Het grote nietsquote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is dan nog een ingezoomde foto. Als je vanuit het ruimtestation kijkt, is de atmosfeer echt maar een heel dun schilletje. Astronauten krijgen dan ook veel meer het idee dat de aarde beschermd moet worden, ook omdat er zo'n enge zwartheid is als je de andere kant op kijkt.
Kijk! Daar heb je het al!quote:Op zondag 22 december 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kijken wel bijna op een Chinees restaurant uit.
Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.quote:Op zondag 22 december 2019 00:36 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wilde kapen met 'enge zwartheid' maar bedacht me toch maar.
eeeekquote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is dan nog een ingezoomde foto. Als je vanuit het ruimtestation kijkt, is de atmosfeer echt maar een heel dun schilletje. Astronauten krijgen dan ook veel meer het idee dat de aarde beschermd moet worden, ook omdat er zo'n enge zwartheid is als je de andere kant op kijkt.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Recce post die afbeelding en het venster versprong weer een meter of 7.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Kijk! Daar heb je het al!![]()
En het is allemaal de schuld van die kutboeren
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mij stoort het niet die grote plaatjes. Ik vergroot ze vaak om even goed te loeren.quote:Op zondag 22 december 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?
Ik heb zelf geen last van het verspringen. Misschien kan ik ze beter onder een spoiler zetten?quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Mij stoort het niet die grote plaatjes. Ik vergroot ze vaak om even goed te loeren.
Nee, laptop, maar jij bent sowieso niet van de ieniminiplaatjes.quote:Op zondag 22 december 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?
Hmquote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel Locky bij de Chinees.
Nee, maar ik dacht dat ze wel netjes in hun hokje bleven.quote:Op zondag 22 december 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, laptop, maar jij bent sowieso niet van de ieniminiplaatjes.
Geen idee wie het isquote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwahmwahmwah. Keek d'r in 't verleden nog wel eens naar maar heel grappig vond ik d'r niet.
Heb je die daar op de kouwe grond ?quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel Locky bij de Chinees.
Hoeft voor mij niet want is toch weer een extra klik. Maar als mensen aangeven er last van te hebben dan misschien wel.quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van het verspringen. Misschien kan ik ze beter onder een spoiler zetten?
Nee joh.quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van het verspringen. Misschien kan ik ze beter onder een spoiler zetten?
Precies dit jaquote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwahmwahmwah. Keek d'r in 't verleden nog wel eens naar maar heel grappig vond ik d'r niet.
Als je er even met je muis overheen gaat dan verspringen ze idd naar een passend formaat. Tenminste, hier.quote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ze wel netjes in hun hokje bleven.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje gevaarlijke leeftijd wel om locky genoemd te worden
Ja uiterlijk WEER EENS man manquote:Op zondag 22 december 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh je bedoelde qua uiterlijk of kletste je gewoon weer eens uit je nek?
Ik waardeer jouw posts zeerquote:Op zondag 22 december 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
Het zijn ook maar een paar plaatjes per dag. Dat overleven jullie wel.
Ja joh ik zie ze graagquote:Op zondag 22 december 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
Het zijn ook maar een paar plaatjes per dag. Dat overleven jullie wel.
Hmm, misschien heb je daar als poster van het plaatje geen last van omdat je het al geladen hebt.quote:Op zondag 22 december 2019 00:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je er even met je muis overheen gaat dan verspringen ze idd naar een passend formaat. Tenminste, hier.
De eerste keer dat ik in Spanje naar de Chinees "Glan Mulalla" ging bleek het Friese Chnos te zijnquote:Op zondag 22 december 2019 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog een zeer goede ook. Zelfs de beste ooit, imo.
Heb je After Life gezien? Dat vond ik wel indrukwekkend.quote:Op zondag 22 december 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ricky Gervais zitten kijken vannacht man3 wat grappig
Geen idee en soms hoef ik er ook niet overheen met mijn muis, dan verschijnen ze al passend, maar het is totaal niet storend in ieder geval.quote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien heb je daar als poster van het plaatje geen last van omdat je het al geladen hebt.
Ik ook niet nee en ik heb wat van die space meuk zitten kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg leerzaam ook, want ik weet er geen zak van af.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in Spanje naar de Chinees "Glan Mulalla" ging bleek het Friese Chnos te zijn
Ja super leuke seriequote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je After Life gezien? Dat vond ik wel indrukwekkend.
Ja, soms wekt het mijn nieuwsgierigheid opquote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg leerzaam ook, want ik weet er geen zak van af.
"The lad doth protest too much, methinks"quote:Op zondag 22 december 2019 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja uiterlijk WEER EENS man man
Ja, zoals die door oom Jaap in elkaar geflanste fluitketel. Ik vind dat machtig mooi allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet nee en ik heb wat van die space meuk zitten kijken
ook wel heel grappig met die vader en zo droge humorquote:Op zondag 22 december 2019 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk is nou niet direct een passend woord, toch? Wel heel donker, met een glimmertje hoop.
Ik ben dit jaar nog maar een paar keer geschrokken, dus het lijkt weer mee te vallen. Scheelt misschien ook wel dat er ergens 2000 kilo illegaal spul is gepakt hier. Dat moet genoeg zijn om een straat mee op te blazen.quote:
Ja dat was op het nieuwsquote:Op zondag 22 december 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog maar een paar keer geschrokken, dus het lijkt weer mee te vallen. Scheelt misschien ook wel dat er ergens 2000 kilo illegaal spul is gepakt hier. Dat moet genoeg zijn om een straat mee op te blazen.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet alles al van planeeeet'n enzooo, maar wil Recce het gras niet voor de voeten wegmaaien. Vin'k sneu.
Niet echt onder de indruk meestalquote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe reageert Morris op zo'n knal?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet alles al van planeeeet'n enzooo, maar wil Recce het gras niet voor de voeten wegmaaien. Vin'k sneu.
ze had mn net gewaxed hoor, was wel grappig we waren met meerdere Hollandersquote:Op zondag 22 december 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nummel dlieenveeltig vool die meneel met die snol.
Zijn karakter is échtquote:Op zondag 22 december 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt onder de indruk meestal
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsquote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn dochter had een spel gekocht die alleen mijn computer kan draaien, Morris ging achter op de stoel zitten om haar eraf te krijgen een uur langquote:
ik weet ook een hoop van vroeger, maar vooral over de aardequote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
HA, ja dat zou wel ernstig zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsdoet bij m'n posts. Misschien doet Prisha dat wel.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsdoet bij m'n posts. Misschien doet Prisha dat wel.
Een uur langquote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn dochter had een spel gekocht die alleen mijn computer kan draaien, Morris ging achter op de stoel zitten om haar eraf te krijgen een uur lang
quote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn dochter had een spel gekocht die alleen mijn computer kan draaien, Morris ging achter op de stoel zitten om haar eraf te krijgen een uur lang
quote:Op zondag 22 december 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Had ze een stoel ernaast gezet
[ afbeelding ]
Ja al 21 jaarquote:Op zondag 22 december 2019 00:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik wist niet eens dat je een dochter had
Mijn kat verplaatst elke paar weken van ligplek. De laatste weken ben ik de ligplek. Echt enorm irritant en dat beest komt ook niet tot rust zo.quote:Op zondag 22 december 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij doet altijd op dezelfde tijden zijn dingen, en als ik dan kook gaat die daar liggen
Aap heet ze , net zoals de zoon van sasquote:Op zondag 22 december 2019 00:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik wist niet eens dat je een dochter had
Katten zijn geweldig..quote:Op zondag 22 december 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook allemaal anders en grappig
quote:Op zondag 22 december 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat verplaatst elke paar weken van ligplek. De laatste weken ben ik de ligplek. Echt enorm irritant en dat beest komt ook niet tot rust zo.
De mijn wilde ook altijd ōf op schoot ōf met dr koppie op mijn arm of hand of zo. Ze krijgen echt wel genoeg rust hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat verplaatst elke paar weken van ligplek. De laatste weken ben ik de ligplek. Echt enorm irritant en dat beest komt ook niet tot rust zo.
De hele avond wil ze op schoot en 's nachts wil ze op bed. Dat mag ze niet van mij, want dan doe ik geen oog dicht.quote:
Het slaapt toch niet lekker door als je bed de hele tijd opstaat?quote:Op zondag 22 december 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De mijn wilde ook altijd ōf op schoot ōf met dr koppie op mijn arm of hand of zo. Ze krijgen echt wel genoeg rust hoor.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Had ze een stoel ernaast gezet
[ afbeelding ]
Can't blame herquote:Op zondag 22 december 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee maar ik heb mazzel Morris gaat op de grond liggen naast het bedquote:Op zondag 22 december 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
De hele avond wil ze op schoot en 's nachts wil ze op bed. Dat mag ze niet van mij, want dan doe ik geen oog dicht.
Het is nu kouder dus jij bent d'r privékacheltje. Katten zoeken warmte op.quote:Op zondag 22 december 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het slaapt toch niet lekker door als je bed de hele tijd opstaat?
Na een half uur begin je ook te voelen dat een kat warmer is dan een mens.quote:Op zondag 22 december 2019 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is nu kouder dus jij bent d'r privékacheltje. Katten zoeken warmte op.
Ja, al m'n spijkerbroeken hebben haaltjes.quote:Op zondag 22 december 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En met een beetje mazzel trappen ze even een paar halen in je broek
quote:Op zondag 22 december 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En met een beetje mazzel trappen ze even een paar halen in je broek
Word ik ook zo ziek van altijd jaquote:Op zondag 22 december 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, al m'n spijkerbroeken hebben haaltjes.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had ook ooit een kater die er niet tegen kon als er deuren of deurtjes dicht waren. Dus alle deuren moesten open, inclusief keukendeurtjes
Katten hebben gewoon smaakquote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef puzziepie het volgende:
Op je mooiste kleren gaan zitten kluwen
Een techneutjequote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef puzziepie het volgende:
Mijn kat heeft die rubberen ring van de wasmachine gesloopt ...
Haaiquote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef Koen66 het volgende:
ik zag dat hier het licht nog aan stond
bijna altijd Koen .. dat moet je toch inmiddels ook wel wetenquote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef Koen66 het volgende:
ik zag dat hier het licht nog aan stond
quote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had ook ooit een kater die er niet tegen kon als er deuren of deurtjes dicht waren. Dus alle deuren moesten open, inclusief keukendeurtjes
Mijn god wat een reetquote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
ik vind er de topic naomi 3 niet meer
[ afbeelding ]
a.k.a. jij?quote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
I know. De binnenhuisarchitect was not amused.
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
katten doen ronrrrrrrrrrrrrnrnrrnonrnronrrnrornnnnnnrrrnrnrrrnnr
Mja .. iedere keer een plas water voor de wasmachinequote:
UTO / [Inwoners] Naomi #3quote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier ben kom ik vaak niet meer bij van het lachen ...quote:
Ik houd de deurtjes overal dacht, anders ben ik steeds de kat kwijt. Als ik de kat kwijt ben, zit dat beest meestal ergens tussen de kleren/flessen/servies/andere kastdingen. Ook vooral niet proberen op te vallen als ik alle kastjes controleer. Doe je een keukenkastje open, zie je pas na een paar seconden dat er een kat tussen de afwasmiddelen etc. zit.quote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
Dat is minder jaquote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. iedere keer een plas water voor de wasmachine
quote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef puzziepie het volgende:
Mijn kat heeft die rubberen ring van de wasmachine gesloopt ...
weekend, dus altijd goedquote:Op zondag 22 december 2019 01:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik hier ben kom ik vaak niet meer bij van het lachen ...
volgens mij gaat het goed met me![]()
Met jou dan?
Jezus.quote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend, dus altijd goed
ik schenk eens een drankje in
je was er gisteren nog ...quote:Op zondag 22 december 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik houd de deurtjes overal dacht, anders ben ik steeds de kat kwijt. Als ik de kat kwijt ben, zit dat beest meestal ergens tussen de kleren/flessen/servies/andere kastdingen. Ook vooral niet proberen op te vallen als ik alle kastjes controleer. Doe je een keukenkastje open, zie je pas na een paar seconden dat er een kat tussen de afwasmiddelen etc. zit.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe vind je dat zo schnell? het is niet bij de updates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Hij ging er nooit in, het deurtje moest gewoon open. Het was nogal een rare, volgens mij was-ie verstandelijk beperkt
ja zij vind ik,zij is bij de updates, maar naomi plaatste ik weken nietquote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
je was er gisteren nog ...
UTO / [INWONERS UTO2] Manon
Kan 'm inmiddels eigk wel bij de bookmarks zettenquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Till zoek snel die denkt dan hebben we dat ook weer gehad
quote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan 'm inmiddels eigk wel bij de bookmarks zettenelke maand weer nodig
Een koepoesquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit heerschap maakte er een aantal jaren geleden een gewoonte van om bij me in de achtertuin te gaan liggen pitten.
[ afbeelding ]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat doet die etter ook in kasten kruipen, en dan zijn muil houden 10 minuten
Aawwwquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit heerschap maakte er een aantal jaren geleden een gewoonte van om bij me in de achtertuin te gaan liggen pitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.
En supersnel ook op een gegeven moment ben ik hem kwijt dan altijd in de kelderkastquote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.
Ging-ie voor alle deurtjes staan mauwen?quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Hij ging er nooit in, het deurtje moest gewoon open. Het was nogal een rare, volgens mij was-ie verstandelijk beperkt
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjoquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]precies dat heb ik ook gedaan maar heb nur naomi 1 gevonden,maar ik heb topics van kerst 2014 gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt ja en maar doorgaanquote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjo
quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjo
Komt ie af en toe nog wel buurten?quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoopte stiekem dat ie bleef, maar bleek van 1 van de achterburen te zijn.
Nee, dan bleef-ie uren aan desbetreffend deurtje staan krabben.quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging-ie voor alle deurtjes staan mauwen?
Heel raar ditquote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan bleef-ie uren aan desbetreffend deurtje staan krabben.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn met kat en al een paar jaar geleden vertrokken.
Volgende keer kan je hier op klikken, dan krijg je alle Naomi topics, #1, 2 en 3quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
precies dat heb ik ook gedaan maar heb nur naomi 1 gevonden,maar ik heb topics van kerst 2014 gelezen
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, ik had ze liever dicht maar ach.. geen drama.quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zou ik niet trekken deurtjes die openstaan
Je liegt!quote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prima toch. Weg met die vlooienbaal.
Die motherfuckaquote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]Een kat van m'n zus was een keer aan het behang van m'n slaapkamer begonnen.
5 werelddelen worden gelijktijdig beloerd en geanalyseerd, maar z'n eigen trouwe uto hert raakt ie kwijtquote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
De geilste wijven spoort die op in een nano seconde
quote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]Een kat van m'n zus was een keer aan het behang van m'n slaapkamer begonnen.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 werelddelen worden gelijktijdig beloerd en geanalyseerd, maar z'n eigen trouwe uto hert raakt ie kwijt
Logisch.quote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Die van mijn dochter hebben bij mn ex het plakplastic van het raam afgehaald om naar buiten te kunnen kijken
achzo bedanktquote:Op zondag 22 december 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer kan je hier op klikken, dan krijg je alle Naomi topics, #1, 2 en 3
[ afbeelding ]
probeer maar:
UTO / [Inwoners] Naomi
Die rotzak van mij hing altijd aan het kleine raamkozijn op de galerij te krassen als hij naar binnen wilde . Soms hing hij er al een minuut of 5 lawaai te makenquote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Die van mijn dochter hebben bij mn ex het plakplastic van het raam afgehaald om naar buiten te kunnen kijken
Jah, snap ik. Maar ja, jammer dat je dat echt niet kan maken.quote:Op zondag 22 december 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had 'm wel willen houden hier ja.
SJAMPAAAAAHquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
mijn rode kater hangt altijd aan de deurklinken
quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Heb jij nog een poes ookquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat is nog niets. 1 van de Spaanse katten van muis begon de kitranden uit het raam van de balkondeur te pulken, want wilde ook naar buiten.
Tuigje werd noodzaak.
Dat is fijn bij zo'n deurhaak van een balkon als je zelf buiten staat en de kat binnen.quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Oh lol ! dat deed ie van mij met het raamkozijnquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Ja dat rare gedoe maakt ze grappig ookquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die rotzak van mij hing altijd aan het kleine raamkozijn op de galerij te krassen als hij naar binnen wilde . Soms hing hij er al een minuut of 5 lawaai te maken
Ik vroeg het aan Sjampquote:Op zondag 22 december 2019 01:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame
Ze hebben ook allemaal hun eigen kwaliteiten om je het bloed onder de nagels vandaan te halen ... en als ze slapen zijn zequote:Op zondag 22 december 2019 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat rare gedoe maakt ze grappig ook
en een volhouder gffr .. hij houdt niet op, hij is net te licht om de deur open te krijgen, dan gaat hij hangen in de deur (met raampjes) zal een keer een foto makenquote:Op zondag 22 december 2019 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh lol ! dat deed ie van mij met het raamkozijn
quote:Op zondag 22 december 2019 01:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Tillah sweetey darling [ afbeelding ]
Dat dus. Ze zien het gewoon als je een nieuwe broek aanhebt. Dat kan en moet stuk dan.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal hun eigen kwaliteiten om je het bloed onder de nagels vandaan te halen ... en als ze slapen zijn ze
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef tonja het volgende:
Behalve in de gordijnen klimmen hebben die van mij nooit destructieve neigingen gehad eigenlijk.
En in de gordijnen klimmen is ook eigenlijk niet destructief.
Ze pleurden wel altijd de kerstboom om, maar dat was niet met opzet.
Nee, ze was al weg.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt er binnenkort ook weer een, begrijp ik.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en een volhouder gffr .. hij houdt niet op, hij is net te licht om de deur open te krijgen, dan gaat hij hangen in de deur (met raampjes) zal een keer een foto maken![]()
verstrikt in lampjes en slingersquote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zien het gewoon als je een nieuwe broek aanhebt. Dat kan en moet stuk dan.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Chuff heeft een nieuwe hometrainer![]()
[ afbeelding ]
Ze hielden zich aan de boom vast tijdens de val, soort van, daarna volgde het wegrennen pasquote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.
Neh, ik wil eigenlijk voorlopig helemaal geen kat. Maar deze was uniek en geweldig dus wilde ik het overwegen. Hoefde nietquote:
of ze gaan met de val meequote:Op zondag 22 december 2019 01:28 schreef tonja het volgende:
[..]Daar zijn die van mij dan altijd nog goed mee weggekomen realiseer ik me nu
Ah ja, ik heb beeld.quote:Op zondag 22 december 2019 01:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze hielden zich aan de boom vast tijdens de val, soort van, daarna volgde het wegrennen pasZe zaten elkaar achterna en dan eindigde de achtervolging in de boom. Halverwege of bovenin de boom
Komt wel weer een keer eentje op je pad, denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neh, ik wil eigenlijk voorlopig helemaal geen kat. Maar deze was uniek en geweldig dus wilde ik het overwegen. Hoefde niet![]()
Ik vind het wel even goed zo.
Ja hier ook daarnet ik krijg altijd de neiging om ze achterna te gaan maar niet handigquote:Op zondag 22 december 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
wtf .. om deze tijd een lawine vuurpijl of zo iets .. giga knal
Klootviool heb ik weleens ge..quote:Op zondag 22 december 2019 01:31 schreef Recce het volgende:
Hier is er ook een klootviool bezig met vuurwerk. Gelukkig zijn het vrij zielige rotjes.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]Dat roze haar past ook wel bij Tilly!
quote:Op zondag 22 december 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo'n gast net op het kneuzenforum ,'vallen hoor erbij gewoon je kop intrekken als je gaat' of ik een schildpad ben
Zo'n gast net op het kneuzenforum ,'vallen hoor erbij gewoon je kop intrekken als je gaat' of ik een schildpad ben
Hopen dat ie een keer een vervelend stoepje tegenkomtquote:Op zondag 22 december 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja in mijn buurt blijft het altijd gokken ... vuurwerk of ....quote:Op zondag 22 december 2019 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier ook daarnet ik krijg altijd de neiging om ze achterna te gaan maar niet handig
Ze heeft smaakquote:Op zondag 22 december 2019 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Aap had het nieuwe spel helemaal roze gemaaktik moest gelijk aan Till denken
Yep alleen de echt keiharde, waar mijn vloer van gaat trillen merk en hoor ik.quote:Op zondag 22 december 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in mijn buurt blijft het altijd gokken ... vuurwerk of ....
Tonja heb dr koptelefoon weer op dus die mist dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |