Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te pratenquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke mongolen zitten er op FOK!
Ja. Aan de toernooien te zien wel ja. Ik voel een clash aankomen. Nederland - Marokkoquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=18073
1 gevonden. Moet vast eentje zijn die in Nederland woont.
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te praten
En nou wegwezen
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
VDB is een beetje alles of niks dit jaar, gisteren was wel heul indrukwekkendquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
nondeju zeg koekoekquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Koekoek.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
SOOOOOWWWW.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Sowquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Woestquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Ik moet stiekem bekennen dat ik op Peen had ingezet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef Szura het volgende:
Kim heeft z’n ontbijt inmiddels herkauwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |