Ik mis Franse en Italiaanse darters.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Zijn er al Marokkaanse darters? Misschien iets voor Badr dan.
Die snapt dat niet. Die gaat het bord naar de pijlen gooien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
lolquote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Die snapt dat niet. Die gaat het bord naar de pijlen gooien.
Te blessure gevoeligquote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Searle was enorm goed las ik.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jizzy v De Zwaan, Anderson v Searle, Wright v Asada ( @:knutdeijsbeer ).
Jup, 100+ gemiddeld. Alleen Van den Bergh deed 't beter.quote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Searle was enorm goed las ik.
Badr van der Voort.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik weet het niet, bij Italianen ben ik bang dat je zeer verdedigend darts krijgt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Franse en Italiaanse darters.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:35 schreef Falco het volgende:
[..]
KLB / Feestje in het land voordeel voor de klant___
quote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bedrijven associeren zich liever niet meer met Nederlandse tradities zoals Sinterklaas en Kerst om de islamitische klandizie niet te kwetsen. Dan krijg je dus zulke rare reclames als 'feestje in het land'. Of een 'kerststol' noemt men daarom tegenwoordig een 'feeststol'.
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Zal mooi zijn als hij dat tegen Ando ook kan laten zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jup, 100+ gemiddeld. Alleen Van den Bergh deed 't beter.
Dat past niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?
Hey, die vond Arcade Fire millennial muziek.quote:
Dan ziet ie toch niks?quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wattimena zou onder de Molukse vlag kunnen darten?
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=18073quote:Op zondag 22 december 2019 21:34 schreef StephanL het volgende:
Geen idee of hij het twee duels achter elkaar kan. Heb hem het afgelopen jaar ook niet veel op de Euro Tour gezien. In ieder geval een fijn tempo; zonder zorgen smijten.quote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal mooi zijn als hij dat tegen Ando ook kan laten zien.
Wat een ongelooflijke mongolen zitten er op FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |