en helicopteren?quote:Op zondag 22 december 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik heb nog even wat snacks gehaald. Nu gaan we door. Broek uit en zwaaien.
twitter:MisterBobo1969 twitterde op zondag 22-12-2019 om 20:59:30Ik koop nooit maar dan ook nooit iets bij De Keukenconcurrent of Dommelsch bier. Word helemaal gek van die kut reclames van hun elk half uur. #rtl7darts reageer retweet
Zeker maat. Maximale eruit gehaald zo ongeveer. Maar het blijft allemaal erg broos. Benieuwd of er wat in de winter gebeurt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef maxi-mus het volgende: [..] Het gaat prima onder Dick makker.
fokquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals: hoe kan het dat Rits reageert op de tweets van Yannick? Wat is hun connectie in dit verhaal?
Zijn allebei acts van fokkers.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals: hoe kan het dat Rits reageert op de tweets van Yannick? Wat is hun connectie in dit verhaal?
Is er geld? Johnston begint ook steeds meer een spookspeler te worden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker maat. Maximale eruit gehaald zo ongeveer. Maar het blijft allemaal erg broos. Benieuwd of er wat in de winter gebeurt.
Dat moèt Beaton wordenquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Beaton v Labanauskas voor een plek in de kwartfinale, ghehe.
GENOTquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Beaton v Labanauskas voor een plek in de kwartfinale, ghehe.
Voetballend is het alles behalve mooi, maar op basis van instelling en organisatie is het wel écht beter dan onder Stam. Wat mij overigens ook opvalt is dat Feyenoord de laatste wedstrijden op het einde meer energie lijkt te hebben dan de tegenstander. Dat is een gigantisch contrast met eerder dit seizoen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker maat. Maximale eruit gehaald zo ongeveer. Maar het blijft allemaal erg broos. Benieuwd of er wat in de winter gebeurt.
#rtl7darts doorspittenquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond dat donderdag niet makker.quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetballend is het alles behalve mooi, maar op basis van instelling en organisatie is het wel écht beter dan onder Stam. Wat mij overigens ook opvalt is dat Feyenoord de laatste wedstrijden op het einde meer energie lijkt te hebben dan de tegenstander. Dat is een gigantisch contrast met eerder dit seizoen.
Looolquote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zit nu tussendoor even naar Real Madric - Athletic Bilbao te kijken, en ik ken die hele xabank niet, maar het schijnt niet veel soeps te zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij een klein beetje, maar ze willen spelers verhuren en een paar verkopen (Tapia, Ayoub, vd Heijden waar je allemaal geen klap voor krijgt). Lekker creatief shoppen dus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er geld? Johnston begint ook steeds meer een spookspeler te worden.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zit nu tussendoor even naar Real Madric - Athletic Bilbao te kijken, en ik ken die hele xabank niet, maar het schijnt niet veel soeps te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
NEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERS
Donderdag niet gekeken, dus die liet ik een beetje buiten beschouwing. Dacht meer aan tegen Vitesse, Porto en Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat donderdag niet makker.
Cambuur had het eigenlijk verdiend. Lekker ploegje man (zonder sterkhouders, lol)quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat donderdag niet makker.
Zipportal kom er maar bijquote:
Dat parcoursquote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Net samenvatting van Thieu gezien. Genot.
Tapia vind ik een raar fenomeen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij een klein beetje, maar ze willen spelers verhuren en een paar verkopen (Tapia, Ayoub, vd Heijden waar je allemaal geen klap voor krijgt). Lekker creatief shoppen dus.
Wij allemaal.quote:
Proost ouwe reus.quote:
WOTquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iedere man heeft een zwak voor de bronzed adonis @:de_boswachter
Dat bedoel ik, heb hem best prima potjes zien spelen. En de week erna denk je: ',nee, dit kan niet'.quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij allemaal.
Bij Peru speelt ie wel in een heel andere rol dan bij Feyenoord.
Sander Kwarten - Dromen (2016 versie)quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Het lijkt me pittig om een nummer te kiezen. Welke zouden jullie nemen?
Misschien een topic over maken.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta voor honderd procent achter Noppert
Past beter bij een club die wat meer op de eigen helft speelt denk ik. Zoals dat jaartje bij Willem II, maar dan kan die nog wel wat hoger niveau aan.quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb hem best prima potjes zien spelen. En de week erna denk je: ',nee, dit kan niet'.
Freed from Desirequote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Ricky - Genotquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Dit is echt een smerige foto.quote:
Sjaak Swart ook.quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Szura het volgende:
Gijp was overigens gisteren ook bij die proletenshow in Arnhem
Nee, Fries.quote:
Joling ook. Sterke verhalen morgen bij VI dus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Szura het volgende:
safe enough die trein staat toch stil.quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Als Noppie verliest, stap ik van de achterste wagon van de trein af.
Gijp junior heeft een ernstig matige haarlijn @Mani89quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Szura het volgende:
Lol ben je brabo ofzo sukkelquote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Kim woont dichterbij mijn geboorteplaats dan Noppie. #SUPPORTYOURLOCALS
Want hij heeft niet de finale van de World Series gehaald?quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
safe enough die trein staat toch stil.
Willem 2 is al een hoger niveau.🤣quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Past beter bij een club die wat meer op de eigen helft speelt denk ik. Zoals dat jaartje bij Willem II, maar dan kan die nog wel wat hoger niveau aan.
Ik ken Noppie #SUPPORTYOURLOCALSquote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Wejeldgozer is een Belg.quote:Op zondag 22 december 2019 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Tears for Fears - Mad Worldquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Als eerbetoonquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 is al een hoger niveau.🤣
dat is je geraden!quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta voor honderd procent achter Noppert
quote:
als hij verliest bedoel ik. Maar goed, hopelijk wint iequote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want hij heeft niet de finale van de World Series gehaald?
Co ziet er al twintig jaar hetzelfde uitquote:Op zondag 22 december 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht voor het slapen gaan even deze classic terugkijken.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co ziet er al twintig jaar hetzelfde uit
quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co ziet er al twintig jaar hetzelfde uit
Scholten heeft wel echt een hele goede worp in deze videoquote:Op zondag 22 december 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht voor het slapen gaan even deze classic terugkijken.
INKEDquote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Szura het volgende:
Er staat zoveel inkt op de arm van Noppert dat er niks meer uit te ontwaren is
Spuug lelijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Szura het volgende:
Er staat zoveel inkt op de arm van Noppert dat er niks meer uit te ontwaren is
Godver. Nu heb ik zin in een kroket.quote:
Een echte Insomnia clipquote:
Nogal. Want het is overwinterd.quote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe ik een rare take als ik zeg dat Feyenoord onder Advocaat had overwintert?
Het probleem is ook dat ie in die prima potjes nog steeds vreselijk domme fouten maakt (die hij soms wel corrigeert, het oogt wat nonchalant maar aan werklust geen gebrek bij die jongen). Daarnaast heeft ie inderdaad een paar wedstrijden per jaar waarin ie geen bal goed raakt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb hem best prima potjes zien spelen. En de week erna denk je: ',nee, dit kan niet'.
Hmm lastig, maar dat zou goed kunnen. Vind ‘t wel echt zonde dat we deze (relatief) zwakke poule niet hebben overleefd.quote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe ik een rare take als ik zeg dat Feyenoord onder Advocaat had overwintert?
Hij viel vandaag weer als een kutje in.quote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ie in die prima potjes nog steeds vreselijk domme fouten maakt (die hij soms wel corrigeert, het oogt wat nonchalant maar aan werklust geen gebrek bij die jongen). Daarnaast heeft ie inderdaad een paar wedstrijden per jaar waarin ie geen bal goed raakt.
Bij Peru heeft ie vooral een functie als sloper op het middenveld, aan de bal doet ie vrij weinig eigenlijk. Voor een Peruaan is Tapia enorm groot en sterk en dat helpt zijn positie daar enorm. Omdat iedereen in die ploeg op elkaar ingespeeld is (Peru speelt al jaren in vrijwel dezelfde formatie) weet ie precies zijn rol en komt hij weinig in de positie om fouten te maken.
Thuis had je minimaal 7 punten gepakt denk ik. Maar goed, wat als. Ik vind het jammer.quote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm lastig, maar dat zou goed kunnen. Vind ‘t wel echt zonde dat we deze (relatief) zwakke poule niet hebben overleefd.
Je kan toch terugkijken?quote:
Jizzy v De Zwaan, Anderson v Searle, Wright v Asada ( @KnutdeIJsbeer ).quote:
Had ik zelf niet zo in de gaten om eerlijk te zijn. Maar ik ben ook compleet verrot op het moment.quote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij viel vandaag weer als een kutje in.
Ik mis Franse en Italiaanse darters.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Zijn er al Marokkaanse darters? Misschien iets voor Badr dan.
Die snapt dat niet. Die gaat het bord naar de pijlen gooien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
lolquote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Die snapt dat niet. Die gaat het bord naar de pijlen gooien.
Te blessure gevoeligquote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Searle was enorm goed las ik.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jizzy v De Zwaan, Anderson v Searle, Wright v Asada ( @:knutdeijsbeer ).
Jup, 100+ gemiddeld. Alleen Van den Bergh deed 't beter.quote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Searle was enorm goed las ik.
Badr van der Voort.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik weet het niet, bij Italianen ben ik bang dat je zeer verdedigend darts krijgt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Franse en Italiaanse darters.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef Falco het volgende:
[..]
KLB / Feestje in het land voordeel voor de klant___
quote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bedrijven associeren zich liever niet meer met Nederlandse tradities zoals Sinterklaas en Kerst om de islamitische klandizie niet te kwetsen. Dan krijg je dus zulke rare reclames als 'feestje in het land'. Of een 'kerststol' noemt men daarom tegenwoordig een 'feeststol'.
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Zal mooi zijn als hij dat tegen Ando ook kan laten zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jup, 100+ gemiddeld. Alleen Van den Bergh deed 't beter.
Dat past niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?
Hey, die vond Arcade Fire millennial muziek.quote:
Dan ziet ie toch niks?quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=18073quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Geen idee of hij het twee duels achter elkaar kan. Heb hem het afgelopen jaar ook niet veel op de Euro Tour gezien. In ieder geval een fijn tempo; zonder zorgen smijten.quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal mooi zijn als hij dat tegen Ando ook kan laten zien.
Wat een ongelooflijke mongolen zitten er op FOK!quote:
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te pratenquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke mongolen zitten er op FOK!
Ja. Aan de toernooien te zien wel ja. Ik voel een clash aankomen. Nederland - Marokkoquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=18073
1 gevonden. Moet vast eentje zijn die in Nederland woont.
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te praten
En nou wegwezen
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
VDB is een beetje alles of niks dit jaar, gisteren was wel heul indrukwekkendquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
nondeju zeg koekoekquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Koekoek.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
SOOOOOWWWW.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Sowquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Woestquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Ik moet stiekem bekennen dat ik op Peen had ingezet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef Szura het volgende:
Kim heeft z’n ontbijt inmiddels herkauwd
Echte mongolen die darters.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kim die met zijn mondhoek trekt bij elke worp
Dat heb ik gezien bij het tellen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet stiekem bekennen dat ik op Peen had ingezet.
Peen is een erg matige darter.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet raar toch. Je ziet die Peen en je denkt, dit is poor man's Price.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke was dat. Die met dat tongetje?quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niks haalt het bij die Ier van de week.
Dat kon echt nietkwijl liep eruit.
De Graafschap is wel wisselvallig. Speelden vrijdag serieus goed, maar die kunnen net zo goed de week erop weer een strontpot leveren bij Oss.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur en Volendam 1 en 2 zou mooi zijn.
Deze reactie vindt Tagliano niet leukquote:
Teehanquote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke was dat. Die met dat tongetje?
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Peen is een grappige naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |