Het probleem is ook dat ie in die prima potjes nog steeds vreselijk domme fouten maakt (die hij soms wel corrigeert, het oogt wat nonchalant maar aan werklust geen gebrek bij die jongen). Daarnaast heeft ie inderdaad een paar wedstrijden per jaar waarin ie geen bal goed raakt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb hem best prima potjes zien spelen. En de week erna denk je: ',nee, dit kan niet'.
Hmm lastig, maar dat zou goed kunnen. Vind ‘t wel echt zonde dat we deze (relatief) zwakke poule niet hebben overleefd.quote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe ik een rare take als ik zeg dat Feyenoord onder Advocaat had overwintert?
Hij viel vandaag weer als een kutje in.quote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ie in die prima potjes nog steeds vreselijk domme fouten maakt (die hij soms wel corrigeert, het oogt wat nonchalant maar aan werklust geen gebrek bij die jongen). Daarnaast heeft ie inderdaad een paar wedstrijden per jaar waarin ie geen bal goed raakt.
Bij Peru heeft ie vooral een functie als sloper op het middenveld, aan de bal doet ie vrij weinig eigenlijk. Voor een Peruaan is Tapia enorm groot en sterk en dat helpt zijn positie daar enorm. Omdat iedereen in die ploeg op elkaar ingespeeld is (Peru speelt al jaren in vrijwel dezelfde formatie) weet ie precies zijn rol en komt hij weinig in de positie om fouten te maken.
Thuis had je minimaal 7 punten gepakt denk ik. Maar goed, wat als. Ik vind het jammer.quote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm lastig, maar dat zou goed kunnen. Vind ‘t wel echt zonde dat we deze (relatief) zwakke poule niet hebben overleefd.
Je kan toch terugkijken?quote:
Jizzy v De Zwaan, Anderson v Searle, Wright v Asada ( @KnutdeIJsbeer ).quote:
Had ik zelf niet zo in de gaten om eerlijk te zijn. Maar ik ben ook compleet verrot op het moment.quote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij viel vandaag weer als een kutje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |