8 km redelijk verlopenquote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het afgelopen middag een beetje redelijk verlopen allemaal, Voxs?
Bij mij toch echt heel ergquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja echt. We hebben oa de toerist uitgehangen door een rondvaart te om Amsterdam Light festival te zien. Het regende echter, dus de bootramen besloegen
Basi lazima uwe peequote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat is gaaf.
Kunywa maji mengi.?
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
Het is altijd druk, en tijdens kerst is het mega-druk!quote:Op maandag 23 december 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]Scrut had het eerder al eens over de drukte bij dat festival.
quote:
Ik ben het nooit geweest.quote:
Dat is idd een dingetje maar daar heb ik het ook al over gehad. Mijn smilies heb ik geprobeerd zoveel mogelijk gegroepeerd. Even kijken hoe het loopt.quote:Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wordt de collectie dan niet zo groot dat je niets meer kunt vinden?
quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst inzage in je bankrekening graag
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
quote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van huis een keer weggelopen om naar een Jacksons concert te gaan in Amerika was ik 8
Flinke bronchitis, tevens schoot het in mijn rug vanochtend tijdens hoesten en draaienquote:Op maandag 23 december 2019 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?
5 kmquote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]Hoeveel meter in de richting van het concert heb je uiteindelijk afgelegd?
Ja, ik zie ze niet vaak en altijd weer fijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.
Ohhhh shit joh. Bronchitis ben je niet zo vanaf. Rug er ok nog bij...gaat lekker zo de laatste eindjes van 2019quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flinke bronchitis, tevens schoot het in mijn rug vanochtend tijdens hoesten en draaien
Wel wat hoor, en Amsterdam vanaf het water is alles mooi. Zeker met alle kerstverlichting ook. Ik had wat spectaculairdere installaties verwacht. Maar de witte lichtwolven bij Artis-oever waren wel echt heel geweldig
Een behoorlijk stuk als klein menneke. Oe doerak.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5 kmlangs de provinciale weg opgepakt door een oom
Oh, dat is nog best ver. Dan had je wel lang zoek kunnen blijven.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5 kmlangs de provinciale weg opgepakt door een oom
Dan zou ik heel erg piepenquote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
jemig Voxs jij loopt ook goed te kutten zeg lijkt wel men flu zowat
haha doe maar nietquote:Op maandag 23 december 2019 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhhh shit joh. Bronchitis ben je niet zo vanaf. Rug er ok nog bij...gaat lekker zo de laatste eindjes van 2019Ik blijf maar beterschap wensen. Beterschap!
Waar zijn ze nu?quote:Op maandag 23 december 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Hee dat SR19 is nu daar bij jullie in Tukkerland.. lopen er nog mensen mee?
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?quote:Op maandag 23 december 2019 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze niet vaak en altijd weer fijn.
Ze zijn op de Sallandse Heuvelrug, dat is geen Tukkerland.quote:Op maandag 23 december 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Hee dat SR19 is nu daar bij jullie in Tukkerland.. lopen er nog mensen mee?
Onwetendenquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn op de Sallandse Heuvelrug, dat is geen Tukkerland.
Druksdealerin gespot!quote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?
Wat dan ..? Richting Holten... geen idee of ze de berg ook over gaanquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wilde ik gaan lopen. Wat is daar aan de hand?quote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat valt nog mee mensen moeten er wel om vragenquote:
Dat jaarlijks glazen huis loopt daar nu in het rond met een aantal volgersquote:Op maandag 23 december 2019 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar wilde ik gaan lopen. Wat is daar aan de hand?
Ik ga er zelf even naar op zoek. Mocht ik ze niet krijgen/vinden dan trek ik aan je jasje. Heel lief van je, bijna dievegge wordenquote:Op maandag 23 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was codeine trouwens. Ze vond de druppels zo goor dat ze nu tabletten heeft. Moet ik er morgen een paar verdonkeremanen?
Oh kut dat méén je nietquote:Op maandag 23 december 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jaarlijks glazen huis loopt daar nu in het rond met een aantal volgers
Dat is natuurlijk ook veeeel erger!quote:
Die lopen door eh? zijn etappes ze willen op kerstavond in Groningen zijnquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh kut dat méén je nietdan wordt het een andere route
Dat is Salland.quote:Op maandag 23 december 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dan ..? Richting Holten... geen idee of ze de berg ook over gaan
anders kijk je ff hierquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh kut dat méén je nietdan wordt het een andere route
ohhhhh die SR is niet daar dus. Dan is t goed. Phew. Ik heb een hekel aan drukte. bah bah.quote:Op maandag 23 december 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die lopen door eh? zijn etappes ze willen op kerstavond in Groningen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |