SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bende van Jan De Lichte, De – [België] S01 2018 16 - Netflix Original | Historisch drama, Politiek
De charismatische struikrover Jan de Lichte leidt de onderdrukten in een opstand tegen de corrupte adel van België in de 18e eeuw.
Salt – [VS] 2010 12 1:40 uur | Actie, Thriller
Nadat ze wordt verdacht een Russische spion te zijn, slaat CIA-agent Evelyn Salt op de vlucht en ze gebruikt elke tactiek om haar achtervolgers te ontlopen.
Sex, Explained – [VS] Miniserie 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Ontdek de ins en outs van seks in deze grappige, informatieve serie, van de biologie achter aantrekkingskracht tot de geschiedenis van anticonceptie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.
Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.
Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.
S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
Prima toch. The good place keek altijd wel makkelijk weg. Prima serie. Maar heeft zijn beste tijd wel gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat op korte termijn zowel The Ranch als The Good Place aflopen.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk. Altijd beter een gepland einde dan een serie die middenin gecanceld wordt. Maar toch.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prima toch. The good place keek altijd wel makkelijk weg. Prima serie. Maar heeft zijn beste tijd wel gehad.
The ranch beetje het zelfde.
*op mijn lijst zetquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.
Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.
[ afbeelding ]
Ik heb nog 2 afleveringen te gaan. Verder inderdaad wel een goede serie.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne met een E – [VS] S03 2017 12 - Netflix Original | Historisch drama
Een dapper weeskind met grote dromen vindt een onverwacht thuis bij een ongehuwde vrouw en haar zachtmoedige, vrijgezelle broer. Gebaseerd op 'Anne van het groene huis'.
Todas las pecas del mundo – 2020 9 1:29 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Tienerfilm
De 13-jarige José Miguel heeft niets met het WK van 1994, totdat hij beseft dat voetbal de enige manier is om het hart te veroveren van het meisje waarop hij verliefd is.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben deze week begonnen met seizoen 1. Ik vind het intrigerend en de sfeer bevalt me wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Injetta het volgende:
How to get away with murder seizoen 5. Ik vind het weer geweldig.
Je speelt zelf de hoofdrol?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is.
Aanrader jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben deze week begonnen met seizoen 1. Ik vind het intrigerend en de sfeer bevalt me wel.
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Morgen Dracula jongens, ik kan alvast verklappen dat het een dijk van een serie is.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef illusions het volgende:
Ah zoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:08 schreef zipcon het volgende:
[..]
Omdat BBC het al 3 dagen uitzendt. En morgen komt het al meteen op Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |