quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe vind je dat zo schnell? het is niet bij de updates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Hij ging er nooit in, het deurtje moest gewoon open. Het was nogal een rare, volgens mij was-ie verstandelijk beperkt
ja zij vind ik,zij is bij de updates, maar naomi plaatste ik weken nietquote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
je was er gisteren nog ...
UTO / [INWONERS UTO2] Manon
Kan 'm inmiddels eigk wel bij de bookmarks zettenquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Till zoek snel die denkt dan hebben we dat ook weer gehad
quote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan 'm inmiddels eigk wel bij de bookmarks zettenelke maand weer nodig
Een koepoesquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit heerschap maakte er een aantal jaren geleden een gewoonte van om bij me in de achtertuin te gaan liggen pitten.
[ afbeelding ]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.quote:Op zondag 22 december 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat doet die etter ook in kasten kruipen, en dan zijn muil houden 10 minuten
Aawwwquote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit heerschap maakte er een aantal jaren geleden een gewoonte van om bij me in de achtertuin te gaan liggen pitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.
En supersnel ook op een gegeven moment ben ik hem kwijt dan altijd in de kelderkastquote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Soms doe ik een deurtje al bijna dicht omdat ik denk dat er geen kat achter zit, maar dan kan ze zich niet inhouden en komt er een heel zacht miauwtje uit.
Ging-ie voor alle deurtjes staan mauwen?quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Hij ging er nooit in, het deurtje moest gewoon open. Het was nogal een rare, volgens mij was-ie verstandelijk beperkt
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjoquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]precies dat heb ik ook gedaan maar heb nur naomi 1 gevonden,maar ik heb topics van kerst 2014 gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zondag 22 december 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt ja en maar doorgaanquote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjo
quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook een soort kat die overal deurtjes voor 'm open gehouden wil die kaiser conjo
Komt ie af en toe nog wel buurten?quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoopte stiekem dat ie bleef, maar bleek van 1 van de achterburen te zijn.
Nee, dan bleef-ie uren aan desbetreffend deurtje staan krabben.quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging-ie voor alle deurtjes staan mauwen?
Heel raar ditquote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, dan bleef-ie uren aan desbetreffend deurtje staan krabben.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn met kat en al een paar jaar geleden vertrokken.
Volgende keer kan je hier op klikken, dan krijg je alle Naomi topics, #1, 2 en 3quote:Op zondag 22 december 2019 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
precies dat heb ik ook gedaan maar heb nur naomi 1 gevonden,maar ik heb topics van kerst 2014 gelezen
quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, ik had ze liever dicht maar ach.. geen drama.quote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zou ik niet trekken deurtjes die openstaan
Je liegt!quote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prima toch. Weg met die vlooienbaal.
Die motherfuckaquote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]Een kat van m'n zus was een keer aan het behang van m'n slaapkamer begonnen.
5 werelddelen worden gelijktijdig beloerd en geanalyseerd, maar z'n eigen trouwe uto hert raakt ie kwijtquote:Op zondag 22 december 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
De geilste wijven spoort die op in een nano seconde
quote:Op zondag 22 december 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]Een kat van m'n zus was een keer aan het behang van m'n slaapkamer begonnen.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 werelddelen worden gelijktijdig beloerd en geanalyseerd, maar z'n eigen trouwe uto hert raakt ie kwijt
Logisch.quote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Die van mijn dochter hebben bij mn ex het plakplastic van het raam afgehaald om naar buiten te kunnen kijken
achzo bedanktquote:Op zondag 22 december 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer kan je hier op klikken, dan krijg je alle Naomi topics, #1, 2 en 3
[ afbeelding ]
probeer maar:
UTO / [Inwoners] Naomi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |