Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te pratenquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke mongolen zitten er op FOK!
Ja. Aan de toernooien te zien wel ja. Ik voel een clash aankomen. Nederland - Marokkoquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=18073
1 gevonden. Moet vast eentje zijn die in Nederland woont.
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te praten
En nou wegwezen
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
VDB is een beetje alles of niks dit jaar, gisteren was wel heul indrukwekkendquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik onwetend als ik zeg dat ik die performance van VDB totaal niet had verwacht?
nondeju zeg koekoekquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Koekoek.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
SOOOOOWWWW.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Sowquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Woestquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Ik moet stiekem bekennen dat ik op Peen had ingezet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent zeker niet onwetend. Ik had het ook totaal niet verwacht na zijn televisiejaar; en was ook bevreesd door de sterke beurt van Peen tegen Portela. Hijzelf had het trouwens ook niet verwacht.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef Szura het volgende:
Kim heeft z’n ontbijt inmiddels herkauwd
Echte mongolen die darters.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kim die met zijn mondhoek trekt bij elke worp
Dat heb ik gezien bij het tellen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet stiekem bekennen dat ik op Peen had ingezet.
Peen is een erg matige darter.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet raar toch. Je ziet die Peen en je denkt, dit is poor man's Price.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke was dat. Die met dat tongetje?quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niks haalt het bij die Ier van de week.
Dat kon echt nietkwijl liep eruit.
De Graafschap is wel wisselvallig. Speelden vrijdag serieus goed, maar die kunnen net zo goed de week erop weer een strontpot leveren bij Oss.quote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur en Volendam 1 en 2 zou mooi zijn.
Deze reactie vindt Tagliano niet leukquote:
Teehanquote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke was dat. Die met dat tongetje?
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En nou wegwezen
Peen is een grappige naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |