Ik vond dat donderdag niet makker.quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetballend is het alles behalve mooi, maar op basis van instelling en organisatie is het wel écht beter dan onder Stam. Wat mij overigens ook opvalt is dat Feyenoord de laatste wedstrijden op het einde meer energie lijkt te hebben dan de tegenstander. Dat is een gigantisch contrast met eerder dit seizoen.
Looolquote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zit nu tussendoor even naar Real Madric - Athletic Bilbao te kijken, en ik ken die hele xabank niet, maar het schijnt niet veel soeps te zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij een klein beetje, maar ze willen spelers verhuren en een paar verkopen (Tapia, Ayoub, vd Heijden waar je allemaal geen klap voor krijgt). Lekker creatief shoppen dus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er geld? Johnston begint ook steeds meer een spookspeler te worden.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zit nu tussendoor even naar Real Madric - Athletic Bilbao te kijken, en ik ken die hele xabank niet, maar het schijnt niet veel soeps te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
NEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERSNEDERLANDERS
Donderdag niet gekeken, dus die liet ik een beetje buiten beschouwing. Dacht meer aan tegen Vitesse, Porto en Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat donderdag niet makker.
Cambuur had het eigenlijk verdiend. Lekker ploegje man (zonder sterkhouders, lol)quote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat donderdag niet makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |