Ze zijn daar zo wel weer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh kut dat méén je nietdan wordt het een andere route
jah ik had het verkeerd begrepen. Gelukkig. Ja...ik had een route gedownload. Leek me mooi gebied idnerdaad. Mooie hoogteverschillen, 20 km, leek me wel een goeie test.quote:Op maandag 23 december 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn daar zo wel weer weg.Het is een prachtig gebied trouwens.
Even selfie maken met Eva danquote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Route loopt bijna langs mijn toilet.
Dank u! het was al een tijdje, dus hoop er snel van af te zijn toch wel. En mijn moeder diagnosticeerde het zo en ik typte het zoquote:Op maandag 23 december 2019 00:12 schreef NZ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veeeel erger!![]()
Maar jemig het gaat wel lang duren nou hoor, hoop dat je je snel beter gaat voelen
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah ik had het verkeerd begrepen. Gelukkig. Ja...ik had een route gedownload. Leek me mooi gebied idnerdaad. Mooie hoogteverschillen, 20 km, leek me wel een goeie test.
Doe 't selfie.quote:Op maandag 23 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even selfie maken met Eva dan
quote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heten Tukkers omdat Recc zijn voorouders altijd met hun handen in de zakken liepen
nee nee neequote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar heten de inwoners Sallanders? Ja doei ... alles in die hoek zijn voor mij tukkers
trustenquote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zak katjesdrop is leeg, dus slapen.
Fijne nacht, mensen!
quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Slaap ze, ik ga ook.quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Slaap fijn Lucky2katjesquote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
quote:
Slaap ze Voxs.quote:Op maandag 23 december 2019 00:22 schreef Voxs het volgende:
Het bed is een heel goed idee. Ook een fijne nacht mensen
Welterusten!quote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne nacht, mensen!
Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarlequote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat kan natuurlijk ook. Startpunt en eindpunt van mijn route is Haarle
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is dat een goed startpunt. Waarschijnlijk is het ook een gevarieerde wandeling met bos en hei. Op sommige punten kun je best ver kijken.
Eiwitten etenquote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
Het zijn ook wel grote afstanden en kleine beentjes.quote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt zo staat het ook beschreven. Ik wilde eerst morgen maar ik denk dat het overmorgen gaat worden, de benen doen een beetje pijn.
kipquote:
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 23 december 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met de trein gedaan. Naar Nijverdal met de trein en dan die hele heuvelrug langs gewandeld en dan in Holten weer met een andere trein terug. Inderdaad leuke hoogteverschillen.
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan! Komt wel heel dichtbij zo
quote:Op maandag 23 december 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou dan helemaal rond worden, zoals zo'n meisje in Sjakie en de Chocoladefabriek.
quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al eens eerder uitgevonden.
Behalve Sjakie himself.quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat waren ze eigenlijk allemaal, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |