quote:
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk welquote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent de taal van al aan het leren?
Jij weet, wil je met mij trouwen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakt, die uit een potje zijn niet te vreten.
quote:
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begripquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.
GVD dat zijn er wel veel kreeg ik als antwoord.![]()
Maaar binnenkort komen ze beschikbaar.
Ja, klinkt wel vrolijk.quote:Op zondag 22 december 2019 23:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk wel
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevalligquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk een masseur nodig.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begrip![]()
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
Geduld ish unne schooone zaak![]()
En u hebt pm![]()
Spierpijn....denk van die 2x 260quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevallig
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel vrolijk.Heb je de Starliner nog zien landen?
Eerst inzage in je bankrekening graagquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, wil je met mij trouwen? [ afbeelding ]
Ha Voxs! Wandel jij nog wel eens?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Ik ken een Swahili'sche zin![]()
Goedebijnanacht!
Whahaha 2000+ ?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
En u hebt pm![]()
Hakuna Matata.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Ik ook! En de wm kende het ook niet, dus die vindt het ook leukquote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
Ik had je gewaarschuwd. En geen u graag.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
En u hebt pm![]()
Haaiquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Te weinig. Een van den goede voornemens..quote:
Ja, dat ging gelukkig wel volgens plan. De kwaliteit van de uitzending was weer vrij matig en de gronduitrustig zag er ook nogal knullig uit.quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?
oh twee danquote:
Wel een goed idee als je even vast zit met een schilderij.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te weinig. Een van den goede voornemens..
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goed idee als je even vast zit met een schilderij.
Oh, dat is wel een mooie afstand. Het was wel druilerig hè? Ik kon mezelf niet motiveren naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk deed het, en toen de klad. ..Vandaag wel 8km gelopen.
Ah die ken ik ook!quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh twee dan
De eerste is Nakupenda sana!
Door de regen ookquote:Op zondag 22 december 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een mooie afstand. Het was wel druilerig hè? Ik kon mezelf niet motiveren naar buiten te gaan.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat is niet echt rustgevend.quote:Op zondag 22 december 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Door de regen ookDagje bij bio-moeder in Amsterdam. Het was geen wandeling maar van a naar b en c ..Gekkenhuis drukte daar.
Mijn oud tante woonde jaren vlakbij Nairobi.quote:
hmmm ok. Ik zal het straks ook wel voorbij zien komen in mijn Space News.quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat ging gelukkig wel volgens plan. De kwaliteit van de uitzending was weer vrij matig en de gronduitrustig zag er ook nogal knullig uit.
Liberian girlquote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh twee dan
De eerste is Nakupenda sana!
quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Prishadie kan ik zien! ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wordt de collectie dan niet zo groot dat je niets meer kunt vinden?
Ja echt. We hebben oa de toerist uitgehangen door een rondvaart te om Amsterdam Light festival te zien. Het regende echter, dus de bootramen besloegenquote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet echt rustgevend.Mierenhoop.
Is het afgelopen middag een beetje redelijk verlopen allemaal, Voxs?quote:Op zondag 22 december 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Door de regen ookDagje bij bio-moeder in Amsterdam. Het was geen wandeling maar van a naar b en c ..Gekkenhuis drukte daar.
Yups. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen hoe het nou kwam dat de verkeerde tijd in de Starliner kwam. Dat moet toch getest zijn, zou je denken. En verder zou dat ding niet zo raar moeten gaan doen als de tijd verkeerd is.quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ok. Ik zal het straks ook wel voorbij zien komen in mijn Space News.
mj zit in de ban bij mijquote:
Tja, mensen moeten zelf maar wat gaan bladeren dan. Er is niet echt een mooie oplossing voor, denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 23:56 schreef NZ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen![]()
Per categorie is ook niet te doen en ik wil het graag simpel houden.
De nieuwste op een aparte pagina en verder denk ik op alfabet. Daar heb je dan weer weinig aan als je de naam niet weet![]()
Ah kijk. Dat is gaaf.quote:Op zondag 22 december 2019 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn oud tante woonde jaren vlakbij Nairobi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |