8 km redelijk verlopenquote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het afgelopen middag een beetje redelijk verlopen allemaal, Voxs?
Bij mij toch echt heel ergquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja echt. We hebben oa de toerist uitgehangen door een rondvaart te om Amsterdam Light festival te zien. Het regende echter, dus de bootramen besloegen
Basi lazima uwe peequote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat is gaaf.
Kunywa maji mengi.?
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
Het is altijd druk, en tijdens kerst is het mega-druk!quote:Op maandag 23 december 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]Scrut had het eerder al eens over de drukte bij dat festival.
quote:
Ik ben het nooit geweest.quote:
Dat is idd een dingetje maar daar heb ik het ook al over gehad. Mijn smilies heb ik geprobeerd zoveel mogelijk gegroepeerd. Even kijken hoe het loopt.quote:Op zondag 22 december 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wordt de collectie dan niet zo groot dat je niets meer kunt vinden?
quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst inzage in je bankrekening graag
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.quote:Op zondag 22 december 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
8 km redelijk verlopenOndanks ellendige lijf, was het een fijne dag!
quote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van huis een keer weggelopen om naar een Jacksons concert te gaan in Amerika was ik 8
Flinke bronchitis, tevens schoot het in mijn rug vanochtend tijdens hoesten en draaienquote:Op maandag 23 december 2019 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes? Is niet zomaar over denk ik. Kon je helemaal niks zien door die beslagen ramen?
5 kmquote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]Hoeveel meter in de richting van het concert heb je uiteindelijk afgelegd?
Ja, ik zie ze niet vaak en altijd weer fijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is een behoorlijk eind als je jezelf niet lekker voelt. En een fijne dag achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |