Tja, alleen op de manier waar je het nooit over katten wil hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:36 schreef valentijn101 het volgende:
Ff opgezocht.... Dat gaat niet over katten
Zou me niks verbazen als ie dat zelf wasquote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef Lemsterr het volgende:
Ook gezien, vrij bizar allemaal.
Misschien heb ik het gemist, maar..
Is het bekend geworden wie dat berichtje stuurde van: ''de persoon die je zoekt is magnotta?'' Tot aan dat berichtje hadden die internetdetectives geen idee wie de filmpjes maakte.
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:54 schreef Aurelius het volgende:
Zie je veel beelden van dieren die lijden? Dat trek ik erg slecht.
Dat lijkt me de eigenaar van de slang. Waarschijnlijk heeft hij die ontmoet en gevraagd: "wat vind je ervan om hem eens wat anders te voeren dan een rat of konijn?"quote:Op zondag 22 december 2019 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
Maar van wie is de derde hand waar die moeder het over had? Niet van haar zoon iig, er was nog een persoon in de kamer. Maakt het niet minder ziek, maar toch......wie is dat dan?
Heb je die hele video gekeken?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:00 schreef Solotovski het volgende:
Top dit
Heb die one lunatic one icepick wel eens gezien vroeger, nooit dat hele verhaal geweten.
Netflix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Feeeeble op 29-12-2019 17:29:29 ]
In de war?quote:Op maandag 30 december 2019 05:34 schreef ConqueringChaos het volgende:
Die moeder ook..Volgens mij is ze ig nog steeds heilig van overtuigd dat die 'Manny' bestaat. Ze is een beetje 'Delusional' kan er even geen Nederlands woord aan plakken.
Nou ik heb mensen gezien die 'in de war' waren. Die waren niet zo als zij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |