Dan hoop ik dat het genoeg is, grote eters allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Ghostbusters, vermoed ik.
mijne is leuheukquote:Op zondag 22 december 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp doe zelf eens een leuke ui ei
quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze maar weer wil ook niet als pervert bekend staan
/carequote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar een Poll niemand vind deze leuk
Hij is leuk ..quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Het mutsje is niet breed genoeg dat irriteert me ook mateloos
Ik vinnum wel geinig.quote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar een Poll niemand vind deze leuk
Toen rap nog master wasquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Serie van de wu tang clan aan het kijken
Daar luisterde we vroeger naar als tieners
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.quote:Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen vind hem opeens leuk nu natuurlijk
quote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.
GVD dat zijn er wel veel kreeg ik als antwoord.![]()
Maaar binnenkort komen ze beschikbaar.
op Fok of via een die site ...quote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.quote:
apart. plek zat tochquote:Op zondag 22 december 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.
Ja wel leuk voor op die website dr bijquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
laat ze dan eens een paar veranderen ... Sin&Piet bvquote:Op zondag 22 december 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar site, Fok accepteert ook nagenoeg geen nieuwe smilies meer.
Heeft te maken met data verkeer. Het is een belasting voor de fokserver al die smilies ofzoquote:
uto is weg.. veel ruimte nuquote:Op zondag 22 december 2019 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft te maken met data verkeer. Het is een belasting voor de fokserver al die smilies ofzo
Ik heb dat niet bedacht.quote:Op zondag 22 december 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
laat ze dan eens een paar veranderen ... Sin&Piet bv
Prish!quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
eyyy wijffiequote:
Dat is ook lekker en leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Zo. Avond peeps.
Kregen ze jeuk?quote:Op zondag 22 december 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De krabsalade voor melaatsen wordt een groot succes deze kerst.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Zo. Avond peeps.
Zolang er knoflooksaus op tafel staat doe ik niet moeilijk.quote:
Wel zelfgemaakt, die uit een potje zijn niet te vreten.quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang er knoflooksaus op tafel staat doe ik niet moeilijk.
Nee rustdag vandaag.quote:
jamboquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef shiitake het volgende:
[..]Gourmetten is ook leuk, veel lekker dan fonduen.
Ohw het is Tanzaniaans?quote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent de taal van al aan het leren?
waaahhh neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |