abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2019 @ 20:24:28 #1
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190600486

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
  zondag 22 december 2019 @ 20:24:56 #2
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190600499
Below the surface is ook wel goed hoor. Had S01 al eens op NPO gezien.
pi_190600528
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:22 schreef ConqueringChaos het volgende: [..] Ik kan er ook moeilijk bij blijven op een of andere manier. En dat blijkt maar want ik ben Nederland nog niet tegengekomen ?
Oh dan is dit dus al de andere versie _O- Er was namelijk nog een exact zelfde serie met hetzelfde idee. Na twee seizoenen gestopt, ondanks een cast met wat bekende namen. Maar het was zo cringe worthy. Wat Nederland moest voorstellen schijnt opgenomen te zijn ergens in het Oostblok.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190600586
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh dan is dit dus al de andere versie _O- Er was namelijk nog een exact zelfde serie met hetzelfde idee. Na twee seizoenen gestopt, ondanks een cast met wat bekende namen. Maar het was zo cringe worthy. Wat Nederland moest voorstellen schijnt opgenomen te zijn ergens in het Oostblok.
Crossing Lines?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_190600603
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Deze is met o.a. België, Duitsland en Denemarken.

Edit: Ik ben gaan googelen en ze hebben het wel over ‘Den Haag’ dus misschien was het toch was jij bedoelde hoor :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190601516
quote:
Die ja
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190602178
Die Europese "politie" co-producties vind ik zelden overtuigend. Elk land betaalt voor zijn scènes en dan reizen ze verplicht van hier naar daar en elke agent krijgt dan ook het aantal minuten die ze hebben gebudgetteerd. Te veel geforceerde plotwendingen om kilometers te maken maar mijn plezier te vergallen :(
  zondag 22 december 2019 @ 22:41:42 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190603877
Het is al een paar keer gezegd, maar ik wil er toch even op terugkomen in verband met de bioscoop.

Jumanji is awesome. In het vervolg dat nu in de bios draait is alles nog leuker en beter uitgewerkt dan verwacht. Ik heb echt veel hardop zitten lachen.

Dikke aanrader om ze beide te kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 23:08:17 #9
368283 ato
pi_190604639
7 seconds vond ik zeker goed, maar het einde :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190605175
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef ato het volgende:
7 seconds vond ik zeker goed, maar het einde :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 23:46:59 #11
368283 ato
pi_190605506
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_190608349
Van de producenten van Chernobyl
Giri Haji, vanaf 10 januari op Netflix

Gebonden door plichtsgevoel en verteerd door schaamte. Een rechercheur uit Tokio zet zijn baan, familie en eer op het spel als hij naar Londen afreist op zoek naar zijn lang geleden verdwenen broer en het geheim ontrafelt dat hen uit elkaar dreef.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190608602
Virgin River helemaal gekeken.....lekker zoetsappig, helemaal mijn ding. O+ ....wanneer komt seizoen 2?
pi_190625497
SPOILER: Covers
CAROLE & TUESDAY – [Japan] S02 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood
Parttimer Carole ontmoet het rijke meisje Tuesday en beiden realiseren zich dat ze de muziekpartner hebben gevonden die ze nodig hadden. Samen redden ze het misschien.

Como caído del cielo – [Mexico] 2019 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Musical, Romantisch
Om in de hemel te komen wordt een legendarische Mexicaanse zanger in het lichaam van een imitator teruggestuurd naar aarde om zijn gedrag jegens vrouwen te verbeteren.

John Mulaney & The Sack Lunch Bunch – [VS] 2019 AL 1:10 uur - Netflix Original | Comedy, Satire
In deze nostalgische variétéspecial behandelen John Mulaney, een groep kinderen en speciale gasten existentiële onderwerpen aan de hand van grappige liedjes en sketches.

Lost in Space – [VS] S02 2018 12 - Netflix Original | Actie, Drama
Na een noodlanding op een buitenaardse planeet vecht de familie Robinson om tegen alle verwachtingen in te overleven en ontsnappen. Maar overal om hen heen dreigt gevaar.

Missing – [Zweden] S02 2017 12 | Duister, Intellectueel, Misdaad, Mystery
In haar geboortestadje moet de politiechef die probeert de verbroken relatie met haar dochter te herstellen, de mysterieuze verdwijningen van jonge vrouwen onderzoeken.

Rick and Morty – [VS] 2013 12 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante Rick sleurt zijn kleinzoon Morty mee voor wilde escapades in andere werelden en dimensies.

Terrace House: Tokyo 2019-2020 – [Japan] Deel 2 2019 12 - Netflix Original | Reality
Zes vreemden delen een fantastisch huis in Tokio en zoeken onder één dak naar liefde. Er is geen script, zij bepalen wat er gebeurt.
pi_190627664
Terrace House *O*
Ik vermaak me vandaag wel ;)
pi_190627704
quote:
Toch geen gratie in Making a Murderer-zaak
Even leek er schot in de zaak uit de Netflix-docu Making a Murderer. Zo werd er onder meer een gratieverzoek ingediend voor de zwakbegaafde Brendan Dassey. Hij bekende op zestienjarige leeftijd betrokken te zijn geweest bij de verkrachting en moord op fotografe Teresa Halbach. Volgens Brendans team werd hij echter gedwongen om die verklaring te doen.

Een nieuwe gratieverzoek leverde echter niets op. Het verzoek is van tafel geschoven vanwege twee redenen. De eerste is dat hij nog niet lang genoeg vastzit en de tweede is dat hij zich na de veroordeling had moeten laten inschrijven als misbruiker. Dat heeft hij echter niet gedaan.

https://www.netflix-nederland.nl/netflix-daily-24-12-2019/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:18:13 #17
163650 Greys
pi_190627735
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:43 schreef Koningin het volgende:
Virgin River helemaal gekeken.....lekker zoetsappig, helemaal mijn ding. O+ ....wanneer komt seizoen 2?
Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190627863
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je de echt zalige serie Hjem til Jul (Home for Christmas) al gezien? O+ Zet hem bij Audio/subtitles wel eerst even op de oorspronkelijke taal (Noors) en de ondertitels op NL, anders krijg je standaard de nagesynchroniseerde versie.

Niet gezien, maar Engels nagesynchroniseerd is hilarisch :+
pi_190628006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
Terrace House *O*
Ik vermaak me vandaag wel ;)
Heerlijk seizoen. O+
Ik kan tegenwoordig niet meer wachten en kijk ze online. :@ Aflevering 25 is :’(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:39:22 #20
163650 Greys
pi_190628023
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Niet gezien, maar Engels nagesynchroniseerd is hilarisch :+
:D
Vaak wel maar in dit geval is het echt zonde want dit is een echt pareltje van een serie. Bij deze wil je gewoon hun stemmen allemaal echt horen. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 12:40:09 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190628031
quote:

[..]

Die gaat op mijn lijst ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2019 @ 12:41:06 #22
163650 Greys
pi_190628040
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Die gaat op mijn lijst ^O^
Doen! Echt iets voor jou ook. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190628284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:38 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Heerlijk seizoen. O+
Ik kan tegenwoordig niet meer wachten en kijk ze online. :@ Aflevering 25 is :’(
Ik wist dat het vandaag kwam, en 2e kerstdag 'You'. Om te voorkomen dat ik ook maar enigszins zelfmedelijden krijg met 'boehoe het is kerst en ik zit alleen' heb ik de series bewaard. Zo is het een stuk minder erg ;)
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:56:17 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_190628290
quote:

[..]

Erg leuke serie!
pi_190629037
The Witcher zojuist 20 minuten gekeken maar kom er niet doorheen.
Meer mensen last van?
pi_190629062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Meer mensen last van?
Nee hoor, ik vind het helemaal geweldig *O* Games ook gespeeld, dus mooi herkenbaar qua sfeer O+
Ik denk dat het je genre is of niet en bij jou misschien gewoon niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190629168
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Meer mensen last van?
Tweede aflevering is wel beter. Ik vond de eerste ook drie keer niks.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190630121
quote:
Meer mensen last van?
na vijf afleveringen weet ik nog steeds niet wat ik van de serie moet vinden. er gebeurt zo veel tegelijkertijd maar ik kan het maar lastig volgen. de wereld is heel erg rijk en heeft daarom veel potentie, maar de focus ontbreekt momenteel.

onderstaande review kan ik me volledig in vinden https://www.volkskrant.nl(...)of-thrones~b6d03a1d/

kennelijk is er ook een tweede seizoen besteld door netflix, dus er wordt de tijd genomen om de wereld verder uit te diepen

https://www.ad.nl/show/th(...)de-seizoen~a87a3c1c/

[ Bericht 14% gewijzigd door Slayage op 24-12-2019 16:01:14 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190630162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het helemaal geweldig *O* Games ook gespeeld, dus mooi herkenbaar qua sfeer O+
Ik denk dat het je genre is of niet en bij jou misschien gewoon niet.
fantasy vind ik geweldig, maar deze serie heeft mij na 5 afleveringen nog niet overtuigd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190632016
NetflixNL twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 19:49:44 Struikrover Jan de Lichte leidt een opstand tegen de corrupte adel. Denk Peaky Blinders maar dan in België in de 18e eeuw. 2 januari te zien op Netflix. https://t.co/Clfbqh5tD7 reageer retweet
pi_190632225
Wat leuk, een Vlaamse serie waar kijkers al een jaar op zitten te wachten. Om het erger te maken komt hij eerst op Netflix uit en dan pas op de Vlaamse VTM. Ondertussen kunnen Vlamingen het niet op hun lokale Netflix vinden.

De wereldpremière is dus voor de rest van de wereld maar niet voor het hoofdpubliek :(
pi_190633070
Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer vandaag gekeken.. best wel een wtf docu serie
pi_190633884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef zipcon het volgende:
Wat leuk, een Vlaamse serie waar kijkers al een jaar op zitten te wachten. Om het erger te maken komt hij eerst op Netflix uit en dan pas op de Vlaamse VTM. Ondertussen kunnen Vlamingen het niet op hun lokale Netflix vinden.

De wereldpremière is dus voor de rest van de wereld maar niet voor het hoofdpubliek :(
_O-
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 20:00:26 #34
197773 crew  maily
pi_190633998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer vandaag gekeken.. best wel een wtf docu serie
F&S / Don’t fuck with cats
pi_190634399
quote:
Ik wil deze ook nog kijken, maar ben een beetje bang dat ik er zo onpasselijk van wordt haha :P
pi_190634469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef zipcon het volgende:

Even naar de McDonald's in NL en downloaden O-)
  dinsdag 24 december 2019 @ 21:02:24 #37
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190634824
Heb net Terrace House opgezet. Eerste seizoen dat op Netflix staat. Aardig huisje daar in Tokyo. Ze gooien dus 7 onbekenden in een huis, maar dan zonder script? Benieuwd waarom dit dan zo geweldig is 😄
pi_190634880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
Heb net Terrace House opgezet. Eerste seizoen dat op Netflix staat. Aardig huisje daar in Tokyo. Ze gooien dus 7 onbekenden in een huis, maar dan zonder script? Benieuwd waarom dit dan zo geweldig is 😄
Er staan vier Terrace House op Netflix, de oudste is uit 2015.
pi_190634892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
6 mensen ;) Altijd 3 mannen en 3 vrouwen. Tokyo is het laatste seizoen. Er zijn er wat aan vooraf gegaan. Ene seizoen vond ik leuker als de ander.

Wat het, voor mij, leuk maakt is gewoon het hele Big Brother idee. Ze wonen daar terwijl ze elkaar niet kennen. Ze zijn vaak opzoek naar liefde of persoonlijke doelen op carriére gebied. Het is allemaal wat minder ordinair dan de reality shows die wij in het westen kennen met alleen maar gezuip en geneuk. Je ziet wel wat verschillen in wat daar acceptabel is op tv en wat niet :P Ik weet niet, het slaat allemaal werkelijk nergens op, en het is ook niet echt het geweldigste progamma om te volgen ofzo. Maar toch vind ik het heerlijk. Ik heb sowieso wel iets met Oost-Aziatische progamma's. Heb meerdere Japanse en Koreaanse progamma's bekeken op Netflix.
pi_190634898
Soort Real World dus.
Tap tap tap
pi_190634995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:06 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

6 mensen ;) Altijd 3 mannen en 3 vrouwen. Tokyo is het laatste seizoen. Er zijn er wat aan vooraf gegaan. Ene seizoen vond ik leuker als de ander.

Wat het, voor mij, leuk maakt is gewoon het hele Big Brother idee. Ze wonen daar terwijl ze elkaar niet kennen. Ze zijn vaak opzoek naar liefde of persoonlijke doelen op carriére gebied. Het is allemaal wat minder ordinair dan de reality shows die wij in het westen kennen met alleen maar gezuip en geneuk. Je ziet wel wat verschillen in wat daar acceptabel is op tv en wat niet :P Ik weet niet, het slaat allemaal werkelijk nergens op, en het is ook niet echt het geweldigste progamma om te volgen ofzo. Maar toch vind ik het heerlijk. Ik heb sowieso wel iets met Oost-Aziatische progamma's. Heb meerdere Japanse en Koreaanse progamma's bekeken op Netflix.
Ze zijn dan ook niet op vakantie maar hebben gewoon hun studie, werk e.d. Het panel is ook fantastisch. Ik vond beide Tokyo's het beste, andere heb ik niet afgekeken.

Tip: https://twitter.com/terracehouseooc
pi_190634998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Soort Real World dus.
Ja zo zou je het ook wel kunnen noemen ja :)
pi_190635060
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook niet op vakantie maar hebben gewoon hun studie, werk e.d. Het panel is ook fantastisch. Ik vond beide Tokyo's het beste, andere heb ik niet afgekeken.

Tip: https://twitter.com/terracehouseooc
Ja dat commentaar ook van dat panel haha. Daar moest ik de 1e wel aan wennen, maar vind ik ze echt leuk! Ik heb het allereerste seizoen nooit gezien. Die staat niet op Netflix. Mijn eerste was Boys and Girls in the city. Ik heb alle 4 de seizoenen gezien die op Netflix staan. Die op Hawaii is de enige die niet opgenomen is in Japan. De rest is echt in Japan. Het valt me daardoor ook op hoe slecht hun Engels is (dat was bij Hawaii dus niet).
pi_190635111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:29 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik wil deze ook nog kijken, maar ben een beetje bang dat ik er zo onpasselijk van wordt haha :P
Het is een fucked up verhaal maar je ziet niks schokkends hoor.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 december 2019 @ 21:20:23 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190635123
Jumanji maar aangezet :+. Tot nu toe zeer vermakelijk :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190635130
quote:
Meer mensen last van?
Same here. Vind het maar niks.
pi_190635136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een fucked up verhaal maar je ziet niks schokkends hoor.
Okay thanks, dat trekt me over de streep. Ik ga hem kijken.
pi_190635288
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Okay thanks, dat trekt me over de streep. Ik ga hem kijken.
De gruwelijke handeling waar het verhaal mee begint laten ze niet zien, gebeurt buiten beeld, er wordt enkel de suggestie gewekt. Ik vond het een hele goede serie, andere toppers zijn Wild Wild Country (héél goed, beter als deze nog) en Who Killed Little Gregory?
pi_190635310
quote:
Meer mensen last van?
Ja. Ik heb nu 3x een poging gewaagd en stop er maar heen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190635365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Ik heb nu 3x een poging gewaagd en stop er maar heen :P
Ik ook, ik wou hem echt vet vinden. Dacht echt dat het een serie was van kaliber LOTR, maar ik kom er gewoon absoluut niet in. Heb gewoon geen flauw benul van hoe het allemaal in elkaar steekt, dus ik kap ermee.

Straks Lost in Space kijken, lekker simpel. :P
pi_190635430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:29 schreef illusions het volgende:

[..]

De gruwelijke handeling waar het verhaal mee begint laten ze niet zien, gebeurt buiten beeld, er wordt enkel de suggestie gewekt. Ik vond het een hele goede serie, andere toppers zijn Wild Wild Country (héél goed, beter als deze nog) en Who Killed Little Gregory?
Die laatste ben ik aan begonnen ja! Die moet ik nog verder kijken :Y
pi_190638287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die ga ik vannacht maar eens kijken. Moest van mijn collega's :+
pi_190638354
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

fantasy vind ik geweldig, maar deze serie heeft mij na 5 afleveringen nog niet overtuigd.
Het is zeker niet het beste ooit en sommige dialogen zijn erg cringe of komen niet goed over, maar toch kijkt het wel lekker weg en vind ik het niet langdradig.
Oh.
  woensdag 25 december 2019 @ 02:35:48 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_190639150
Mytho is tof!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_190642789
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
pi_190642981
Klaus kijken op Kerstavond was n goed idee O+ ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190643634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:35 schreef TLC het volgende:
Klaus kijken op Kerstavond was n goed idee O+ ~:)
Klaus is echt een leuke film.

Verhaallijn wel voorspelbaar, maar de personages zijn wel tof en de animatiestijl is echt genieten.
Oh.
pi_190643746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef NedKelly het volgende:
WantNL twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 21:17:28 Haal het meeste uit Netflix met deze geheime categorie-codes https://t.co/OWiy5qAyLP reageer retweet
Jezus wat. Kan dit in de OP?

Ik was er inderdaad klaar mee dat ik steeds dezelfde shit te zien krijg :')
pi_190643934
quote:
_O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_190643980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Daarom ging ik laatst ook al zelf maar in die categorieën snuffelen waardoor ik nog best genoeg tegenkwam, want die homepagina heb je inderdaad helemaal niks aan.
Oh.
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 12:53:18 #61
197773 crew  maily
pi_190644331
quote:

[..]

Het staat al een paar jaar in de OP. Maar ik zie dat de PDF niet meer te openen is.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2019 @ 12:55:09 #63
368283 ato
pi_190644340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 02:35 schreef oh-oh het volgende:
Mytho is tof!
Ja, prachtige serie.
pi_190644404
quote:

[..]

Dat. :o
pi_190646143
Lost in space s2 gezien
pi_190648103
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
pi_190648193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk alle Harry Potters vandaag verwacht op Netflix. Maar heb het toch mis. -O-
haha. ik denk dat je niet de enige bent die erop had gehoopt, met die tweet van netflix werd wel de suggestie gewekt
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 december 2019 @ 17:52:56 #68
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_190648625
quote:
Ach, heb ze allemaal op dvd/blu-ray.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_190648714
quote:
Hah, ik heb gisteren de extended versie van deel 1 gezien. Komen ze nog wel? Scheelt een hoop downloaden.
pi_190648819
Netflix NL/BE was aan het teasen inderdaad :+
SOONY
  Redactie Frontpage woensdag 25 december 2019 @ 19:26:54 #71
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190649604
quote:
Godver. Vele, vele codes, maar geen code voor porno :{
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 25 december 2019 @ 19:46:40 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190649805
Altijd weer die geheime codes _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_190649814
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Altijd weer die geheime codes _O-
Tja, niets geheims aan. Volgens mij is dit al jaren wijdverspreid nieuws.

Handig is het wel. ^O^
  woensdag 25 december 2019 @ 19:52:53 #74
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190649876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die ga ik vannacht maar eens kijken. Moest van mijn collega's :+
Sick fuck! Enorm zieke docu. Is het gelukt alle drie de afleveringen snachts achter elkaar te kijken?
pi_190650779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:26 schreef Djeez het volgende:

[..]

Godver. Vele, vele codes, maar geen code voor porno :{
Heb je code -1 geprobeerd? 8-)
pi_190654412
Vandaag de Q-serie gebinged, waren 4 films. Helemaal geweldig. Nu ga ik de boeken ook maar eens lezen van Jussi Adler Olsen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 00:26:34 #77
368283 ato
pi_190654500
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef maryen65 het volgende:
Vandaag de Q-serie gebinged, waren 4 films. Helemaal geweldig. Nu ga ik de boeken ook maar eens lezen van Jussi Adler Olsen
Ja goede films he ^O^
Boeken zijn ook goed, hij heeft van de Q reeks 8 geschreven.
pi_190654912
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ja goede films he ^O^
Boeken zijn ook goed, hij heeft van de Q reeks 8 geschreven.
De eerste 4 hoef ik dan niet te kopen want al gezien. Voor mijn reader zijn ze maar 5,99 O+
pi_190656449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef maryen65 het volgende:
Wat is dat?
pi_190657434
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 03:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is dat?
quote:
Jussi Adler Olsen's Serie Q: Absent One, The – [Denemarken] 2014 16 1:59 uur | Drama, Misdaad
Rechercheur Mørck heropent de oude moordzaak van een tweeling in een chique kostschool en vindt een nieuwe getuige die door duistere krachten de mond wordt gesnoerd.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Conspiracy of Faith, A – [Denemarken] 2016 16 1:51 uur | Drama, Misdaad
Als er een bericht over ontvoerde kinderen aanspoelt, gaan rechercheur Mørck en Assad op jacht naar de ontvoerder, die deel uitmaakt van een religieuze sekte.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Journal 64 – [Denemarken] 2018 Volwassen 1:57 uur | Drama, Misdaad
Een paar rechercheurs doen een verontrustende ontdekking en gaan op onderzoek uit naar een medisch instituut waar vreselijke dingen gebeuren.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: The Keeper of Lost Causes – [Denemarken] 2013 16 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
Oudere agent Carl Mørck moet dossiers doornemen in de afdeling onopgeloste zaken en besluit het onderzoek naar de vermeende zelfmoord van een politicus toch te heropenen.
pi_190657677
SPOILER: Trailers
App, The – [Italië] 2019 12 1:19 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Intellectueel, Sci-Fi
Nick, een acteur en rijke erfgenaam, raakt geobsedeerd door een dating-app terwijl hij in Rome zijn eerste film maakt. Hij komt terecht in een spiraal van zelfdestructie.

Dolly Parton: Here I Am – [VS] 2019 AL 1:29 uur | Biografische documentaire
Dolly Parton neemt de kijker mee op een ontroerende, muzikale reis in deze documentaire over mensen en plaatsen die haar iconische carrière hebben vormgegeven.

Fast & Furious Spionnenracers – S01 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Le Bazar de la Charité – [Frankrijk] S01 2019 12 - Netflix Original | Historisch drama
Na een verwoestende brand in Parijs in 1897 wordt het leven van drie vrouwen overhoopgehaald door verraad, teleurstellingen en liefde. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Then Came You – [VS] 2019 12 1:36 uur | Comedy, Drama, Tienerfilm
Een hypochonder gaat de confrontatie met zijn angst voor de dood aan als een terminaal tienermeisje hem om hulp vraagt bij het afwerken van haar bucketlist.

You – [VS] S02 2018 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.
pi_190658171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 03:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is dat?
Vet!
pi_190658884
You JAAAAAA :B
SOONY
pi_190659408
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:16 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Thxx voor het plaatsen O+
pi_190660365
Woensdag ein-de-lijk Gomorra 4
pi_190660366
Ik vond Journal 64 een beetje zoetsappig eindigen.
Wel benieuwd naar de andere 3. Ik zat iig niet op het puntje van mijn stoel.

Leuke Scandinavische -korte- serie die we nu kijken is: Liberty.
pi_190660371
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef showtimer het volgende:
Oh gaaf *O*
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:18:37 #88
368283 ato
pi_190660677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 00:48 schreef maryen65 het volgende:

[..]

De eerste 4 hoef ik dan niet te kopen want al gezien. Voor mijn reader zijn ze maar 5,99 O+
In de boeken lees je toch iets meer details, bv hoe Rose erbij kwam en personage van haar wordt meer toegelicht.
Personages in de boeken worden sowieso meer uitgediept.
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:22:48 #89
368283 ato
pi_190660762
quote:

[..]

[..]

Tip:
Start met 2013 daarna 2014, 2016 en 2018.
pi_190660808
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:18 schreef ato het volgende:

[..]

In de boeken lees je toch iets meer details, bv hoe Rose erbij kwam en personage van haar wordt meer toegelicht.
Personages in de boeken worden sowieso meer uitgediept.
Ja weet ik maar als ik eenmaal de film heb gezien vind ik er niks aan om de boek nog te lezen. Ik doe altijd andersom
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2019 @ 12:27:29 #91
368283 ato
pi_190660860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:24 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja weet ik maar als ik eenmaal de film heb gezien vind ik er niks aan om de boek nog te lezen. Ik doe altijd andersom
Ok.
  donderdag 26 december 2019 @ 15:09:24 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190663214
quote:

[..]

Is dit ook geschikt voor te kijken met meisje van 15 erbij?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:16:38 #93
163650 Greys
pi_190663315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Is dit ook geschikt voor te kijken met meisje van 15 erbij?
Oeh ik vind dat altijd zo lastig in te schatten, ik heb geen kinderen. Er zit wel een aflevering bij met vrij veel seks. Je ziet weinig tot niks, dat kan wel met 15 toch? :@ Maar dan moet je dat zelf even inschatten of je dat ongemakkelijk vindt om samen met haar te zien. ;) Tis een leuke serie met echt een fijn sfeertje, dit is het enige dat ik kan bedenken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190663398
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:16 schreef Greys het volgende:
Je ziet weinig tot niks, dat kan wel met 15 toch? :@
Serie heeft een keuring voor 12 jaar, maar hangt erg van de persoon uiteindelijk af.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:31:42 #95
163650 Greys
pi_190663463
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Serie heeft een keuring voor 12 jaar, maar hangt erg van de persoon uiteindelijk af.
:Y

Daarom. Zo kan Luchtbel het wellicht een beetje beter zelf bepalen/inschatten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 december 2019 @ 15:50:26 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190663663
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y

Daarom. Zo kan Luchtbel het wellicht een beetje beter zelf bepalen/inschatten.
Dank je. Dat kan vast wel, ik kijk wel even de andere kant op ofzo. Ze wil altijd een keer iets kerstachtigs kijken maar ik vind de meeste dingen niet leuk/ dom.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 december 2019 @ 15:54:45 #97
163650 Greys
pi_190663741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Dank je. Dat kan vast wel, ik kijk wel even de andere kant op ofzo. Ze wil altijd een keer iets kerstachtigs kijken maar ik vind de meeste dingen niet leuk/ dom.
Dit vind je vast meevallen! :D Niet zo mierzoet glazuurspringerig Kerst zeg maar.

Oh en mocht ze de 19-jarige jongeman in deze serie (die van de aflevering met vrij veel seks) leuk vinden, zeg dan maar tegen haar dat er vrij grote kans is dat ie komend jaar voor Zweden meedoet aan het Songfestival in NL. Gelooft ze vast niet. :P (ja sorry maar alles dat een link met het Songfestival heeft moet ik even delen, zelfs hier. :@ _O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190664037
Begonnen aan you s2
pi_190664060
begonnen met dont fuck with cats. Lichte kost, maar kijkt lekker weg
pi_190664170
quote:

[..]

Ben deze serie nu aan het kijken. Zo leuk!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_190664333
quote:

[..]

[..]

Dank!
  donderdag 26 december 2019 @ 16:43:55 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_190664367
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit vind je vast meevallen! :D Niet zo mierzoet glazuurspringerig Kerst zeg maar.

Oh en mocht ze de 19-jarige jongeman in deze serie (die van de aflevering met vrij veel seks) leuk vinden, zeg dan maar tegen haar dat er vrij grote kans is dat ie komend jaar voor Zweden meedoet aan het Songfestival in NL. Gelooft ze vast niet. :P (ja sorry maar alles dat een link met het Songfestival heeft moet ik even delen, zelfs hier. :@ _O-)
Oké dan. Ze kijkt en leest meestal best redelijke dingen, vind ik. Maar met kerst :N vorig jaar iets met geruilde prinsessen ofzo.

Ik zal je kennis overbrengen :Y al vrees ik dat je enthousiasme me niet lukt hoor :o
pi_190664512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:52 schreef GwaiLow het volgende:

Sick fuck! Enorm zieke docu. Is het gelukt alle drie de afleveringen snachts achter elkaar te kijken?
Nee, het was te druk. Anderhalve aflevering gezien. Echt :o Aanrader!
pi_190665850
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef showtimer het volgende:
Al gezien. Geweldig seizoen.
pi_190670175
Undercover gezien, ik had op wat meer spanning gehoopt aan t einde.

SPOILER
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190673810
Ben nu bij aflevering 5 van You
SPOILER
pi_190674494
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 08:56 schreef Em31 het volgende:
Ben nu bij aflevering 5 van You
SPOILER
Ik vind de twist wel mooi, ik zat al te denken hoe de serie verder zou gaan. Ik ben al bij aflevering 6, ik bleef maar kijken O+
pi_190675253
pi_190677014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik vind de twist wel mooi, ik zat al te denken hoe de serie verder zou gaan. Ik ben al bij aflevering 6, ik bleef maar kijken O+
SPOILER
pi_190677234
SPOILER: Trailers
9 mois ferme – [Frankrijk] 2013 12 1:18 uur | Comedy
Ariane Felder is een alleenstaande, strenge rechter. Als ze ontdekt dat ze zwanger is van een gevaarlijke crimineel, probeert ze zich te herinneren hoe dat is gebeurd.

Atiye aka The Gift – [Turkije] S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Mystery
In Istanboel begint een kunstenares aan een persoonlijke reis waarin ze universele geheimen van een Anatolische archeologische site en de link naar haar verleden ontdekt.

Black Lake – [Zweden] S01-02 2016 18 0:42 uur | Mystery, Thriller
Een ambitieuze man wil een oud skiresort met een spookachtig verleden nieuw leven inblazen. Dan worden hij en zijn vrienden achtervolgd door griezelige gebeurtenissen.

Debarquement Immédiat – [Frankrijk] 2016 1:31 uur | Comedy, Misdaad
Als een paar eigenaardige douaniers een documentloze gedeporteerde terugsturen naar zijn land van herkomst, leidt een absurd misverstand tot een hysterisch avontuur.

Diamant Noir – [Frankrijk] 2016 16 1:55 uur | Drama, Duister, Misdaad
Na de dood van zijn vader brengt een vervreemde zoon opnieuw een bezoek aan zijn familie van diamanthandelaren en belandt hij in een dodelijk web van bedrog en geweld.

El Pepe, una vida suprema – 2018 9 1:13 uur - Netflix Original | Politieke documentaire
In deze persoonlijke documentaire praat de voormalige president van Uruguay, José 'Pepe' Mujica, over dingen die hij in de gevangenis leerde, zijn idealen en de toekomst.

Elle l'Adore – [Frankrijk] 2014 9 1:44 uur | Misdaad, Offbeat, Thriller
Een charmante popster zet het leven van een trouwe groupie, een gescheiden schoonheidsspecialiste, op zijn kop als hij haar overhaalt te helpen een misdaad te verbergen.

Gangsterdam – [Frankrijk] 2017 6 1:34 uur | Comedy, Misdaad
Als een timide student toegeeft aan een drugssmokkelaar, probeert hij indruk te maken op een onbeantwoorde liefde en helpt haar met een duistere job die al snel misloopt.

Hungover Games, The – [VS] 2014 16 1:24 uur | Comedy, Satire
Na een vrijgezellenfeest worden drie jongens wakker in een vreemde wereld en realiseren ze zich dat ze in een trein zitten die op weg is naar de dodelijke Hungover Games.

Kevin Hart: Don’t F**k This Up – [VS] S01 2019 6 - Netflix Original | Biografische documentaire
Tussen het tumult in zijn carrière en huwelijk door vertelt comedian en filmster Kevin Hart openhartig over zijn persoonlijke doorbraken op de golven van crises en roem.

Rémi Gaillard, WTF! – [Frankrijk] 2014 1:20 uur | Comedy
Een voormalige grappenmaker is gesetteld, maar rusteloos. Zijn vrouw wil dat hij de neiging weerstaat zijn oude leven vol dwaze fratsen en internetfaam te hervatten.

Restaurant, The – [Zweden] S01 2017 12 | Drama, Romantisch
Grote veranderingen in een Stockholms familierestaurant na de Tweede Wereldoorlog, als tradities en klassenverschillen verdwijnen en er een nieuwe generatie opstaat.

Rock 'n Roll – [Frankrijk] 2017 12 2:03 uur | Comedy
In deze satire over beroemdheden richt Guillaume Canet de camera op zichzelf en zijn levenspartner Marion Cotillard, terwijl hij een midlifecrisis probeert te doorstaan.

Rouille et d'os, De – [Frankrijk] 2012 12 2:02 uur | Drama, Romantisch
Een werkloze kickbokser heeft het als alleenstaande vader moeilijk. Hij krijgt een relatie met een orkatrainster die een vreselijk ongeluk overleeft.
pi_190685435
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:24:37 #112
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_190686077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan you s2
3 afleveringen gekeken, weer geweldig
pi_190686486
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Unbelievable afgekeken, wat zat dat goed in elkaar zeg. De drie actrices acteren allemaal erg goed, en je zit er vanaf aflevering 1 meteen in. Jammer dat er maar 8 afleveringen zijn, maar het voelt echt afgesloten; hopelijk houden ze zich aan de belofte dat er geen seizoen 2 komt. Een van de betere series dit jaar..
N.a.v. dit bericht ook Unbelievable gekeken, zat super goed in elkaar idd. Kon me vanochtend met veel moeite van de buis losrukken voor een afspraak.
Ook triest om te weten dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten.
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:41:25 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190687804
You is een heerlijk vermakelijke B-serie.
Oh.
pi_190689000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

N.a.v. dit bericht ook Unbelievable gekeken, zat super goed in elkaar idd. Kon me vanochtend met veel moeite van de buis losrukken voor een afspraak.
Ook triest om te weten dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten.
Inderdaad ja :{

Wel fijn dat je de serie wat vond ^O^
pi_190689747
You is echt geweldig. Juist omdat hij zo ontzettende psychopaat is.
SOONY
pi_190692031
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
Topserie idd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190692573
pi_190693169
I love YOU! 8-)
SPOILER
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:54:55 #120
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190693653
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
Eens. De wereld zit vol psychopaten. :{
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:55:46 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190693683
Hoe is Lost in Space? Zag dat S2 nu beschikbaar is en de trailer zag er wel tof uit.
pi_190700529
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_190701287
Kijken er nog meer mensen vis a vis?
Ik ben nu net een paar afleveringen onderweg
Ik vind het vermakelijk, maar de afleveringen zijn eigenlijk wel wat aan de lange kant.
Je moet er echt voor gaan zitten
pi_190701605
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:40 schreef Aether het volgende:
Atiye aka The Gift – [Turkije] S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Mystery
In Istanboel begint een kunstenares aan een persoonlijke reis waarin ze universele geheimen van een Anatolische archeologische site en de link naar haar verleden ontdekt.
Ik dacht dit mss op te pikken maar de recensies noemen het een klassiek soapdrama verpakt in bovennatuurlijke elementen. Ik ga het dan maar overslaan. De andere Turkse serie "Immortals" was het ook niet waard. Nochtans zijn de trailers altijd spannend, maar om nu 8 uren te wijden voor 3 minuten suspense...
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:57:17 #125
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190701653
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Lost in Space? Zag dat S2 nu beschikbaar is en de trailer zag er wel tof uit.
gister ook aan begonnen na het zien van de trailer visueel ziet het er allemaal erg spectaculair uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190706246
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:56:42 #127
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_190714424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef -Wereld- het volgende:
Ik vind het vermakelijk, maar de afleveringen zijn eigenlijk wel wat aan de lange kant.
Alles afgekeken en vond het super, even inkomen maar daarna alleen maar genieten, topserie.
pi_190716338
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef espri het volgende:

[..]

Alles afgekeken en vond het super, even inkomen maar daarna alleen maar genieten, topserie.
Eens, al vind ik sommige dingen wel een beetje 'voorspelbaar' (maar dat hebben vrijwel alle series wel een beetje).
SPOILER
Het lijkt ook ook best veel op orange is the new black (heb dat niet helemaal afgekeken) met een beetje inspiratie van prison break en een eigen draai. Maar ik ben nog niet heel ver in seizoen 1, dus wellicht wordt het nog wat origineler. In ieder geval is het vermakelijk :)
pi_190721811
Omg, You was geweldig _O_
Twiddel
pi_190722001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef -Wereld- het volgende:
Begint aardig maar het einde is echt vreselijk kut

Lijkt GTST wel
Groot fan van User Wotte
pi_190722220
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
  Spellchecker zaterdag 28 december 2019 @ 22:36:08 #132
197773 crew  maily
pi_190722511
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Die kwam me bekend voor ..... heb even gegoogled en hij speelde ook mee in Quicksand ;)

Vond Hem Til Jul tóch niet zo geweldig .... (wel twee afleveringen gekeken hoor .... )

Nu verder met Missing.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 december 2019 @ 22:37:37 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190722550
Toch maar eens met Walking Dead begonnen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:42:02 #134
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190722705
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef maryen65 het volgende:
Dankzij jullie hier aan You begonnen. S1 vond ik helemaal geweldig. Heb nu 2 afl gezien van S2 en vind het een beetje een herhaling van zetten
Ja vond ik ook, maar toch bleef ik doorkijken. Het concept is vrij simpel maar blijft toch vermakelijk.
AZ
ALKMAAR
pi_190726140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef borisz het volgende:
Na seizoen 3 was ik er helemaal klaar mee. Seizoen 4 ging nergens over en uiteindelijk gestopt.

Hoewel seizoen 2 eigenlijk al gewoon slecht was.....
SOONY
pi_190727657
quote:
9s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef DKUp het volgende:

Na seizoen 3 was ik er helemaal klaar mee. Seizoen 4 ging nergens over en uiteindelijk gestopt.

Hoewel seizoen 2 eigenlijk al gewoon slecht was.....
Seizoen 1 was goed.
Seizoen 2 was...een soapserie en ik werd helemaal dol van dat constante gezoek naar 1 persoon wat aflevering na aflevering voort sleepte. Eigenlijk was ik er hier al klaar mee.
Seizoen 3 aan begonnen en opgegeven, zo slecht.
pi_190729995
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Seizoen 1 was goed.
Seizoen 2 was...een soapserie en ik werd helemaal dol van dat constante gezoek naar 1 persoon wat aflevering na aflevering voort sleepte. Eigenlijk was ik er hier al klaar mee.
Seizoen 3 aan begonnen en opgegeven, zo slecht.
zoiets ja, jammer van de serie
  zondag 29 december 2019 @ 06:21:28 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190730141
quote:
Ondanks de algemene tendens hier kijk ik het nog steeds. Ja, er zijn wat mindere momenten in bepaalde seizoenen, maar over het algemeen prima wegkijkmateriaal.
  Miss 200.000.000! zondag 29 december 2019 @ 06:22:50 #139
367000 roos94
pi_190730144
Begonnen aan black mirror, interessant.
  zondag 29 december 2019 @ 06:31:54 #140
370431 drakin
vurig typje
pi_190730152
Verder met outlander, erger me steeds meer aan dat onrealistische gezwijmel. Maar eromheen nog steeds fijne serie.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190730165
Ik ben Unbelievable aan het kijken. Aflevering 3 nu. En eigenlijk ben ik best boos en verdrietig. Maar ja, hopelijk 'komt het goed'. Het gaat me te langzaam, dat goed komen 8-)
pi_190731056
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Unbelievable aan het kijken. Aflevering 3 nu. En eigenlijk ben ik best boos en verdrietig. Maar ja, hopelijk 'komt het goed'. Het gaat me te langzaam, dat goed komen 8-)
Ahh dat was een serie die ook veel indruk op me maakte. Puik acteerwerk ook. Netals Seven Seconds.
pi_190731459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef maryen65 het volgende:
Nou komt nog wel weer een verrassingsmomentje aan hoor. Ik vond serie 2 wel weer goed iig.
I´m back.
  zondag 29 december 2019 @ 10:01:51 #144
294600 espri
pi_190731466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Eens, al vind ik sommige dingen wel een beetje 'voorspelbaar' (maar dat hebben vrijwel alle series wel een beetje).
SPOILER
Het lijkt ook ook best veel op orange is the new black (heb dat niet helemaal afgekeken) met een beetje inspiratie van prison break en een eigen draai. Maar ik ben nog niet heel ver in seizoen 1, dus wellicht wordt het nog wat origineler. In ieder geval is het vermakelijk :)
Dat het lijkt op OITNB had ik ook de eerste aflevering maar daarna werd het alleen maar beter en tuurlijk, wat je al zegt, soms zijn er voorspelbare dingen maar ach, ik vond het verder een waanzinnige serie en hoop dat er nog een vervolg gaat komen. Nog veel plezier met kijken.
  zondag 29 december 2019 @ 10:03:05 #145
294600 espri
pi_190731485
quote:
Kwam daar niet lekker in... probeer steeds opnieuw maar denk dat ik het ga opgeven.
pi_190732252
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef espri het volgende:

[..]

Kwam daar niet lekker in... probeer steeds opnieuw maar denk dat ik het ga opgeven.
Ik durf er niet aan te beginnen voor het geval het er weer af wordt gehaald :')
Tap tap tap
  zondag 29 december 2019 @ 10:52:15 #147
294600 espri
pi_190732385
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik durf er niet aan te beginnen voor het geval het er weer af wordt gehaald :')
Ah die kans is er ook nog eens ja.
Er zijn nog zoveel andere leuke series en ik heb netflix nog lang niet uit. :)
  zondag 29 december 2019 @ 11:12:44 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190732772
Messiah, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Spinning Out, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
Fenix, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
The Circle, beschikbaar vanaf 1 januari 2020.
"Thieves of the Wood," beschikbaar vanaf 2 januari 2020.
Anne with an E: The Final Season, beschikbaar vanaf 3 januari 2020.
Giri / Haji, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Zumbo's Just Desserts: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Medical Police, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Until Dawn, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Titans: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
AJ and the Queen, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
I AM A KILLER: seizoen 2, beschikbaar vanaf 10 januari 2020.
Grace and Frankie: seizoen 6, beschikbaar vanaf 15 januari 2020.
Ares, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Hip-Hop Evolution: seizoen 4, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Sex Education: seizoen 2, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
Wer kann, der kann!, beschikbaar vanaf 17 januari 2020.
October Faction, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
The Ghost Bride, beschikbaar vanaf 23 januari 2020.
You Cannot Hide (No te puedes esconder), beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Rise of Empires: Ottoman, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
The Ranch: The Final Season, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Chilling Adventures of Sabrina: Deel 3, beschikbaar vanaf 24 januari 2020.
Next In Fashion, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Omniscient, beschikbaar vanaf 29 januari 2020.
Ainori Love Wagon: African Journey, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
The Stranger, beschikbaar vanaf 30 januari 2020.
"Luna Nera", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
"Ragnarok", beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Diablero: Season 2, beschikbaar vanaf 31 januari 2020.
Bojack Horseman: seizoen 6 (Part B), beschikbaar vanaf 31 januari 2020.

[/Aether]
pi_190732828
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou komt nog wel weer een verrassingsmomentje aan hoor. Ik vond serie 2 wel weer goed iig.
Ben benieuwd :P
pi_190732844
Oei, Grace and Frankie én Sex Education in dezelfde maand. :o *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')