker zo de laatste eindjes van 2019Ik blijf maar beterschap wensen. Beterschap!
Waar zijn ze nu?quote:Op maandag 23 december 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Hee dat SR19 is nu daar bij jullie in Tukkerland.. lopen er nog mensen mee?
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?quote:Op maandag 23 december 2019 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze niet vaak en altijd weer fijn.
Ze zijn op de Sallandse Heuvelrug, dat is geen Tukkerland.quote:Op maandag 23 december 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Hee dat SR19 is nu daar bij jullie in Tukkerland.. lopen er nog mensen mee?
Onwetendenquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn op de Sallandse Heuvelrug, dat is geen Tukkerland.
Druksdealerin gespot!quote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?
Wat dan ..? Richting Holten... geen idee of ze de berg ook over gaanquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wilde ik gaan lopen. Wat is daar aan de hand?quote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat valt nog mee mensen moeten er wel om vragenquote:
Dat jaarlijks glazen huis loopt daar nu in het rond met een aantal volgersquote:Op maandag 23 december 2019 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar wilde ik gaan lopen. Wat is daar aan de hand?
Ik ga er zelf even naar op zoek. Mocht ik ze niet krijgen/vinden dan trek ik aan je jasje. Heel lief van je, bijna dievegge wordenquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?
Oh kut dat méén je nietquote:Op maandag 23 december 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jaarlijks glazen huis loopt daar nu in het rond met een aantal volgers
Dat is natuurlijk ook veeeel erger!quote:
Die lopen door eh? zijn etappes ze willen op kerstavond in Groningen zijnquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh kut dat méén je nietdan wordt het een andere route
Dat is Salland.quote:Op maandag 23 december 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dan ..? Richting Holten... geen idee of ze de berg ook over gaan
anders kijk je ff hierquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhhhh die SR is niet daar dus. Dan is t goed. Phew. Ik heb een hekel aan drukte. bah bah.quote:Op maandag 23 december 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die lopen door eh? zijn etappes ze willen op kerstavond in Groningen zijn
Ze zijn daar zo wel weer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah ik had het verkeerd begrepen. Gelukkig. Ja...ik had een route gedownload. Leek me mooi gebied idnerdaad. Mooie hoogteverschillen, 20 km, leek me wel een goeie test.quote:Op maandag 23 december 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn daar zo wel weer weg.Het is een prachtig gebied trouwens.
Even selfie maken met Eva danquote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Route loopt bijna langs mijn toilet.
Dank u! het was al een tijdje, dus hoop er snel van af te zijn toch wel. En mijn moeder diagnosticeerde het zo en ik typte het zoquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef NZ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veeeel erger!![]()
Maar jemig het gaat wel lang duren nou hoor, hoop dat je je snel beter gaat voelen
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah ik had het verkeerd begrepen. Gelukkig. Ja...ik had een route gedownload. Leek me mooi gebied idnerdaad. Mooie hoogteverschillen, 20 km, leek me wel een goeie test.
Doe 't selfie.quote:Op maandag 23 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even selfie maken met Eva dan
quote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heten Tukkers omdat Recc zijn voorouders altijd met hun handen in de zakken liepen
nee nee neequote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar heten de inwoners Sallanders? Ja doei ... alles in die hoek zijn voor mij tukkers
trustenquote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zak katjesdrop is leeg, dus slapen.
Fijne nacht, mensen!
quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Slaap ze, ik ga ook.quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Slaap fijn Lucky2katjesquote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
quote:
Slaap ze Voxs.quote:Op maandag 23 december 2019 00:22 schreef Voxs het volgende:
Het bed is een heel goed idee. Ook een fijne nacht mensen
Welterusten!quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarlequote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarle
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.
Eiwitten etenquote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
Het zijn ook wel grote afstanden en kleine beentjes.quote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
kipquote:
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zo
quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou dan helemaal rond worden, zoals zo'n meisje in Sjakie en de Chocoladefabriek.
quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.
Behalve Sjakie himself.quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat waren ze eigenlijk allemaal, toch?
Ja alleen Sjakie nietquote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat waren ze eigenlijk allemaal, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |