abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 december 2019 @ 20:24:28 #1
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190600486

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
  zondag 22 december 2019 @ 20:24:56 #2
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190600499
Below the surface is ook wel goed hoor. Had S01 al eens op NPO gezien.
pi_190600528
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:22 schreef ConqueringChaos het volgende: [..] Ik kan er ook moeilijk bij blijven op een of andere manier. En dat blijkt maar want ik ben Nederland nog niet tegengekomen ?
Oh dan is dit dus al de andere versie _O- Er was namelijk nog een exact zelfde serie met hetzelfde idee. Na twee seizoenen gestopt, ondanks een cast met wat bekende namen. Maar het was zo cringe worthy. Wat Nederland moest voorstellen schijnt opgenomen te zijn ergens in het Oostblok.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190600586
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh dan is dit dus al de andere versie _O- Er was namelijk nog een exact zelfde serie met hetzelfde idee. Na twee seizoenen gestopt, ondanks een cast met wat bekende namen. Maar het was zo cringe worthy. Wat Nederland moest voorstellen schijnt opgenomen te zijn ergens in het Oostblok.
Crossing Lines?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_190600603
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh dan is dit dus al de andere versie _O- Er was namelijk nog een exact zelfde serie met hetzelfde idee. Na twee seizoenen gestopt, ondanks een cast met wat bekende namen. Maar het was zo cringe worthy. Wat Nederland moest voorstellen schijnt opgenomen te zijn ergens in het Oostblok.
Deze is met o.a. België, Duitsland en Denemarken.


Edit: Ik ben gaan googelen en ze hebben het wel over ‘Den Haag’ dus misschien was het toch was jij bedoelde hoor :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190601516
quote:
Die ja
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190602178
Die Europese "politie" co-producties vind ik zelden overtuigend. Elk land betaalt voor zijn scènes en dan reizen ze verplicht van hier naar daar en elke agent krijgt dan ook het aantal minuten die ze hebben gebudgetteerd. Te veel geforceerde plotwendingen om kilometers te maken maar mijn plezier te vergallen :(
  zondag 22 december 2019 @ 22:41:42 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190603877
Het is al een paar keer gezegd, maar ik wil er toch even op terugkomen in verband met de bioscoop.

Jumanji is awesome. In het vervolg dat nu in de bios draait is alles nog leuker en beter uitgewerkt dan verwacht. Ik heb echt veel hardop zitten lachen.

Dikke aanrader om ze beide te kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 23:08:17 #9
368283 ato
pi_190604639
7 seconds vond ik zeker goed, maar het einde :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190605175
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef ato het volgende:
7 seconds vond ik zeker goed, maar het einde :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 23:46:59 #11
368283 ato
pi_190605506
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190608349
Van de producenten van Chernobyl
Giri Haji, vanaf 10 januari op Netflix

Gebonden door plichtsgevoel en verteerd door schaamte. Een rechercheur uit Tokio zet zijn baan, familie en eer op het spel als hij naar Londen afreist op zoek naar zijn lang geleden verdwenen broer en het geheim ontrafelt dat hen uit elkaar dreef.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190608602
Virgin River helemaal gekeken.....lekker zoetsappig, helemaal mijn ding. O+ ....wanneer komt seizoen 2?
pi_190625497
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CAROLE & TUESDAY – [Japan] S02 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood
Parttimer Carole ontmoet het rijke meisje Tuesday en beiden realiseren zich dat ze de muziekpartner hebben gevonden die ze nodig hadden. Samen redden ze het misschien.

Como caído del cielo – [Mexico] 2019 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Musical, Romantisch
Om in de hemel te komen wordt een legendarische Mexicaanse zanger in het lichaam van een imitator teruggestuurd naar aarde om zijn gedrag jegens vrouwen te verbeteren.

John Mulaney & The Sack Lunch Bunch – [VS] 2019 AL 1:10 uur - Netflix Original | Comedy, Satire
In deze nostalgische variétéspecial behandelen John Mulaney, een groep kinderen en speciale gasten existentiële onderwerpen aan de hand van grappige liedjes en sketches.

Lost in Space – [VS] S02 2018 12 - Netflix Original | Actie, Drama
Na een noodlanding op een buitenaardse planeet vecht de familie Robinson om tegen alle verwachtingen in te overleven en ontsnappen. Maar overal om hen heen dreigt gevaar.

Missing – [Zweden] S02 2017 12 | Duister, Intellectueel, Misdaad, Mystery
In haar geboortestadje moet de politiechef die probeert de verbroken relatie met haar dochter te herstellen, de mysterieuze verdwijningen van jonge vrouwen onderzoeken.

Rick and Morty – [VS] 2013 12 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante Rick sleurt zijn kleinzoon Morty mee voor wilde escapades in andere werelden en dimensies.

Terrace House: Tokyo 2019-2020 – [Japan] Deel 2 2019 12 - Netflix Original | Reality
Zes vreemden delen een fantastisch huis in Tokio en zoeken onder één dak naar liefde. Er is geen script, zij bepalen wat er gebeurt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190627664
Terrace House *O*
Ik vermaak me vandaag wel ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190627704
quote:
Toch geen gratie in Making a Murderer-zaak
Even leek er schot in de zaak uit de Netflix-docu Making a Murderer. Zo werd er onder meer een gratieverzoek ingediend voor de zwakbegaafde Brendan Dassey. Hij bekende op zestienjarige leeftijd betrokken te zijn geweest bij de verkrachting en moord op fotografe Teresa Halbach. Volgens Brendans team werd hij echter gedwongen om die verklaring te doen.

Een nieuwe gratieverzoek leverde echter niets op. Het verzoek is van tafel geschoven vanwege twee redenen. De eerste is dat hij nog niet lang genoeg vastzit en de tweede is dat hij zich na de veroordeling had moeten laten inschrijven als misbruiker. Dat heeft hij echter niet gedaan.

https://www.netflix-nederland.nl/netflix-daily-24-12-2019/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:18:13 #17
163650 Greys
pi_190627735
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:43 schreef Koningin het volgende:
Virgin River helemaal gekeken.....lekker zoetsappig, helemaal mijn ding. O+ ....wanneer komt seizoen 2?
Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190627863
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Niet gezien, maar Engels nagesynchroniseerd is hilarisch :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190628006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
Terrace House *O*
Ik vermaak me vandaag wel ;)
Heerlijk seizoen. O+
Ik kan tegenwoordig niet meer wachten en kijk ze online. :@ Aflevering 25 is :’(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:39:22 #20
163650 Greys
pi_190628023
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Niet gezien, maar Engels nagesynchroniseerd is hilarisch :+
:D
Vaak wel maar in dit geval is het echt zonde want dit is een echt pareltje van een serie. Bij deze wil je gewoon hun stemmen allemaal echt horen. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:09 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190628031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Die gaat op mijn lijst ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:41:06 #22
163650 Greys
pi_190628040
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Die gaat op mijn lijst ^O^
Doen! Echt iets voor jou ook. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190628284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:38 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Heerlijk seizoen. O+
Ik kan tegenwoordig niet meer wachten en kijk ze online. :@ Aflevering 25 is :’(
Ik wist dat het vandaag kwam, en 2e kerstdag 'You'. Om te voorkomen dat ik ook maar enigszins zelfmedelijden krijg met 'boehoe het is kerst en ik zit alleen' heb ik de series bewaard. Zo is het een stuk minder erg ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:56:17 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_190628290
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Erg leuke serie!
pi_190629037
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
pi_190629062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
Nee hoor, ik vind het helemaal geweldig *O* Games ook gespeeld, dus mooi herkenbaar qua sfeer O+
Ik denk dat het je genre is of niet en bij jou misschien gewoon niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 24 december 2019 @ 14:12:19 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_190629168
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
Tweede aflevering is wel beter. Ik vond de eerste ook drie keer niks.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190630121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
na vijf afleveringen weet ik nog steeds niet wat ik van de serie moet vinden. er gebeurt zo veel tegelijkertijd maar ik kan het maar lastig volgen. de wereld is heel erg rijk en heeft daarom veel potentie, maar de focus ontbreekt momenteel.

onderstaande review kan ik me volledig in vinden https://www.volkskrant.nl(...)of-thrones~b6d03a1d/

kennelijk is er ook een tweede seizoen besteld door netflix, dus er wordt de tijd genomen om de wereld verder uit te diepen

https://www.ad.nl/show/th(...)de-seizoen~a87a3c1c/

[ Bericht 14% gewijzigd door Slayage op 24-12-2019 16:01:14 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190630162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het helemaal geweldig *O* Games ook gespeeld, dus mooi herkenbaar qua sfeer O+
Ik denk dat het je genre is of niet en bij jou misschien gewoon niet.
fantasy vind ik geweldig, maar deze serie heeft mij na 5 afleveringen nog niet overtuigd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190632016
NetflixNL twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 19:49:44 Struikrover Jan de Lichte leidt een opstand tegen de corrupte adel. Denk Peaky Blinders maar dan in België in de 18e eeuw. 2 januari te zien op Netflix. https://t.co/Clfbqh5tD7 reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190632225
Wat leuk, een Vlaamse serie waar kijkers al een jaar op zitten te wachten. Om het erger te maken komt hij eerst op Netflix uit en dan pas op de Vlaamse VTM. Ondertussen kunnen Vlamingen het niet op hun lokale Netflix vinden.

De wereldpremière is dus voor de rest van de wereld maar niet voor het hoofdpubliek :(
pi_190633070
Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer vandaag gekeken.. best wel een wtf docu serie
pi_190633884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef zipcon het volgende:
Wat leuk, een Vlaamse serie waar kijkers al een jaar op zitten te wachten. Om het erger te maken komt hij eerst op Netflix uit en dan pas op de Vlaamse VTM. Ondertussen kunnen Vlamingen het niet op hun lokale Netflix vinden.

De wereldpremière is dus voor de rest van de wereld maar niet voor het hoofdpubliek :(
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 20:00:26 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190633998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer vandaag gekeken.. best wel een wtf docu serie
F&S / Don’t fuck with cats
pi_190634399
quote:
Ik wil deze ook nog kijken, maar ben een beetje bang dat ik er zo onpasselijk van wordt haha :P
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190634469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef zipcon het volgende:
Wat leuk, een Vlaamse serie waar kijkers al een jaar op zitten te wachten. Om het erger te maken komt hij eerst op Netflix uit en dan pas op de Vlaamse VTM. Ondertussen kunnen Vlamingen het niet op hun lokale Netflix vinden.

De wereldpremière is dus voor de rest van de wereld maar niet voor het hoofdpubliek :(
Even naar de McDonald's in NL en downloaden O-)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 december 2019 @ 21:02:24 #37
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190634824
Heb net Terrace House opgezet. Eerste seizoen dat op Netflix staat. Aardig huisje daar in Tokyo. Ze gooien dus 7 onbekenden in een huis, maar dan zonder script? Benieuwd waarom dit dan zo geweldig is 😄
pi_190634880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
Heb net Terrace House opgezet. Eerste seizoen dat op Netflix staat. Aardig huisje daar in Tokyo. Ze gooien dus 7 onbekenden in een huis, maar dan zonder script? Benieuwd waarom dit dan zo geweldig is 😄
Er staan vier Terrace House op Netflix, de oudste is uit 2015.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190634892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
Heb net Terrace House opgezet. Eerste seizoen dat op Netflix staat. Aardig huisje daar in Tokyo. Ze gooien dus 7 onbekenden in een huis, maar dan zonder script? Benieuwd waarom dit dan zo geweldig is 😄
6 mensen ;) Altijd 3 mannen en 3 vrouwen. Tokyo is het laatste seizoen. Er zijn er wat aan vooraf gegaan. Ene seizoen vond ik leuker als de ander.

Wat het, voor mij, leuk maakt is gewoon het hele Big Brother idee. Ze wonen daar terwijl ze elkaar niet kennen. Ze zijn vaak opzoek naar liefde of persoonlijke doelen op carriére gebied. Het is allemaal wat minder ordinair dan de reality shows die wij in het westen kennen met alleen maar gezuip en geneuk. Je ziet wel wat verschillen in wat daar acceptabel is op tv en wat niet :P Ik weet niet, het slaat allemaal werkelijk nergens op, en het is ook niet echt het geweldigste progamma om te volgen ofzo. Maar toch vind ik het heerlijk. Ik heb sowieso wel iets met Oost-Aziatische progamma's. Heb meerdere Japanse en Koreaanse progamma's bekeken op Netflix.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190634898
Soort Real World dus.
Tap tap tap
pi_190634995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:06 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

6 mensen ;) Altijd 3 mannen en 3 vrouwen. Tokyo is het laatste seizoen. Er zijn er wat aan vooraf gegaan. Ene seizoen vond ik leuker als de ander.

Wat het, voor mij, leuk maakt is gewoon het hele Big Brother idee. Ze wonen daar terwijl ze elkaar niet kennen. Ze zijn vaak opzoek naar liefde of persoonlijke doelen op carriére gebied. Het is allemaal wat minder ordinair dan de reality shows die wij in het westen kennen met alleen maar gezuip en geneuk. Je ziet wel wat verschillen in wat daar acceptabel is op tv en wat niet :P Ik weet niet, het slaat allemaal werkelijk nergens op, en het is ook niet echt het geweldigste progamma om te volgen ofzo. Maar toch vind ik het heerlijk. Ik heb sowieso wel iets met Oost-Aziatische progamma's. Heb meerdere Japanse en Koreaanse progamma's bekeken op Netflix.
Ze zijn dan ook niet op vakantie maar hebben gewoon hun studie, werk e.d. Het panel is ook fantastisch. Ik vond beide Tokyo's het beste, andere heb ik niet afgekeken.

Tip: https://twitter.com/terracehouseooc
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190634998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Soort Real World dus.
Ja zo zou je het ook wel kunnen noemen ja :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190635060
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook niet op vakantie maar hebben gewoon hun studie, werk e.d. Het panel is ook fantastisch. Ik vond beide Tokyo's het beste, andere heb ik niet afgekeken.

Tip: https://twitter.com/terracehouseooc
Ja dat commentaar ook van dat panel haha. Daar moest ik de 1e wel aan wennen, maar vind ik ze echt leuk! Ik heb het allereerste seizoen nooit gezien. Die staat niet op Netflix. Mijn eerste was Boys and Girls in the city. Ik heb alle 4 de seizoenen gezien die op Netflix staan. Die op Hawaii is de enige die niet opgenomen is in Japan. De rest is echt in Japan. Het valt me daardoor ook op hoe slecht hun Engels is (dat was bij Hawaii dus niet).
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190635111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:29 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik wil deze ook nog kijken, maar ben een beetje bang dat ik er zo onpasselijk van wordt haha :P
Het is een fucked up verhaal maar je ziet niks schokkends hoor.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 december 2019 @ 21:20:23 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190635123
Jumanji maar aangezet :+. Tot nu toe zeer vermakelijk :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190635130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
Same here. Vind het maar niks.
pi_190635136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een fucked up verhaal maar je ziet niks schokkends hoor.
Okay thanks, dat trekt me over de streep. Ik ga hem kijken.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190635288
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Okay thanks, dat trekt me over de streep. Ik ga hem kijken.
De gruwelijke handeling waar het verhaal mee begint laten ze niet zien, gebeurt buiten beeld, er wordt enkel de suggestie gewekt. Ik vond het een hele goede serie, andere toppers zijn Wild Wild Country (héél goed, beter als deze nog) en Who Killed Little Gregory?
pi_190635310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
Ja. Ik heb nu 3x een poging gewaagd en stop er maar heen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190635365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Ik heb nu 3x een poging gewaagd en stop er maar heen :P
Ik ook, ik wou hem echt vet vinden. Dacht echt dat het een serie was van kaliber LOTR, maar ik kom er gewoon absoluut niet in. Heb gewoon geen flauw benul van hoe het allemaal in elkaar steekt, dus ik kap ermee.

Straks Lost in Space kijken, lekker simpel. :P
pi_190635430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:29 schreef illusions het volgende:

[..]

De gruwelijke handeling waar het verhaal mee begint laten ze niet zien, gebeurt buiten beeld, er wordt enkel de suggestie gewekt. Ik vond het een hele goede serie, andere toppers zijn Wild Wild Country (héél goed, beter als deze nog) en Who Killed Little Gregory?
Die laatste ben ik aan begonnen ja! Die moet ik nog verder kijken :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190638287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer vandaag gekeken.. best wel een wtf docu serie
Die ga ik vannacht maar eens kijken. Moest van mijn collega's :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190638354
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

fantasy vind ik geweldig, maar deze serie heeft mij na 5 afleveringen nog niet overtuigd.
Het is zeker niet het beste ooit en sommige dialogen zijn erg cringe of komen niet goed over, maar toch kijkt het wel lekker weg en vind ik het niet langdradig.
Oh.
  woensdag 25 december 2019 @ 02:35:48 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_190639150
Mytho is tof!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_190642789
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
pi_190642981
Klaus kijken op Kerstavond was n goed idee O+ ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190643634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:35 schreef TLC het volgende:
Klaus kijken op Kerstavond was n goed idee O+ ~:)
Klaus is echt een leuke film.

Verhaallijn wel voorspelbaar, maar de personages zijn wel tof en de animatiestijl is echt genieten.
Oh.
pi_190643746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef NedKelly het volgende:
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
Jezus wat. Kan dit in de OP?

Ik was er inderdaad klaar mee dat ik steeds dezelfde shit te zien krijg :')
pi_190643934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef NedKelly het volgende:
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
_O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_190643980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jezus wat. Kan dit in de OP?

Ik was er inderdaad klaar mee dat ik steeds dezelfde shit te zien krijg :')
Daarom ging ik laatst ook al zelf maar in die categorieën snuffelen waardoor ik nog best genoeg tegenkwam, want die homepagina heb je inderdaad helemaal niks aan.
Oh.
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 12:53:18 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190644331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jezus wat. Kan dit in de OP?

Ik was er inderdaad klaar mee dat ik steeds dezelfde shit te zien krijg :')
Het staat al een paar jaar in de OP. Maar ik zie dat de PDF niet meer te openen is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2019 @ 12:55:09 #63
368283 ato
pi_190644340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 02:35 schreef oh-oh het volgende:
Mytho is tof!
Ja, prachtige serie.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190644404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jezus wat. Kan dit in de OP?

Ik was er inderdaad klaar mee dat ik steeds dezelfde shit te zien krijg :')
Dat. :o
pi_190646143
Lost in space s2 gezien
pi_190648103
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
pi_190648193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
haha. ik denk dat je niet de enige bent die erop had gehoopt, met die tweet van netflix werd wel de suggestie gewekt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 december 2019 @ 17:52:56 #68
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_190648625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
Ach, heb ze allemaal op dvd/blu-ray.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_190648714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
Hah, ik heb gisteren de extended versie van deel 1 gezien. Komen ze nog wel? Scheelt een hoop downloaden.
pi_190648819
Netflix NL/BE was aan het teasen inderdaad :+
SOONY
  Redactie Frontpage woensdag 25 december 2019 @ 19:26:54 #71
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190649604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef NedKelly het volgende:
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
Godver. Vele, vele codes, maar geen code voor porno :{
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 25 december 2019 @ 19:46:40 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190649805
Altijd weer die geheime codes _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190649814
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Altijd weer die geheime codes _O-
Tja, niets geheims aan. Volgens mij is dit al jaren wijdverspreid nieuws.

Handig is het wel. ^O^
  woensdag 25 december 2019 @ 19:52:53 #74
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190649876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die ga ik vannacht maar eens kijken. Moest van mijn collega's :+
Sick fuck! Enorm zieke docu. Is het gelukt alle drie de afleveringen snachts achter elkaar te kijken?
pi_190650779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:26 schreef Djeez het volgende:

[..]

Godver. Vele, vele codes, maar geen code voor porno :{
Heb je code -1 geprobeerd? 8-)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190654412
Vandaag de Q-serie gebinged, waren 4 films. Helemaal geweldig. Nu ga ik de boeken ook maar eens lezen van Jussi Adler Olsen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 00:26:34 #77
368283 ato
pi_190654500
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef maryen65 het volgende:
Vandaag de Q-serie gebinged, waren 4 films. Helemaal geweldig. Nu ga ik de boeken ook maar eens lezen van Jussi Adler Olsen
Ja goede films he ^O^
Boeken zijn ook goed, hij heeft van de Q reeks 8 geschreven.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190654912
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ja goede films he ^O^
Boeken zijn ook goed, hij heeft van de Q reeks 8 geschreven.
De eerste 4 hoef ik dan niet te kopen want al gezien. Voor mijn reader zijn ze maar 5,99 O+
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190656449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef maryen65 het volgende:
Vandaag de Q-serie gebinged, waren 4 films. Helemaal geweldig. Nu ga ik de boeken ook maar eens lezen van Jussi Adler Olsen
Wat is dat?
pi_190657434
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 03:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is dat?
quote:
Jussi Adler Olsen's Serie Q: Absent One, The – [Denemarken] 2014 16 1:59 uur | Drama, Misdaad
Rechercheur Mørck heropent de oude moordzaak van een tweeling in een chique kostschool en vindt een nieuwe getuige die door duistere krachten de mond wordt gesnoerd.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Conspiracy of Faith, A – [Denemarken] 2016 16 1:51 uur | Drama, Misdaad
Als er een bericht over ontvoerde kinderen aanspoelt, gaan rechercheur Mørck en Assad op jacht naar de ontvoerder, die deel uitmaakt van een religieuze sekte.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Journal 64 – [Denemarken] 2018 Volwassen 1:57 uur | Drama, Misdaad
Een paar rechercheurs doen een verontrustende ontdekking en gaan op onderzoek uit naar een medisch instituut waar vreselijke dingen gebeuren.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: The Keeper of Lost Causes – [Denemarken] 2013 16 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
Oudere agent Carl Mørck moet dossiers doornemen in de afdeling onopgeloste zaken en besluit het onderzoek naar de vermeende zelfmoord van een politicus toch te heropenen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190657677
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
App, The – [Italië] 2019 12 1:19 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Intellectueel, Sci-Fi
Nick, een acteur en rijke erfgenaam, raakt geobsedeerd door een dating-app terwijl hij in Rome zijn eerste film maakt. Hij komt terecht in een spiraal van zelfdestructie.

Dolly Parton: Here I Am – [VS] 2019 AL 1:29 uur | Biografische documentaire
Dolly Parton neemt de kijker mee op een ontroerende, muzikale reis in deze documentaire over mensen en plaatsen die haar iconische carrière hebben vormgegeven.

Fast & Furious Spionnenracers – S01 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Le Bazar de la Charité – [Frankrijk] S01 2019 12 - Netflix Original | Historisch drama
Na een verwoestende brand in Parijs in 1897 wordt het leven van drie vrouwen overhoopgehaald door verraad, teleurstellingen en liefde. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Then Came You – [VS] 2019 12 1:36 uur | Comedy, Drama, Tienerfilm
Een hypochonder gaat de confrontatie met zijn angst voor de dood aan als een terminaal tienermeisje hem om hulp vraagt bij het afwerken van haar bucketlist.

You – [VS] S02 2018 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190658171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 03:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is dat?
Vet!
pi_190658884
You JAAAAAA :B
SOONY
pi_190659408
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:16 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Thxx voor het plaatsen O+
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190660365
Woensdag ein-de-lijk Gomorra 4
pi_190660366
Ik vond Journal 64 een beetje zoetsappig eindigen.
Wel benieuwd naar de andere 3. Ik zat iig niet op het puntje van mijn stoel.

Leuke Scandinavische -korte- serie die we nu kijken is: Liberty.
pi_190660371
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef showtimer het volgende:
Woensdag ein-de-lijk Gomorra 4
Oh gaaf *O*
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:18:37 #88
368283 ato
pi_190660677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:48 schreef maryen65 het volgende:

[..]

De eerste 4 hoef ik dan niet te kopen want al gezien. Voor mijn reader zijn ze maar 5,99 O+
In de boeken lees je toch iets meer details, bv hoe Rose erbij kwam en personage van haar wordt meer toegelicht.
Personages in de boeken worden sowieso meer uitgediept.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:22:48 #89
368283 ato
pi_190660762
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:16 schreef Aether het volgende:

[..]


[..]

Tip:
Start met 2013 daarna 2014, 2016 en 2018.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190660808
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:18 schreef ato het volgende:

[..]

In de boeken lees je toch iets meer details, bv hoe Rose erbij kwam en personage van haar wordt meer toegelicht.
Personages in de boeken worden sowieso meer uitgediept.
Ja weet ik maar als ik eenmaal de film heb gezien vind ik er niks aan om de boek nog te lezen. Ik doe altijd andersom
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:27:29 #91
368283 ato
pi_190660860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:24 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja weet ik maar als ik eenmaal de film heb gezien vind ik er niks aan om de boek nog te lezen. Ik doe altijd andersom
Ok.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 26 december 2019 @ 15:09:24 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190663214
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Is dit ook geschikt voor te kijken met meisje van 15 erbij?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:16:38 #93
163650 Greys
pi_190663315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Is dit ook geschikt voor te kijken met meisje van 15 erbij?
Oeh ik vind dat altijd zo lastig in te schatten, ik heb geen kinderen. Er zit wel een aflevering bij met vrij veel seks. Je ziet weinig tot niks, dat kan wel met 15 toch? :@ Maar dan moet je dat zelf even inschatten of je dat ongemakkelijk vindt om samen met haar te zien. ;) Tis een leuke serie met echt een fijn sfeertje, dit is het enige dat ik kan bedenken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190663398
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:16 schreef Greys het volgende:
Je ziet weinig tot niks, dat kan wel met 15 toch? :@
Serie heeft een keuring voor 12 jaar, maar hangt erg van de persoon uiteindelijk af.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:31:42 #95
163650 Greys
pi_190663463
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Serie heeft een keuring voor 12 jaar, maar hangt erg van de persoon uiteindelijk af.
:Y

Daarom. Zo kan Luchtbel het wellicht een beetje beter zelf bepalen/inschatten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 december 2019 @ 15:50:26 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190663663
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y

Daarom. Zo kan Luchtbel het wellicht een beetje beter zelf bepalen/inschatten.
Dank je. Dat kan vast wel, ik kijk wel even de andere kant op ofzo. Ze wil altijd een keer iets kerstachtigs kijken maar ik vind de meeste dingen niet leuk/ dom.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:54:45 #97
163650 Greys
pi_190663741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Dank je. Dat kan vast wel, ik kijk wel even de andere kant op ofzo. Ze wil altijd een keer iets kerstachtigs kijken maar ik vind de meeste dingen niet leuk/ dom.
Dit vind je vast meevallen! :D Niet zo mierzoet glazuurspringerig Kerst zeg maar.

Oh en mocht ze de 19-jarige jongeman in deze serie (die van de aflevering met vrij veel seks) leuk vinden, zeg dan maar tegen haar dat er vrij grote kans is dat ie komend jaar voor Zweden meedoet aan het Songfestival in NL. Gelooft ze vast niet. :P (ja sorry maar alles dat een link met het Songfestival heeft moet ik even delen, zelfs hier. :@ _O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190664037
Begonnen aan you s2
pi_190664060
begonnen met dont fuck with cats. Lichte kost, maar kijkt lekker weg
pi_190664170
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Ben deze serie nu aan het kijken. Zo leuk!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_190664333
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:16 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Dank!
  donderdag 26 december 2019 @ 16:43:55 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190664367
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit vind je vast meevallen! :D Niet zo mierzoet glazuurspringerig Kerst zeg maar.

Oh en mocht ze de 19-jarige jongeman in deze serie (die van de aflevering met vrij veel seks) leuk vinden, zeg dan maar tegen haar dat er vrij grote kans is dat ie komend jaar voor Zweden meedoet aan het Songfestival in NL. Gelooft ze vast niet. :P (ja sorry maar alles dat een link met het Songfestival heeft moet ik even delen, zelfs hier. :@ _O-)
Oké dan. Ze kijkt en leest meestal best redelijke dingen, vind ik. Maar met kerst :N vorig jaar iets met geruilde prinsessen ofzo.

Ik zal je kennis overbrengen :Y al vrees ik dat je enthousiasme me niet lukt hoor :o
pi_190664512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:52 schreef GwaiLow het volgende:

Sick fuck! Enorm zieke docu. Is het gelukt alle drie de afleveringen snachts achter elkaar te kijken?
Nee, het was te druk. Anderhalve aflevering gezien. Echt :o Aanrader!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190665850
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef showtimer het volgende:
Woensdag ein-de-lijk Gomorra 4
Al gezien. Geweldig seizoen.
pi_190670175
Undercover gezien, ik had op wat meer spanning gehoopt aan t einde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190673810
Ben nu bij aflevering 5 van You
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190674494
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 08:56 schreef Em31 het volgende:
Ben nu bij aflevering 5 van You
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de twist wel mooi, ik zat al te denken hoe de serie verder zou gaan. Ik ben al bij aflevering 6, ik bleef maar kijken O+
pi_190675253
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190677014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik vind de twist wel mooi, ik zat al te denken hoe de serie verder zou gaan. Ik ben al bij aflevering 6, ik bleef maar kijken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190677234
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 mois ferme – [Frankrijk] 2013 12 1:18 uur | Comedy
Ariane Felder is een alleenstaande, strenge rechter. Als ze ontdekt dat ze zwanger is van een gevaarlijke crimineel, probeert ze zich te herinneren hoe dat is gebeurd.

Atiye aka The Gift – [Turkije] S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Mystery
In Istanboel begint een kunstenares aan een persoonlijke reis waarin ze universele geheimen van een Anatolische archeologische site en de link naar haar verleden ontdekt.

Black Lake – [Zweden] S01-02 2016 18 0:42 uur | Mystery, Thriller
Een ambitieuze man wil een oud skiresort met een spookachtig verleden nieuw leven inblazen. Dan worden hij en zijn vrienden achtervolgd door griezelige gebeurtenissen.

Debarquement Immédiat – [Frankrijk] 2016 1:31 uur | Comedy, Misdaad
Als een paar eigenaardige douaniers een documentloze gedeporteerde terugsturen naar zijn land van herkomst, leidt een absurd misverstand tot een hysterisch avontuur.

Diamant Noir – [Frankrijk] 2016 16 1:55 uur | Drama, Duister, Misdaad
Na de dood van zijn vader brengt een vervreemde zoon opnieuw een bezoek aan zijn familie van diamanthandelaren en belandt hij in een dodelijk web van bedrog en geweld.

El Pepe, una vida suprema – 2018 9 1:13 uur - Netflix Original | Politieke documentaire
In deze persoonlijke documentaire praat de voormalige president van Uruguay, José 'Pepe' Mujica, over dingen die hij in de gevangenis leerde, zijn idealen en de toekomst.

Elle l'Adore – [Frankrijk] 2014 9 1:44 uur | Misdaad, Offbeat, Thriller
Een charmante popster zet het leven van een trouwe groupie, een gescheiden schoonheidsspecialiste, op zijn kop als hij haar overhaalt te helpen een misdaad te verbergen.

Gangsterdam – [Frankrijk] 2017 6 1:34 uur | Comedy, Misdaad
Als een timide student toegeeft aan een drugssmokkelaar, probeert hij indruk te maken op een onbeantwoorde liefde en helpt haar met een duistere job die al snel misloopt.

Hungover Games, The – [VS] 2014 16 1:24 uur | Comedy, Satire
Na een vrijgezellenfeest worden drie jongens wakker in een vreemde wereld en realiseren ze zich dat ze in een trein zitten die op weg is naar de dodelijke Hungover Games.

Kevin Hart: Don’t F**k This Up – [VS] S01 2019 6 - Netflix Original | Biografische documentaire
Tussen het tumult in zijn carrière en huwelijk door vertelt comedian en filmster Kevin Hart openhartig over zijn persoonlijke doorbraken op de golven van crises en roem.

Rémi Gaillard, WTF! – [Frankrijk] 2014 1:20 uur | Comedy
Een voormalige grappenmaker is gesetteld, maar rusteloos. Zijn vrouw wil dat hij de neiging weerstaat zijn oude leven vol dwaze fratsen en internetfaam te hervatten.

Restaurant, The – [Zweden] S01 2017 12 | Drama, Romantisch
Grote veranderingen in een Stockholms familierestaurant na de Tweede Wereldoorlog, als tradities en klassenverschillen verdwijnen en er een nieuwe generatie opstaat.

Rock 'n Roll – [Frankrijk] 2017 12 2:03 uur | Comedy
In deze satire over beroemdheden richt Guillaume Canet de camera op zichzelf en zijn levenspartner Marion Cotillard, terwijl hij een midlifecrisis probeert te doorstaan.

Rouille et d'os, De – [Frankrijk] 2012 12 2:02 uur | Drama, Romantisch
Een werkloze kickbokser heeft het als alleenstaande vader moeilijk. Hij krijgt een relatie met een orkatrainster die een vreselijk ongeluk overleeft.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190685435
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:24:37 #112
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_190686077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan you s2
3 afleveringen gekeken, weer geweldig
pi_190686486
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Unbelievable afgekeken, wat zat dat goed in elkaar zeg. De drie actrices acteren allemaal erg goed, en je zit er vanaf aflevering 1 meteen in. Jammer dat er maar 8 afleveringen zijn, maar het voelt echt afgesloten; hopelijk houden ze zich aan de belofte dat er geen seizoen 2 komt. Een van de betere series dit jaar..
N.a.v. dit bericht ook Unbelievable gekeken, zat super goed in elkaar idd. Kon me vanochtend met veel moeite van de buis losrukken voor een afspraak.
Ook triest om te weten dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten.
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:41:25 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190687804
You is een heerlijk vermakelijke B-serie.
Oh.
  vrijdag 27 december 2019 @ 20:26:52 #115
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190689000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

N.a.v. dit bericht ook Unbelievable gekeken, zat super goed in elkaar idd. Kon me vanochtend met veel moeite van de buis losrukken voor een afspraak.
Ook triest om te weten dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten.
Inderdaad ja :{

Wel fijn dat je de serie wat vond ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190689747
You is echt geweldig. Juist omdat hij zo ontzettende psychopaat is.
SOONY
pi_190692031
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
You is echt geweldig. Juist omdat hij zo ontzettende psychopaat is.
Topserie idd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190692573
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190693169
I love YOU! 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:54:55 #120
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190693653
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
You is echt geweldig. Juist omdat hij zo ontzettende psychopaat is.
Eens. De wereld zit vol psychopaten. :{
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:55:46 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190693683
Hoe is Lost in Space? Zag dat S2 nu beschikbaar is en de trailer zag er wel tof uit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190700529
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190701287
Kijken er nog meer mensen vis a vis?
Ik ben nu net een paar afleveringen onderweg
Ik vind het vermakelijk, maar de afleveringen zijn eigenlijk wel wat aan de lange kant.
Je moet er echt voor gaan zitten
pi_190701605
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:40 schreef Aether het volgende:
Atiye aka The Gift – [Turkije] S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Mystery
In Istanboel begint een kunstenares aan een persoonlijke reis waarin ze universele geheimen van een Anatolische archeologische site en de link naar haar verleden ontdekt.
Ik dacht dit mss op te pikken maar de recensies noemen het een klassiek soapdrama verpakt in bovennatuurlijke elementen. Ik ga het dan maar overslaan. De andere Turkse serie "Immortals" was het ook niet waard. Nochtans zijn de trailers altijd spannend, maar om nu 8 uren te wijden voor 3 minuten suspense...
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 december 2019 @ 10:57:17 #125
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190701653
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Lost in Space? Zag dat S2 nu beschikbaar is en de trailer zag er wel tof uit.
gister ook aan begonnen na het zien van de trailer visueel ziet het er allemaal erg spectaculair uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190706246
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:56:42 #127
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_190714424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef -Wereld- het volgende:
Kijken er nog meer mensen vis a vis?
Ik ben nu net een paar afleveringen onderweg
Ik vind het vermakelijk, maar de afleveringen zijn eigenlijk wel wat aan de lange kant.
Je moet er echt voor gaan zitten
Alles afgekeken en vond het super, even inkomen maar daarna alleen maar genieten, topserie.
pi_190716338
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef espri het volgende:

[..]

Alles afgekeken en vond het super, even inkomen maar daarna alleen maar genieten, topserie.
Eens, al vind ik sommige dingen wel een beetje 'voorspelbaar' (maar dat hebben vrijwel alle series wel een beetje).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt ook ook best veel op orange is the new black (heb dat niet helemaal afgekeken) met een beetje inspiratie van prison break en een eigen draai. Maar ik ben nog niet heel ver in seizoen 1, dus wellicht wordt het nog wat origineler. In ieder geval is het vermakelijk :)
pi_190721811
Omg, You was geweldig _O_
Twiddel
pi_190722001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef -Wereld- het volgende:
Kijken er nog meer mensen vis a vis?
Ik ben nu net een paar afleveringen onderweg
Ik vind het vermakelijk, maar de afleveringen zijn eigenlijk wel wat aan de lange kant.
Je moet er echt voor gaan zitten
Begint aardig maar het einde is echt vreselijk kut

Lijkt GTST wel
Gino ♥
pi_190722220
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Spellchecker zaterdag 28 december 2019 @ 22:36:08 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190722511
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit vind je vast meevallen! :D Niet zo mierzoet glazuurspringerig Kerst zeg maar.

Oh en mocht ze de 19-jarige jongeman in deze serie (die van de aflevering met vrij veel seks) leuk vinden, zeg dan maar tegen haar dat er vrij grote kans is dat ie komend jaar voor Zweden meedoet aan het Songfestival in NL. Gelooft ze vast niet. :P (ja sorry maar alles dat een link met het Songfestival heeft moet ik even delen, zelfs hier. :@ _O-)
Die kwam me bekend voor ..... heb even gegoogled en hij speelde ook mee in Quicksand ;)

Vond Hem Til Jul tóch niet zo geweldig .... (wel twee afleveringen gekeken hoor .... )

Nu verder met Missing.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 december 2019 @ 22:37:37 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190722550
Toch maar eens met Walking Dead begonnen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:42:02 #134
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190722705
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef maryen65 het volgende:
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
Ja vond ik ook, maar toch bleef ik doorkijken. Het concept is vrij simpel maar blijft toch vermakelijk.
AZ
ALKMAAR
pi_190726140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef borisz het volgende:
Toch maar eens met Walking Dead begonnen :+.
Na seizoen 3 was ik er helemaal klaar mee. Seizoen 4 ging nergens over en uiteindelijk gestopt.

Hoewel seizoen 2 eigenlijk al gewoon slecht was.....
SOONY
pi_190727657
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef DKUp het volgende:

Na seizoen 3 was ik er helemaal klaar mee. Seizoen 4 ging nergens over en uiteindelijk gestopt.

Hoewel seizoen 2 eigenlijk al gewoon slecht was.....
Seizoen 1 was goed.
Seizoen 2 was...een soapserie en ik werd helemaal dol van dat constante gezoek naar 1 persoon wat aflevering na aflevering voort sleepte. Eigenlijk was ik er hier al klaar mee.
Seizoen 3 aan begonnen en opgegeven, zo slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190729995
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Seizoen 1 was goed.
Seizoen 2 was...een soapserie en ik werd helemaal dol van dat constante gezoek naar 1 persoon wat aflevering na aflevering voort sleepte. Eigenlijk was ik er hier al klaar mee.
Seizoen 3 aan begonnen en opgegeven, zo slecht.
zoiets ja, jammer van de serie
  zondag 29 december 2019 @ 06:21:28 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190730141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef borisz het volgende:
Toch maar eens met Walking Dead begonnen :+.
Ondanks de algemene tendens hier kijk ik het nog steeds. Ja, er zijn wat mindere momenten in bepaalde seizoenen, maar over het algemeen prima wegkijkmateriaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Miss 200.000.000! zondag 29 december 2019 @ 06:22:50 #139
367000 roos94
pi_190730144
Begonnen aan black mirror, interessant.
  zondag 29 december 2019 @ 06:31:54 #140
370431 drakin
vurig typje
pi_190730152
Verder met outlander, erger me steeds meer aan dat onrealistische gezwijmel. Maar eromheen nog steeds fijne serie.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190730165
Ik ben Unbelievable aan het kijken. Aflevering 3 nu. En eigenlijk ben ik best boos en verdrietig. Maar ja, hopelijk 'komt het goed'. Het gaat me te langzaam, dat goed komen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190731056
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Unbelievable aan het kijken. Aflevering 3 nu. En eigenlijk ben ik best boos en verdrietig. Maar ja, hopelijk 'komt het goed'. Het gaat me te langzaam, dat goed komen 8-)
Ahh dat was een serie die ook veel indruk op me maakte. Puik acteerwerk ook. Netals Seven Seconds.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190731459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef maryen65 het volgende:
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
Nou komt nog wel weer een verrassingsmomentje aan hoor. Ik vond serie 2 wel weer goed iig.
I´m back.
  zondag 29 december 2019 @ 10:01:51 #144
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_190731466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Eens, al vind ik sommige dingen wel een beetje 'voorspelbaar' (maar dat hebben vrijwel alle series wel een beetje).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt ook ook best veel op orange is the new black (heb dat niet helemaal afgekeken) met een beetje inspiratie van prison break en een eigen draai. Maar ik ben nog niet heel ver in seizoen 1, dus wellicht wordt het nog wat origineler. In ieder geval is het vermakelijk :)
Dat het lijkt op OITNB had ik ook de eerste aflevering maar daarna werd het alleen maar beter en tuurlijk, wat je al zegt, soms zijn er voorspelbare dingen maar ach, ik vond het verder een waanzinnige serie en hoop dat er nog een vervolg gaat komen. Nog veel plezier met kijken.
  zondag 29 december 2019 @ 10:03:05 #145
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_190731485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef borisz het volgende:
Toch maar eens met Walking Dead begonnen :+.
Kwam daar niet lekker in... probeer steeds opnieuw maar denk dat ik het ga opgeven.
pi_190732252
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef espri het volgende:

[..]

Kwam daar niet lekker in... probeer steeds opnieuw maar denk dat ik het ga opgeven.
Ik durf er niet aan te beginnen voor het geval het er weer af wordt gehaald :')
Tap tap tap
  zondag 29 december 2019 @ 10:52:15 #147
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_190732385
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik durf er niet aan te beginnen voor het geval het er weer af wordt gehaald :')
Ah die kans is er ook nog eens ja.
Er zijn nog zoveel andere leuke series en ik heb netflix nog lang niet uit. :)
  zondag 29 december 2019 @ 11:12:44 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190732772
Messiah, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Spinning Out, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Fenix, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
The Circle, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
"Thieves of the Wood," beschikbaar vanaf 2 januari 2020.
Anne with an E: The Final Season, beschikbaar vanaf 3 januari 2020.
Giri / Haji, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Zumbo's Just Desserts: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Medical Police, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Until Dawn, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Titans: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
AJ and the Queen, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
I AM A KILLER: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Grace and Frankie: seizoen 6, beschikbaar vanaf 15 januari 2020.
Ares, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Hip-Hop Evolution: seizoen 4, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Sex Education: seizoen 2, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Wer kann, der kann!, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
October Faction, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
The Ghost Bride, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
You Cannot Hide (No te puedes esconder), beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Rise of Empires: Ottoman, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
The Ranch: The Final Season, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Chilling Adventures of Sabrina: Deel 3, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Next In Fashion, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Omniscient, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Ainori Love Wagon: African Journey, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
The Stranger, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
"Luna Nera", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
"Ragnarok", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Diablero: Season 2, beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Bojack Horseman: seizoen 6 (Part B), beschikbaar vanaf 31 januari 2020.

[/Aether]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190732828
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou komt nog wel weer een verrassingsmomentje aan hoor. Ik vond serie 2 wel weer goed iig.
Ben benieuwd :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190732844
Oei, Grace and Frankie én Sex Education in dezelfde maand. :o *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 11:33:39 #151
163650 Greys
pi_190733148
Grace en Frankie én Anne with an E. *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage zondag 29 december 2019 @ 11:34:03 #152
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190733159
Gisteren begonnen met The Witcher. Kijkt lekker weg, ik houd wel van pseudo-historische films en series
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_190733198
Don’t Fuck with Cats gekeken.

- Die internetgasten zijn irritant. Vooral die dikke. Zo’n stereotype. Praat in het echt zoals ze online is. Veel schelden en overemotioneel doen. En het dan gek vinden dat ze niet serieus worden genomen. Wat hebben ze nu daadwerkelijk bijgedragen aan het onderzoek?
- Politieagenten van diverse landen ^O^
- de aanhouding van die gast was wel een anti-climax. -O-
pi_190733257
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Djeez het volgende:
Gisteren begonnen met The Witcher. Kijkt lekker weg, ik houd wel van pseudo-historische films en series
Gister afgekeken maar met moeite :@
Tap tap tap
pi_190733631
Nog twee dagen (en een beetje) om Harry Potter erop te zetten, om aan de belofte van 2019 te voldoen.
Kom Netflix, laat dit geen loze belofte zijn...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_190733742
Er zijn ook nog andere series die in januari komen:
• The last kingdom S3 komt eindelijk op 9 januari
• Vikings (eerste 5 seizoenen) vanaf 1 januari. Het lopende en laatste zesde seizoen verwacht ik pas eind 2019.
  † In Memoriam † zondag 29 december 2019 @ 12:24:30 #157
368283 ato
pi_190734303
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef maryen65 het volgende:
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
Heb ik ook, ik kijk het wel af. Maar de formule is voor mij uitgewerkt.

Afgekeken, het is toch wel weer goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door ato op 29-12-2019 23:01:50 ]
Life can be a bitch, so like it..
  roze zondag 29 december 2019 @ 12:25:35 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190734337
Oeh leuk bijna nieuw seizoen Grace and Frankie. ❤️
Your beauty never ever scared me.
  zondag 29 december 2019 @ 12:31:46 #159
47102 Elvi
miemkwien
pi_190734519
Vanaf 10 januari ook weer The Good Place.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 december 2019 @ 12:54:20 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190735075
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef zipcon het volgende:
Er zijn ook nog andere series die in januari komen:
• The last kingdom S3 komt eindelijk op 9 januari
• Vikings (eerste 5 seizoenen) vanaf 1 januari. Het lopende en laatste zesde seizoen verwacht ik pas eind 2019.
The Last Kingdom, eindelijk! :o :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 december 2019 @ 12:59:13 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_190735174
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Elvi het volgende:
Vanaf 10 januari ook weer The Good Place.
Ik had gewacht om deze in 1 keer te bingen, maar zag pas bij aflevering 10 dat dus :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190739931
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Nog twee dagen (en een beetje) om Harry Potter erop te zetten, om aan de belofte van 2019 te voldoen.
Kom Netflix, laat dit geen loze belofte zijn...
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190741872
Heb liever Brooklyn Nine-Nine O-)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 29 december 2019 @ 17:17:58 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190742319
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:03 schreef Aether het volgende:
Heb liever Brooklyn Nine-Nine O-)
Ik wacht nog steeds op nieuwe afleveringen van New Girl :{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190742395
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op nieuwe afleveringen van New Girl :{
Qft
  zondag 29 december 2019 @ 17:45:06 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190743345
Ik snap niet waarom jullie die shit niet gewoon downloaden. Dit wachten op Netflix is weer net zoals het vroeger ging met kabel tv. Hoppa seizoen klaar, lekker een halfjaar wachten. Inmiddels zijn ze in de US vast alweer bijna klaar met het nieuwe seizoen.

Dacht je dat ik daarop ga wachten als ik iets wil zien dan ga ik het kijken ook.

Ik betaal ook voor Netflix maar dit soort shit is waarom downloaden big was.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 29 december 2019 @ 17:59:28 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190743771
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap niet waarom jullie die shit niet gewoon downloaden. Dit wachten op Netflix is weer net zoals het vroeger ging met kabel tv. Hoppa seizoen klaar, lekker een halfjaar wachten. Inmiddels zijn ze in de US vast alweer bijna klaar met het nieuwe seizoen.

Dacht je dat ik daarop ga wachten als ik iets wil zien dan ga ik het kijken ook.

Ik betaal ook voor Netflix maar dit soort shit is waarom downloaden big was.
Mjah, ik vind streamen wel zo makkelijk. Je weet gewoon dat je direct kunt kijken en kwaliteit krijgt qua beeld en geluid.

Wel vind ik de versplintering vervelend worden, en daarmee ook halve series. New Girl en Gotham lijken gestopt op Netflix en Amazon komt niet verder dan zes seizoenen Hawaii Five O.

Er staat tegenover dat er genoeg te zien is buiten dat. Vooralsnog zijn de voordelen groter dan de nadelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190743951
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2019 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Amazon komt niet verder dan zes seizoenen Hawaii Five O.

Dit soort acties zijn wel het grootste minpunt. Als sinds de komt van Prime naar Nederland staan sommige van die series gewoon stil. Er is al in jaren geen nieuw seizoen bijgekomen. Nu kon ik voor Hawaii Five O nog verder kijken bij Videoland (die wissel ik toch af met prime). Maar voor bijvoorbeeld NCIS is er geen alternatief in Nederland.

En zo is Netflix gestopt met The Americans. Zit je 5 seizoenen te kijken en dan is het enige legale alternatief voor seizoen 6 het kopen van de DVD 8)7
  zondag 29 december 2019 @ 18:16:34 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190744219
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Dit soort acties zijn wel het grootste minpunt. Als sinds de komt van Prime naar Nederland staan sommige van die series gewoon stil. Er is al in jaren geen nieuw seizoen bijgekomen. Nu kon ik voor Hawaii Five O nog verder kijken bij Videoland (die wissel ik toch af met prime). Maar voor bijvoorbeeld NCIS is er geen alternatief in Nederland.

En zo is Netflix gestopt met The Americans. Zit je 5 seizoenen te kijken en dan is het enige legale alternatief voor seizoen 6 het kopen van de DVD 8)7
Oh ja, The Americans... Godver het laatste seizoen niet kunnen zien nog :') Schandalig wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 december 2019 @ 18:20:59 #170
335263 freaky40
pi_190744361
You is wel weer erg goed. Wordt een drukke januari zo te zien met nieuwe seizoenen van lopende series maar ook nieuwe series.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190744495
Weer geen ozark :'(
pi_190744530
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Messiah, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Spinning Out, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Fenix, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
The Circle, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
"Thieves of the Wood," beschikbaar vanaf 2 januari 2020.
Anne with an E: The Final Season, beschikbaar vanaf 3 januari 2020.
Giri / Haji, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Zumbo's Just Desserts: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Medical Police, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Until Dawn, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Titans: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
AJ and the Queen, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
I AM A KILLER: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Grace and Frankie: seizoen 6, beschikbaar vanaf 15 januari 2020.
Ares, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Hip-Hop Evolution: seizoen 4, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Sex Education: seizoen 2, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Wer kann, der kann!, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
October Faction, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
The Ghost Bride, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
You Cannot Hide (No te puedes esconder), beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Rise of Empires: Ottoman, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
The Ranch: The Final Season, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Chilling Adventures of Sabrina: Deel 3, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Next In Fashion, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Omniscient, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Ainori Love Wagon: African Journey, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
The Stranger, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
"Luna Nera", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
"Ragnarok", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Diablero: Season 2, beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Bojack Horseman: seizoen 6 (Part B), beschikbaar vanaf 31 januari 2020.

[/Aether]
Er missen er een paar ;)

01-01 - Get Hard
01-01 - Gomorra (S04)
01-01 - How To Get Away With Murder (S05)
01-01 - Inspector Gadget (S04)
01-01 - Jurassic Park
01-01 - Jurassic Park III
01-01 - Knocked Up
01-01 - Mamma Mia!
01-01 - Marsman (S01)
01-01 - Men in Black 3
01-01 - Oddbods (S02)
01-01 - Power Rangers Beast Morphers (S01)
01-01 - Scissor Seven (S01)
01-01 - Superman Returns
01-01 - The 24 Hour War
01-01 - The Bourne Identity
01-01 - The Bourne Legacy
01-01 - The Bourne Ultimatum
01-01 - The Gift
01-01 - The Huntsman Winter’s War
01-01 - The Lost World: Jurassic Park
01-01 - Vikings (S01 – S05)
01-01 - Wedding Crashers
01-01 - Yoga Hosers
02-01 - De Bende van Jan de Lichte (Thieves of the Wood)
03-01 - Todas las pecas del mundo
04-01 - Dracula (S01)
04-01 - Go! Go! Cory Carson
07-01 - Vivir dos vecas
08-01 - Cheer
09-01 - The Last Kingdom (S03)
10-01 - Harvey Girls Forever! (S04)
10-01 - The Inbestigators (S02)
13-01 - The Healing Powers of Dude
14-01 - Kipo and the Age of Wonderbeasts
15-01 - Quien a hierro mata
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190744680
ben benieuwd naar deze

04-01 - Dracula (S01)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 29 december 2019 @ 18:42:11 #174
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_190745038
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef summer2bird het volgende:
Omg, You was geweldig _O_
_O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 29 december 2019 @ 19:02:25 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190745666
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2019 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, ik vind streamen wel zo makkelijk. Je weet gewoon dat je direct kunt kijken en kwaliteit krijgt qua beeld en geluid.

Wel vind ik de versplintering vervelend worden, en daarmee ook halve series. New Girl en Gotham lijken gestopt op Netflix en Amazon komt niet verder dan zes seizoenen Hawaii Five O.

Er staat tegenover dat er genoeg te zien is buiten dat. Vooralsnog zijn de voordelen groter dan de nadelen.
Klopt maar ik stream ook naast downloaden. Maar het downloaden is letterlijk 1 klik naar de site in kwestie, bestand downloaden, binnen een paar minuten heb je een episode binnen.

Misschien niet chill als je niet ergens een account hebt waar je die series kan downloaden, dan moet je naar van die gekke public sites en die zijn wel kut vaak.

Nja goed niet om hier downloaden te gaan lopen promoten maar het begint weer kut te worden. En idd je moet ook op veel verschillende services zijn geabboneerd om verschillende series te kunnen kijken. Uiteindelijk betaal je nog meer dan dat je voor kabel tv betaalde.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190746996
Zo snel al nieuwe Sabrina O+
Tap tap tap
  zondag 29 december 2019 @ 20:20:30 #177
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_190748121
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Klopt maar ik stream ook naast downloaden. Maar het downloaden is letterlijk 1 klik naar de site in kwestie, bestand downloaden, binnen een paar minuten heb je een episode binnen.

Misschien niet chill als je niet ergens een account hebt waar je die series kan downloaden, dan moet je naar van die gekke public sites en die zijn wel kut vaak.

Nja goed niet om hier downloaden te gaan lopen promoten maar het begint weer kut te worden. En idd je moet ook op veel verschillende services zijn geabboneerd om verschillende series te kunnen kijken. Uiteindelijk betaal je nog meer dan dat je voor kabel tv betaalde.
Hebben de grote maatschappij slim gedaan om downloaden tegen te gaan. Maar het loopt nu wel weer uit de hand qua keuze en mogelijkheden.
Zelfs ik heb nu een netflix account. Maar meer niet. Om mij heen zie ik sommige 2 a 3 verschillende abonnementen hebben. De versplintering werkt dus. Disney gaat er ook in als koek.
Volg diverse series die nergens te zien zijn. Niet via tv en niet via de netflix/disney/amazone enzevoort... Ga geen 3 jaar wachten... dus moet ik het toch ergens anders vandaan halen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_190748392
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hebben de grote maatschappij slim gedaan om downloaden tegen te gaan. Maar het loopt nu wel weer uit de hand qua keuze en mogelijkheden.
Zelfs ik heb nu een netflix account. Maar meer niet. Om mij heen zie ik sommige 2 a 3 verschillende abonnementen hebben. De versplintering werkt dus. Disney gaat er ook in als koek.
Volg diverse series die nergens te zien zijn. Niet via tv en niet via de netflix/disney/amazone enzevoort... Ga geen 3 jaar wachten... dus moet ik het toch ergens anders vandaan halen.
2 a 3 accounts op 1 adres ?

Dat snap ik nooit. Bel gewoon een familielid of vriendin op en deel gegevens uit.


Ik heb Netflix, Spotify, Videoland en NPO Start. En ik betaal maar voor 1 dienst. Ieder betaald wat en we delen gewoon de accounts.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190749474
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

2 a 3 accounts op 1 adres ?

Dat snap ik nooit. Bel gewoon een familielid of vriendin op en deel gegevens uit.

Ik heb Netflix, Spotify, Videoland en NPO Start. En ik betaal maar voor 1 dienst. Ieder betaald wat en we delen gewoon de accounts.
Technisch mogelijk maar net als buitenlandse catalogi via vpn alsnog onrechtmatig.
  zondag 29 december 2019 @ 20:58:30 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_190749746
Al die diensten kan je prima voor 1 maand nemen. Mijn Netflix en Disney accounts lopen door (weet nog niet of ik bij Disney blijf). Amazon neem ik gewoon 1 maand per jaar om The Expanse en eventueel nog wat anders bij te kijken. Betaal je dan een keer per jaar 4 of 6 euro voor (als je zon serie wil kopen is het al gauw 50 euro). Vind het wel aardig pauper als je daarvoor gaat downloaden of moeite doen met groepsaccounts.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190754798
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op nieuwe afleveringen van New Girl :{
En tnx voor de tip :D
Was wel weer toe aan een goede sitcom-achtige serie die ik kan bingen.

Bij afl4 nu van het eerste seizoen dus ik heb nog wat te kijken voorlopig *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190754868
Ohh en zie net dat 24 januari het nieuwe seizoen van The Ranch komt O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 23:03:13 #183
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_190755205
Sex education s2 *O* *O* *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_190755232
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh en zie net dat 24 januari het nieuwe seizoen van The Ranch komt O+
Eindelijk de ontknoping!
aplusk twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:00:10 Get ready to take one last ride to @theranchnetflix . Final episodes premiere January 24 on @netflix . https://t.co/BRPFY4YFlS reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  † In Memoriam † zondag 29 december 2019 @ 23:05:04 #185
368283 ato
pi_190755325
Ok ik kom erop terug you, seizoen 2 is toch weer goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190758405
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:36 schreef Aurelius het volgende:
Don’t Fuck with Cats gekeken.

- Die internetgasten zijn irritant. Vooral die dikke. Zo’n stereotype. Praat in het echt zoals ze online is. Veel schelden en overemotioneel doen. En het dan gek vinden dat ze niet serieus worden genomen. Wat hebben ze nu daadwerkelijk bijgedragen aan het onderzoek?

Die gasten deden me denken aan de 'helden' op FOK die in elk vermist/vreemd lijk topic op FOK verschijnen om hun wilde theorieën te spuien :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 december 2019 @ 00:12:38 #187
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190758636
Nooit van die zaak gehoord, maar voor ik het gezellig met vriendinlief ga zitten kijken: hoe ernstig zijn de beelden in de documentaire/serie? Het verhaal klinkt niet echt lekker :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker maandag 30 december 2019 @ 00:21:09 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190758923
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Nooit van die zaak gehoord, maar voor ik het gezellig met vriendinlief ga zitten kijken: hoe ernstig zijn de beelden in de documentaire/serie? Het verhaal klinkt niet echt lekker :{
F&S / Don’t fuck with cats
pi_190759169
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Nooit van die zaak gehoord, maar voor ik het gezellig met vriendinlief ga zitten kijken: hoe ernstig zijn de beelden in de documentaire/serie? Het verhaal klinkt niet echt lekker :{
Nou ja, er worden kittens dood gemaakt. Dat dood gaan zie je dus niet in beeld. Maar je ziet de schattige beestjes wel vlak er voor :{ en je weet dus dat ze straks een nare dood sterven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190759880
You S2 met pijn en moeite af gekeken. Snap niet waar de mensen zo lyrisch over zijn. Vond er echt geen klap aan, de laatste 2 afl waren interessant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 30 december 2019 @ 01:22:20 #191
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_190760541
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 00:53 schreef maryen65 het volgende:
You S2 met pijn en moeite af gekeken. Snap niet waar de mensen zo lyrisch over zijn. Vond er echt geen klap aan, de laatste 2 afl waren interessant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kijk je dan? Je hebt seizoen 1 toch ook gezien neem ik aan.
:')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_190760949
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan? Je hebt seizoen 1 toch ook gezien neem ik aan.
:')
Ja S1 gezien en die was wel leuk. Omdat er hier zo lyrisch over S2 werd gesproken, ik denk het word wel beter. Nou niet dus ;(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190762351
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 01:42 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja S1 gezien en die was wel leuk. Omdat er hier zo lyrisch over S2 werd gesproken, ik denk het word wel beter. Nou niet dus ;(
Lyrisch? Vind je? Ik lees en hoor eigijk alleen maar negatieve reacties. Denk juist dat ik een van de weinige ben die het wel leuk vond;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190763237
Lees net dat ze nu bezig zijn met het maken van het tweede seizoen van Beau Séjour.
  Spellchecker maandag 30 december 2019 @ 08:33:04 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190763307
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 08:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lees net dat ze nu bezig zijn met het maken van het tweede seizoen van Beau Séjour.
^O^
Missing afgekeken en Q van Jessie Adler. Allebei top.
pi_190763562
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa & Katie – [VS] S03 2018 AL - Netflix Original | Kinderserie
Alexa vecht tegen kanker. Maar met haar beste vriendin Katie aan haar zijde gaat ze naar de middelbare school, en is ze klaar voor alles wat op haar pad komt.

Disastrous Life of Saiki K.: Reawakened, The – [Japan] S01 2019 6 - Netflix Original | Cynisch, Fantasy
Kusuo en zijn zelfverklaarde vrienden zijn terug voor meer paranormale ongelukken. En als hij al niet genoeg problemen had, dan heeft hij er nu nog meer.

Hot Gimmick: Girl Meets Boy – [Japan] 2019 12 2:00 uur - Netflix Original | Drama, Tienerfilm
Een rustig tienerleven wordt overhoop gegooid als een arrogante buurman haar tot zijn slavin maakt. Hij houdt van haar, maar ze moeten beiden veel leren over vertrouwen.

Peppa Pig – [VK] S05 2004 AL | Kinderserie
Maak kennis met het kranige biggetje Peppa en haar familie en vrienden, en ontdek dat je overal grappige en leerzame avonturen kunt beleven.

Sonic Boom – [VS] S01 2014 6 | Kinderserie
Sonic, de snelste en blauwste egel ter wereld, probeert samen met zijn dierenvrienden te voorkomen dat dr. Eggman van het eiland een pretpark maakt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 december 2019 @ 09:48:56 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_190764191
Ben benieuwd naar Messiah. Afhankelijk van of dat wat is wordt het schema Messiah, Sex Education, Bojack ( ;(), The Good Place ( ;().
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190764351
Tussen al het Witcher en Mandalorian geweld ook Mindhunter afgekeken.. Wát een serie, die Fincher is zo steengoed zeg. Elke scene is een pareltje.
Denk mijn favo serie van 2019.

Tipje: The Last Kingdom S03 komt ook eindelijk naar Netflix NL. Heb hem zelf al gecheckt via andere kanalen maar ook lekkere wegkijker.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190765225
EP 6,7,8 van the Witcher _O_ _O_ _O_

De eerste EPS vond ik maar rommelig en was ik niet helemaal overtuigd van de potentie van de serie, maar die laatste drie EPS ^O^ ben meteen begonnen met een rewatch ep 3 ondertussen al bekeken. Toss a coin to your witcher oh valley of plenty B:)B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 december 2019 @ 15:26:22 #200
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_190771573
Demain Tout Commence gekeken. Mooie film.
pi_190772700
Een vraag over Vis A Vis (begin van seizoen 2)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190773991
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 10:47 schreef Slayage het volgende:
EP 6,7,8 van the Witcher _O_ _O_ _O_

De eerste EPS vond ik maar rommelig en was ik niet helemaal overtuigd van de potentie van de serie, maar die laatste drie EPS ^O^ ben meteen begonnen met een rewatch ep 3 ondertussen al bekeken. Toss a coin to your witcher oh valley of plenty B:)B
De laatste 2 afleveringen vond ik het beste van de hele serie. Ik denk dat Netflix echt een hit te pakken heeft. Verheug me op S2.
pi_190775282
Urgh... lost in space s2.... echt weer van de regen in de drup in een waterval. Zoveel pech dat ze hebben...
pi_190783625
You afgekeken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190798222
NetflixNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 10:00:00 2009: Hé!2010: Netflix2011: wanneer2012: komt2013: Harry2014: Potter2015: nou 2016: eindelijk 2017: potverdorie2018: ???2019: !!!!!!!! reageer retweet
@Netflix: o|O :R

(het zal mij niets verbazen als het er alsnog op 1 januari op staat... :X maar goed, da's dus niet 2019 meer)

Wat aan anti-climax dit... -O-
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_190799222
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

Ja die ben ik nu aan het kijken!!
pi_190804741
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandweerman Sam – [VK] S01-02 2008 AL | Kinderserie
Brandweerman Sam en zijn vrolijke team uit Piekepolder zijn altijd voorbereid op elke noodsituatie en leren peuters van alles over brandveiligheid.

Degenerates, The – [VS] S01-02 2018 12 - Netflix Original | Controversieel, Cynisch, Politiek, Standup-comedy
Zes stand-upcomedians verkennen de grove en obscene kant van comedy in deze reeks specials van een halfuur. Voor volwassen kijkers.

El vecino – [Spanje] S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy
Het leven van de egocentrische Javier staat op zijn kop als hij plotseling een superheld wordt en zijn recente ex de opdracht krijgt om zijn identiteit te ontdekken.

Masha en de beer – [Rusland] S01-03 2009 AL | Kinderserie
Kleine, energieke Masha woont niet ver van het bos. Daar beleeft ze fantastische avonturen met haar beste vriend, een beer die ooit bij het circus zat.

Rainbow Ruby – [Korea] S01 2016 AL | Kinderserie
Ruby en haar teddybeer Choco maken magische reizen naar Regenboogdorp. Daar komt haar speelgoed tot leven en is er altijd wel een probleem dat moet worden opgelost!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190804878
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190808229
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef KillerBee4ever het volgende:
NetflixNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 10:00:00 2009: Hé!2010: Netflix2011: wanneer2012: komt2013: Harry2014: Potter2015: nou 2016: eindelijk 2017: potverdorie2018: ???2019: !!!!!!!! reageer retweet
@:Netflix: o|O :R

(het zal mij niets verbazen als het er alsnog op 1 januari op staat... :X maar goed, da's dus niet 2019 meer)

Wat aan anti-climax dit... -O-
ik snap dat gedoe nooit zo over een reeks oude films die iedereen allang gezien heeft. Echte fans hebben die films sowieso al grijs gedraaid, boeiend of die dan wel of niet op netflix staan in de december januari of een half jaar later.
pi_190808288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik snap dat gedoe nooit zo over een reeks oude films die iedereen allang gezien heeft. Echte fans hebben die films sowieso al grijs gedraaid, boeiend of die dan wel of niet op netflix staan in de december januari of een half jaar later.
Juistem, en daarbij.. Deze films zijn toch elke maandagavond op sbs te zien?
pi_190808656
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik snap dat gedoe nooit zo over een reeks oude films die iedereen allang gezien heeft. Echte fans hebben die films sowieso al grijs gedraaid, boeiend of die dan wel of niet op netflix staan in de december januari of een half jaar later.
Eens
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:29:38 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190809087
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik snap dat gedoe nooit zo over een reeks oude films die iedereen allang gezien heeft. Echte fans hebben die films sowieso al grijs gedraaid, boeiend of die dan wel of niet op netflix staan in de december januari of een half jaar later.
Bijzonder ja.

Maar het zal wel komen omdat mensen ook graag ergens onderweg op hun telefoon of tablet die films willen kijken.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 31 december 2019 @ 16:32:14 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_190809153
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bijzonder ja.

Maar het zal wel komen omdat mensen ook graag ergens onderweg op hun telefoon of tablet die films willen kijken.
Het is gewoon gevoelsmatig leuk dat ze erop komen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:41:40 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190809403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is gewoon gevoelsmatig leuk dat ze erop komen :')
Volgens mij komt het ooit wel op HBO Max omdat die hetzelfde moederbedrijf hebben als Warner Brothers. Kunnen ze daar ook meteen tv-series maken in dat universum :)
Oh.
pi_190809583
In deze tijd van het jaar mis ik mr. Bean op Netflix.
  dinsdag 31 december 2019 @ 21:43:36 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190817852
Probeer een film te kijken, maar het beeld is echt aardappelkwaliteit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 31 december 2019 @ 21:53:04 #217
47102 Elvi
miemkwien
pi_190818105
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probeer een film te kijken, maar het beeld is echt aardappelkwaliteit.
Heb ik altijd de eerste paar minuten. Daarna gaat het wel weer.
pi_190821064
Het einde van aflevering 8 van You 2 is wel heel interessant.
Binnen 24 uur zijn die laatste twee afleveringen wel gekeken.

Hier mogen wel twee seizoenen van in een jaar uit komen O-)
SOONY
  woensdag 1 januari 2020 @ 02:02:34 #219
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190821994
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 00:40 schreef DKUp het volgende:
Het einde van aflevering 8 van You 2 is wel heel interessant.
Binnen 24 uur zijn die laatste twee afleveringen wel gekeken.

Hier mogen wel twee seizoenen van in een jaar uit komen O-)
Moet eerlijk zeggen dat dit seizoen me eigenlijk wat tegenviel. Vorig seizoen was top, maar vond dit seizoen erg vaag en vergezocht. Begin van dit seizoen vond ik wel prima overigens. Maar goed, blijft een prima serie en nog steeds blij dat er een derde seizoen komt.
pi_190824065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is gewoon gevoelsmatig leuk dat ze erop komen :')
Dit, ik had het leuk gevonden inderdaad.

Maar het gaat mij meer om het principe, waarom in hemelsnaam in een tweet suggereren (eigenlijk zelfs beloven) dat H P er in 2019 op komt, terwijl dit niet is gebeurd? (en zo te zien ook vandaag weer niet).
Laat dan liever je abonnees in het ongewisse en plaats dan gewoon geen tweet.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_190824095
Better call saul
Lillyhammer
Ozark
pi_190825314
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 21:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb ik altijd de eerste paar minuten. Daarna gaat het wel weer.
Hier ook bijna altijd. Alleen duurt het niet zo lang. Binnen een minuut is het meestal wel scherp.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190825456
Straks maar beginnen aan seizoen 4 van Gomorra *O*
pi_190825800
Heeeuy Vikings op Netflix :)
  woensdag 1 januari 2020 @ 13:50:51 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190826146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Straks maar beginnen aan seizoen 4 van Gomorra *O*
Ook weer op mijn lijst gezet. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190826147
Iemand al iets gezien van Messiah?
pi_190826271
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 Hour War, The – [VS] 2016 9 1:39 uur | Sportdocumentaire
De intense rivaliteit tussen Henry Ford II van Ford Motor Company en Enzo Ferrari leidde tot de meest epische racewestrijd in de autosportgeschiedenis.

Affair, The – [VS] S01-04 2014 12 | Drama
In een resort aan de kust beginnen Noah, een tweederangsschrijver, en Alison, een gedesillusioneerde serveerster, een gevaarlijke verhouding vol verborgen verlangens.

Angels & Demons – [VS] 2009 12 2:18 uur | Mystery, Thriller
In dit spannende vervolg op de Da Vinci Code wordt Professor Robert Langdon om hulp gevraagd bij het oplossen van de moord op een wetenschapper.

ARASHI's Diary -Voyage- – [Japan] Miniserie 2019 AL - Netflix Original | Documentaire, Muziek
Twintig jaar na hun debuut slaan de populaire leden van Arashi een nieuwe weg in waarbij ze hun leven, talenten en gaven aan de wereld laten zien.

Baby Geniuses – [VS] 1999 6 1:34 uur | Avontuur, Comedy
In het ondergrondse laboratorium van Babyco, leverancier van babyproducten, wordt in het diepste geheim research gedaan naar de aangeboren intelligentie van peuters.

Blue Lagoon: The Awakening – [VS] 2012 9 1:29 uur | Drama, Romantisch
De vonk slaat over tussen twee scholieren die weinig gemeen hebben wanneer ze door een ongeluk tijdens een schoolreisje op een onbewoond eiland terechtkomen.

Bourne Identity, The – [VS] 2002 12 1:58 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Jason Bourne, die gewond is en lijdt aan geheugenverlies, probeert zijn leven te reconstrueren maar komt erachter dat veel mensen hem liever dood dan levend zien.

Bourne Legacy, The – [VS] 2012 12 2:15 uur | Actie, Misdaad, Thriller
De CIA krijgt na het fiasco met Jason Bourne te maken met een herkenbare dreiging wanneer nog een vervreemde agent ineens boven water komt.

Bourne Supremacy, The – [VS] 2004 12 1:48 uur | Actie, Misdaad, Thriller
In dit spannende vervolg moet Jason Bourne uit zijn schuilplaats komen en komt hij terecht in geheime relaties, samenzweringen en veel pistoolgeweld.

Bourne Ultimatum, The – [VS] 2007 12 1:55 uur | Actie, Misdaad, Thriller
In deze derde Jason Bourne-film, reist de moordenaar de wereld af om zijn verleden te reconstrueren om met een schone lei aan de toekomst te kunnen beginnen.

Captain Phillips – [VS] 2013 12 2:14 uur | Drama, Thriller
Vier Somalische piraten kapen een vrachtschip en gijzelen de kapitein. Ze sturen aan op een explosieve confrontatie met de Amerikaanse marine.

Captains Courageous – [Canada/VS] 1996 6 1:32 uur | Actie, Avontuur, Feelgood
De verwende Harvey Cheyne jr. leert een harde les wanneer hij wordt opgepikt door een vissersschuit nadat hij van de boot is gevallen die hem naar school zou brengen.

Circle, The – [VS] S01 2020 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.

Cirque du Freak: The Vampire's Assistant – [VS] 2009 12 1:49 uur | Actie, Horror, Tienerfilm
Waneer Darren Shan wordt meegenomen naar een circus vol met rariteiten, wordt hij door een vampier in de nek gebeten, waarna zijn leven volledig verandert.

Da Vinci Code, The – [VS] 2006 12 2:28 uur | Mystery, Thriller
Na de dood van een conservator, moeten een Harvard-professor en een cryptograaf een web van leugens ontrafelen die betrekking hebben op de werken van Leonardo da Vinci.

Dilemma, The – [VS] 2011 12 1:51 uur | Comedy
Vrienden en zakenpartners Ronny en Nick staan op het punt een geweldige deal te sluiten als Ronny erachter komt dat de vrouw van Nick wellicht een affaire heeft.

Dracula Untold – [VS] 2014 16 1:32 uur | Actie, Bovennatuurlijke horror, Duister, Fantasy, Sci-Fi
In dit verhaal moet een middeleeuwse krijger en heerser vampier worden om de Ottomaanse invallers te verjagen uit zijn land.

Elysium – [VS] 2013 16 1:49 uur | Actie, Cyberpunk, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
In deze dystopische thriller die zich afspeelt in 2159 verhuizen de rijke mensen naar een prachtig privé-ruimtestation, terwijl het leven op aarde steeds grimmiger wordt.

Faster – [VS] 2010 16 1:38 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Ex-gevangene Driver wil zich wreken op de moordenaars van zijn broer, maar hij wordt zelf op de hielen gezeten: de jager wordt tegelijkertijd de prooi.

Get Hard – [VS] 2015 12 1:40 uur | Comedy, Misdaad
Een hedgefondsmanager veroordeeld tot een lange gevangenisstraf huurt een ex-gevangene in om hem te trainen. Wat hij niet weet is dat die nog nooit gevangenzat.

Gift, The – [VS] 2015 16 1:47 uur | Mystery, Psychologische thriller
Nadat een man naar Californië is verhuisd, komt hij een voormalige klasgenoot tegen. Deze is eerst vriendelijk, maar blijkt al snel moordlustige neigingen te hebben.

Gomorra – [Italië] S04 2014 16 | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Maffia-activiteit in Napels staat centraal in deze serie, die zich richt op de interne strijd nadat het hoofd van een familie gevangen is genomen.

Grown Ups – [VS] 2010 6 1:42 uur | Comedy, Slapstick
Vijf jeugdvrienden herenigen zich na 30 jaar in een huisje aan een meer om te treuren over het verlies van hun oude basketbalcoach en zich weer als kinderen te gedragen.

Hanna – [VS] 2011 12 1:51 uur | Actie, Thriller
De tiener Hanna groeit geïsoleerd op en wordt getraind als huurmoordenaar. Ze verlangt naar een normaal leven, maar dan komt de CIA achter haar aan.

How to Get Away With Murder – [VS] S05 2014 12 | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Annalise Keating is een briljante strafrechtadvocate en professor in de rechten. Samen met vijf van haar studenten raakt ze betrokken bij een ongewone moordzaak.

Huntsman Winter's War, The – 2016 12 1:54 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Na een vreselijk verraad ontketent de aardige koningin Freya boze krachten en verklaart ze de oorlog aan de liefde, waar krijgers Eric en Sara het slachtoffer van worden.

Inspector Gadget – [Canada] S05 2015 6 | Comedy, Kinderserie
Inspector Gadget is terug en wordt geconfronteerd met zijn oude vijand, de slechte Dr. Claw. Deze heeft zijn misdaadorganisatie MAD nieuw leven ingeblazen.

Jumanji – [VS] 1995 6 1:44 uur | Avontuur, Sci-Fi
Alan Parrish ontdekt een mysterieus bordspel en wordt op magische wijze, voor de ogen van zijn vriendinnetje Sarah, de wilde jungle van Jumanji ingezogen.

Jurassic Park – [VS] 1993 12 2:06 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een multimiljonair begint een pretpark met levende dinosaurussen maar als een medewerker rommelt met het beveiligingssysteem, ontsnappen de dieren.

Jurassic Park III – [VS] 2001 12 1:32 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een groep reizigers die strandt op het beruchte Isla Sorna, vecht voor hun leven om te ontsnappen aan nieuwe dinosaurussen die dodelijker zijn dan ooit.

Knocked Up – [VS] 2007 12 2:09 uur | Comedy, Romantisch
Een onenightstand resulteert in een onverwachte zwangerschap voor Alison die probeert er het beste van te maken met de nietsnut die haar bezwangerde.

Krampus – [VS] 2015 16 1:37 uur | Comedy, Horror
Een familie begint het kerstgevoel te verliezen en wordt al snel geterroriseerd door een demon. Deze straft mensen die de feestdagen niet naar behoren vieren.

Longest Yard, The – [VS] 2005 12 1:53 uur | Comedy
In de gevangenis haalt een quarterback een medegevangene en voormalig coach over om een groep gevangenen klaar te stomen voor een wedstrijd tegen de bewakers.

Lost World: Jurassic Park, The – [VS] 1997 12 2:08 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Vier jaar na het fiasco met de genetisch gefokte dinosaurussen van Jurassic Park maakt een miljonair bekend dat hij in het geheim nog meer dinosaurussen heeft gefokt.

Mamma Mia! – [VS] 2008 AL 1:48 uur | Comedy, Musical, Romantisch
Op het Griekse eiland Kalokairi raakt een alleenstaande moeder van streek als haar dochter drie van haar moeders ex-minnaars uitnodigt voor haar huwelijk.

Marsman – [België] S01 2014 AL | Drama
Als zijn moeder sterft, wordt een werkloze man gedwongen om voor zijn autistische jongere broer te zorgen. Hij komt oog in oog te staan met de fouten van zijn leven.

Matilda – [VS] 1996 6 1:38 uur | Comedy, Feelgood, Offbeat
Vervloekt met een wrede schoolhoofd en nare ouders, ontdekt een klein meisje haar verborgen krachten die ze gebruikt om de pestkoppen in haar leven te weren.

Men in Black 3 – [VS] 2012 9 1:45 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Als de aarde bedreigd wordt door aliens reist Agent J terug in de tijd om met de veel jongere Agent K de geschiedenis te herschrijven.

Messiah – [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Politiek, Provocerend, Thriller
In dit fictieve verhaal onderzoekt een argwanende CIA-agente een charismatische man die een spirituele beweging in gang zet en politieke onrust veroorzaakt.

Monster House – [VS] 2006 6 1:30 uur | Comedy, Sci-Fi
Een enge buurman, speelgoed dat verdwijnt en dan ook nog eens niet geloofd worden door je vrienden. Een nachtmerriescenario dat zelfs nog erger wordt.

New Adventures of Lassie, The – [India] S01 2014 AL | Feelgood, Kinderserie
Een trouwe collie die altijd bereid is om iemand te redden, beleeft samen met de dochter van een parkwachter avonturen in hun achtertuin: een uitgestrekt nationaal park.

Oddbods – [Singapore] S02 2016 AL | Comedy, Kinderserie
Zeven harige, kleurrijke vriendjes in het stadje Oddsville willen spelen, avonturen beleven en allerlei creatief kattenkwaad uithalen.

Paul Blart: Mall Cop – [VS] 2009 12 1:31 uur | Comedy
Paul Blart droomt van een baan als State Trooper. Ongetraind en ongewapend besluit hij dat hij de enige is die het kan opnemen tegen criminelen!

Pokémon the Movie: Power of Us – [Japan] 2018 6 1:38 uur | Anime
Ash en Pikachu gaan naar Fula City voor het Windfestival. Als een ramp dreigt, moeten ze samenwerken met een groep buitenbeentjes om de stad te redden!

Power Rangers Beast Morphers – [VS] S01 2019 9 | Kinderserie
Een nieuwe generatie geheim agenten moet voorkomen dat een meedogenloos computervirus en zijn hulpjes de bron van onbeperkte schone energie stelen die hen heeft gemaakt.

Purge: Anarchy, The – 2014 16 1:43 uur | Actie, Fantasy, Horror, Sci-Fi, Thriller
In deze donkere sequel doen gewone burgers hun best om te overleven tijdens een jaarlijkse amnestie van 12 uur waarin elk misdrijf mag worden gepleegd.

Regent gehaktballen, Het – [VS] 2009 AL 1:30 uur | Comedy
Flint ontwerpt een machine waardoor het gehaktballen regent. Hij moet een manier vinden om de machine te stoppen voor de wereld bezwijkt onder gigantische gehaktballen!

Shawshank Redemption, The – [VS] 1994 12 2:22 uur | Drama, Misdaad
De van moord beschuldigde eerzame bankier Andy Dufresne begint een nieuw leven in de Shawshank-gevangenis en vormt een hechte band met oudere medegevangene Red.

Sniper: Legacy – [VS] 2014 16 1:38 uur | Actie, Thriller
Wanneer een sluipschutter officieren vermoordt die volgens hem verantwoordelijk zijn voor een mislukte missie, moet scherpschutter Brandon Beckett hem uitschakelen.

South Park – [VS] S20 1997 12 | Comedy, Controversieel
Deze satirische sitcom waarin trends, celebrity's en politici met de grond gelijk worden gemaakt, bekijkt de wereld door de ogen van vier grofgebekte kinderen.

Spider-Man 3 – [VS] 2007 12 2:19 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
De schijnbaar onoverwinnelijke Spider-Man neemt het op tegen een geheel nieuw stel schurken in het derde deel van de succesvolle avonturenserie.

Spinning Out – [VS] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama
Een kunstschaatsster zoekt balans in liefde, familie en haar geestelijke gezondheid, terwijl ze haar duizelingwekkende droom najaagt om olympisch goud te winnen.

Superman Returns – [VS] 2006 12 2:34 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Superman is terug in Metropolis en ontdekt dat Lois Lane een nieuwe man in haar leven heeft. Lex Luthor werkt aan een nieuw plan voor wereldheerschappij.

Tourist, The – [VS] 2010 12 1:43 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Een Amerikaanse toerist die vertroosting zoekt voor zijn gebroken hart brengt zijn hart weer in gevaar als hij een prachtige Interpol-agente ontmoet.

Training Day – [VS] 2001 16 2:02 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een eerstejaars agent wil tijdens een patrouillerit indruk maken op een narcotica-agent maar al gauw vermoedt hij dat de detective zelf een schurk zou kunnen zijn.

Two Weeks Notice – [VS] 2002 AL 1:41 uur | Comedy, Romantisch
Een steenrijke projectontwikkelaar doet niets zonder zijn sterke rechterhand. Maar na een jaar hard werken heeft ze er genoeg van.

Unbroken – [VS] 2014 16 2:17 uur | Actie, Biografie
Olympisch atleet Louis Zamperini wordt piloot tijdens de Tweede Wereldoorlog en moet zien te overleven wanneer hij gevangen wordt genomen door de Japanners.

Vikings – [Canada] S01-05 2013 16 | Historisch drama, Politiek
Dit harde drama volgt de avonturen van de Vikingheld Ragnar Lothbrok, die het rijk van de Noormannen uitbreidt door zich te meten met een ongeschikte leider zonder visie.

Wedding Crashers – [VS] 2005 12 1:59 uur | Comedy, Romantisch
Twee vrienden weten hoe ze de hoop en dromen van vrouwen moeten gebruiken voor hun eigen lusten. Hoe ze dat doen? Door onuitgenodigd bruiloften binnen te vallen.

What a Girl Wants – [VS] 2003 AL 1:44 uur | Comedy
Op zoek naar de vader die ze niet kent, reist de dochter van een vrijgevochten Amerikaanse moeder naar Europa om te ontdekken dat haar vader een bekrompen politicus is.

Yes Man – [VS] 2008 6 1:44 uur | Comedy, Romantisch, Slapstick
Na een bittere echtscheiding, wordt een bankbediende beïnvloed door een zelfhulpgoeroe die hem aanzet om een jaar lang ja te zeggen tegen alles wat zijn weg kruist.

Yoga Hosers – [VS] 2016 12 1:27 uur | Comedy, Horror
Als een groot schoolfeest dreigt te worden afgeblazen, schakelen twee jonge yogafanaten een jager in om een leger monsters te bestrijden dat door nazi's is gecreëerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:06:56 #228
47102 Elvi
miemkwien
pi_190826289
Krampus *O*
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:10:27 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190826338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:06 schreef Elvi het volgende:
Krampus *O*
Teveel oliebollen gegeten?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190826360
Spider-Man 3 JAAAAAAA

SOONY
pi_190826782
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:06 schreef Elvi het volgende:
Krampus *O*
Was die niet dramatisch?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:54:58 #232
47102 Elvi
miemkwien
pi_190826812
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Was die niet dramatisch?
Dramatisch GOED!

Ik hou gewoon van dit soort pulp, laat me ;(
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:55:32 #233
47102 Elvi
miemkwien
pi_190826817
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:05 schreef Aether het volgende:

Yoga Hosers – [VS] 2016 12 1:27 uur | Comedy, Horror
Als een groot schoolfeest dreigt te worden afgeblazen, schakelen twee jonge yogafanaten een jager in om een leger monsters te bestrijden dat door nazi's is gecreëerd.
Wtf is dit trouwens _O- :D
pi_190829581
De originele Jumanji! Die kan ik wel 300x kijken! _O_
  woensdag 1 januari 2020 @ 19:03:54 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190829651
Get hard is een leuke wegkijker. Prima filmpje voor een dag als vandaag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190830491
Mensen die You s2 hebben gekeken, denken jullie dat er nog een derde seizoen komt? Ik heb de recap van 1 gekeken en merkte dat ik me toch niet alles helemaal goed kan herinneren dus misschien kijk ik die dan eerst opnieuw, maar als er ook nog een derde seizoen komt (of misschien zelfs meer) kijk ik liever alles in één keer..
pi_190830798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef Feeeeble het volgende:
Mensen die You s2 hebben gekeken, denken jullie dat er nog een derde seizoen komt? Ik heb de recap van 1 gekeken en merkte dat ik me toch niet alles helemaal goed kan herinneren dus misschien kijk ik die dan eerst opnieuw, maar als er ook nog een derde seizoen komt (of misschien zelfs meer) kijk ik liever alles in één keer..
Was toevallig eergisteren bij Boulevard:

quote:
Het tweede seizoen van You staat pas net online, maar er wordt al volop gespeculeerd over een derde seizoen van de hitserie. Hoofdrolspeler Penn Badgley (33) heeft laten vallen dat Netflix een go heeft gegeven voor een nieuwe reeks. Wat kunnen we daarvan verwachten? Let op: dit artikel bevat spoilers over de eerste seizoenen van You.
Boulevard
pi_190831425
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 19:54 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Was toevallig eergisteren bij Boulevard:
[..]

Thanks! Dan wacht ik maar denk ik. Klein beetje jammer wel..
pi_190832907
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Iemand al iets gezien van Messiah?
Net de 1e aflevering gezien
pi_190836276
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dramatisch GOED!

Ik hou gewoon van dit soort pulp, laat me ;(
Van mij mag je hoor 😉.
Maar dacht, misschien is dit een andere ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_190836550
Lost In Space seizoen 2 is overigens ook buitengewoon goed 👌
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_190837611
Gomarra seizoen 4 begonnen te kijken, t was een tijdje geleden dat ik seizoen 3 gezien heb dus ik moest er weer ff inkomen. Prima serie hoor ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190837652
Ook zin in. Wel jammer dat Ciro er niet meer is. Was wel mijn favoriete personage.
pi_190838006
4 afleveringen van Messiah gezien. Leuke serie.
pi_190838017
Pfffft moet eigenlijk gaan slapen maar vanavond aan Anne with an E begonnen. Wat een fijne serie O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 2 januari 2020 @ 00:35:22 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190838022
Ook de eerste aflevering van serie 4 van Gomorra bekeken. Even weer inkomen en bedenken wie ook alweer wie was, maar al vrij gauw zat ik er weer helemaal in. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 januari 2020 @ 08:45:27 #247
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190839225
Zonder verdere voorkennis aan Gevoel voor Tumor begonnen na het bingen van Eigen Kweek.
Begon als de Vlaamse versie van Scrubs, maar is inmiddels wel veel meer.
Ben nu op de helft, vind het wat weggezakt, hoop dat het nog terug komt.

Iemand Messiah al gezien.
Als Christen sta ik erg in dubio om er aan te beginnen. Hij lijkt me heel gaaf, maar tegelijkertijd ook weer niet... aangezien het ook zo maar de anti-Christ kan zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190840069
En vanaf 9 januari eindelijk seizoen 3 van The Last Kingdom *O*
pi_190840102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 08:45 schreef avotar het volgende:
Zonder verdere voorkennis aan Gevoel voor Tumor begonnen na het bingen van Eigen Kweek.
Begon als de Vlaamse versie van Scrubs, maar is inmiddels wel veel meer.
Ben nu op de helft, vind het wat weggezakt, hoop dat het nog terug komt.

Iemand Messiah al gezien.
Als Christen sta ik erg in dubio om er aan te beginnen. Hij lijkt me heel gaaf, maar tegelijkertijd ook weer niet... aangezien het ook zo maar de anti-Christ kan zijn.
1 1/2 aflevering gezien. Tot nu toe weinig met christendom te maken meer met islam en Israël.
pi_190841635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:21 schreef Rmie het volgende:

[..]

1 1/2 aflevering gezien. Tot nu toe weinig met christendom te maken meer met islam en Israël.
3e aflevering nu gezien, denk dat de insteek meer gaat zijn dat er 1 God is waar al het geloof zich onder moet gaan scharen. Als het al een echte Messias is ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 januari 2020 @ 13:03:30 #251
163650 Greys
pi_190841725
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.

Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.

Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.

S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190841842
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bende van Jan De Lichte, De – [België] S01 2018 16 - Netflix Original | Historisch drama, Politiek
De charismatische struikrover Jan de Lichte leidt de onderdrukten in een opstand tegen de corrupte adel van België in de 18e eeuw.

Salt – [VS] 2010 12 1:40 uur | Actie, Thriller
Nadat ze wordt verdacht een Russische spion te zijn, slaat CIA-agent Evelyn Salt op de vlucht en ze gebruikt elke tactiek om haar achtervolgers te ontlopen.

Sex, Explained – [VS] Miniserie 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Ontdek de ins en outs van seks in deze grappige, informatieve serie, van de biologie achter aantrekkingskracht tot de geschiedenis van anticonceptie.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2020 @ 13:22:56 #253
367000 roos94
pi_190841956
Ik kijk de serie You, heel leuk
pi_190842047
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.

Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.

Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.

S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.

[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip.
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:57:08 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190845208
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190847561
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
:'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf donderdag 2 januari 2020 @ 20:55:29 #257
364681 over_hedge
pi_190847694
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
Prima toch. The good place keek altijd wel makkelijk weg. Prima serie. Maar heeft zijn beste tijd wel gehad.

The ranch beetje het zelfde.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190847749
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:18:59 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190848070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Prima toch. The good place keek altijd wel makkelijk weg. Prima serie. Maar heeft zijn beste tijd wel gehad.

The ranch beetje het zelfde.
Tuurlijk. Altijd beter een gepland einde dan een serie die middenin gecanceld wordt. Maar toch.

Misschien maar weer eens Friends helemaal kijken dan :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190848813
Elite seizoen 2 is geweldig.
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 22:05:06 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190848945
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.

Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.

Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.

S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.

[ afbeelding ]
*op mijn lijst zet
pi_190849406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:05 schreef maily het volgende:

[..]

*op mijn lijst zet
+1
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:41:05 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190849555
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.

Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.

Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.

S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.

[ afbeelding ]
Ik heb nog 2 afleveringen te gaan. Verder inderdaad wel een goede serie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190859918
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne met een E – [VS] S03 2017 12 - Netflix Original | Historisch drama
Een dapper weeskind met grote dromen vindt een onverwacht thuis bij een ongehuwde vrouw en haar zachtmoedige, vrijgezelle broer. Gebaseerd op 'Anne van het groene huis'.

Todas las pecas del mundo – 2020 9 1:29 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Tienerfilm
De 13-jarige José Miguel heeft niets met het WK van 1994, totdat hij beseft dat voetbal de enige manier is om het hart te veroveren van het meisje waarop hij verliefd is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190860097
How to get away with murder seizoen 5. Ik vind het weer geweldig. *O*
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_190862088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Injetta het volgende:
How to get away with murder seizoen 5. Ik vind het weer geweldig. *O*
Ik ben deze week begonnen met seizoen 1. Ik vind het intrigerend en de sfeer bevalt me wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190862479
Ja toffe serie, Ik ben ooit eens afgehaakt en toen zag ik het later op Netflix en weer begonnen en dat was genot _O_

Vind die flashforwards erin ook altijd tof. En op gegeven moment denk je aahhh zo zit dat. En dan is het toch weer totaal anders.
pi_190862710
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is. _O_
pi_190862809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is. _O_
Je speelt zelf de hoofdrol?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:50:16 #270
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190863498
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben deze week begonnen met seizoen 1. Ik vind het intrigerend en de sfeer bevalt me wel.
Aanrader ja ^O^ Die flash forwards maken het erg interessant. Zelf nu bezig met het laatste seizoen wat wordt uitgezonden in de VS (gaat in april pas verder helaas). Spannnnend.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190863776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is. _O_
Ik heb er zin in *O*

https://www.dailymail.co.(...)oard-ad-Dracula.html
Tap tap tap
pi_190863855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is. _O_
Hoe weet je dat? :o
Twiddel
pi_190863934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Hoe weet je dat? :o
Omdat BBC het al 3 dagen uitzendt. En morgen komt het al meteen op Netflix.
pi_190863993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:08 schreef zipcon het volgende:

[..]

Omdat BBC het al 3 dagen uitzendt. En morgen komt het al meteen op Netflix.
Ah zo :P
Twiddel
pi_190864192
Inderdaad omdat BBC het al een paar dagen uitzendt, vanavond de laatste en morgen komt het dan op Netflix.
pi_190865305
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
Dé echte Ranch auto :o

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 22:30:12 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190865548
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Dé echte Ranch auto :o

[ afbeelding ]
You know what Ford stands for right?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190870449
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dracula – [VK] S01 2020 16 - Netflix Original | Historisch drama
De legende van graaf Dracula transformeert met nieuwe verhalen over de bloedige misdaden van de vampier – en waarin zijn kwetsbaarheid in een nieuw daglicht wordt gezet.

Toet Toet Cory Carson – [VS] S01 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Toet toet, en gaan! Gordels om en ga mee op leuke avonturen met de schattige kinderauto Cory Carson over de kronkelweggetjes van Bumperdijk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 18:22:42 #279
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190877083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef Feeeeble het volgende:
Mensen die You s2 hebben gekeken, denken jullie dat er nog een derde seizoen komt? Ik heb de recap van 1 gekeken en merkte dat ik me toch niet alles helemaal goed kan herinneren dus misschien kijk ik die dan eerst opnieuw, maar als er ook nog een derde seizoen komt (of misschien zelfs meer) kijk ik liever alles in één keer..
Ja schijnt dat er sowieso nog een seizoen komt.
pi_190877599
Is You leuk? Of flauw?
pi_190877865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:54 schreef Blues het volgende:
Is You leuk? Of flauw?
Denk niet dat jullie dat leuk vinden. Het is redelijk midsommer-murders achtig. (voorspelbaar)
pi_190878092
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:22 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja schijnt dat er sowieso nog een seizoen komt.
Ja, NedKelly zei het al inderdaad. Ik begin liever niet meer aan series die niet af zijn want ik vergeet gewoon veel als er een lange tijd tussen zit en ik wil ook gewoon lekker doorkijken.
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 19:23:43 #283
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190878104
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:08 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

Denk niet dat jullie dat leuk vinden. Het is redelijk midsommer-murders achtig. (voorspelbaar)
Het is een beetje misdaad voor millennials.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190879763
You kijkt gewoon lekker weg, hoogstaand is het niet maar wel spannend om te volgen.
SOONY
pi_190879778
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:54 schreef Blues het volgende:
Is You leuk? Of flauw?
Ja! Ik vond het erg leuk, heb 1 seizoen op een zieke dag bekeken. Seizoen 2 is iets minder, maar ook weer leuk.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:05:59 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_190879847
Wat is de mening over Messiah? De RT critic/audience score doet erg aan The Witcher denken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:20:57 #287
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190880103
Dracula episode 1 gezien _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door houdjemond op 04-01-2020 23:24:54 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190880154
Gomorrah seizoen 4 gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 22:40:55 #289
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190881876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef speknek het volgende:
Wat is de mening over Messiah? De RT critic/audience score doet erg aan The Witcher denken.
Ik vond het goed gemaakt. Er is ook het nodige op aan te merken, maar ik bleef geïntrigeerd naar het achterliggende mysterie. Zeker aflevering 9 was veel beter dan de gemiddelde serie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 januari 2020 @ 22:43:27 #290
163650 Greys
pi_190881950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef speknek het volgende:
Wat is de mening over Messiah? De RT critic/audience score doet erg aan The Witcher denken.
Ik vond het intrigerend iig. Hier en daar wat traag, maar bleef geboeid en benieuwd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190882026
Heb seizoen 2 van You helemaal afgekeken. Wat ontzettend slecht. Lijkt wel een soap met het een na het andere ongeloofwaardige personage, allemaal extreme gebeurtenissen om de inhoudelijke leegte te maskeren en huis-, tuin-, en keukenpsychologie. Heel jammer, vond seizoen 1 wel vermakelijk en best oké.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:48:25 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190882053
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:20 schreef houdjemond het volgende:
humor van die nonnen, geweldig .

Alleen jammer dat de special effects niet best waren, zoals in de scene met al die dichtgetimmerde kisten met ondoden in de kelder, hoe die kerel eruit kroop
He, is er een Dracula serie?
Morgen even kijken als moeder de vrouw naar de kerk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 4 januari 2020 @ 23:25:19 #293
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190882815
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He, is er een Dracula serie?
Morgen even kijken als moeder de vrouw naar de kerk is.
Jazeker 3x anderhalf uur :7
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 4 januari 2020 @ 23:37:18 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_190883112
Eerste aflevering van Messiah gezien, ben inderdaad nog niet teleurgesteld.

Speaking of Dracula, waar blijft mijn Castlevania seizoen 3 grr.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190883265
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Even naar de McDonald's in NL en downloaden O-)
Ik woon 50km van nl grens. Eens uitstapje maken
pi_190889012
Messiah afgekeken, was wel vermakelijk. Zou de serie een 7 geven.
  Miss 200.000.000! zondag 5 januari 2020 @ 14:11:07 #297
367000 roos94
pi_190889049
Miniserie Unbelievable is echt een aanrader!
pi_190889863
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:47 schreef Fascination het volgende:
Heb seizoen 2 van You helemaal afgekeken. Wat ontzettend slecht. Lijkt wel een soap met het een na het andere ongeloofwaardige personage, allemaal extreme gebeurtenissen om de inhoudelijke leegte te maskeren en huis-, tuin-, en keukenpsychologie. Heel jammer, vond seizoen 1 wel vermakelijk en best oké.
Ik ben nu bij aflevering 4 van seizoen 2.
Het is inderdaad matig.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 5 januari 2020 @ 22:32:31 #299
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190897584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He, is er een Dracula serie?
Morgen even kijken als moeder de vrouw naar de kerk is.
Hij is leuk. Volgt het verhaal van Stoker redelijk goed en de tweaks zijn niet te geforceerd.
  FOK!fotograaf zondag 5 januari 2020 @ 22:36:34 #300
364681 over_hedge
pi_190897679
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:11 schreef roos94 het volgende:
Miniserie Unbelievable is echt een aanrader!
Geloof er niks van
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190898944
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:11 schreef roos94 het volgende:
Miniserie Unbelievable is echt een aanrader!
Kijktip als je daar mee klaar bent: Seven Seconds :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')