Ja, soms wekt het mijn nieuwsgierigheid opquote:Op zondag 22 december 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg leerzaam ook, want ik weet er geen zak van af.
"The lad doth protest too much, methinks"quote:Op zondag 22 december 2019 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja uiterlijk WEER EENS man man
Ja, zoals die door oom Jaap in elkaar geflanste fluitketel. Ik vind dat machtig mooi allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet nee en ik heb wat van die space meuk zitten kijken
ook wel heel grappig met die vader en zo droge humorquote:Op zondag 22 december 2019 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk is nou niet direct een passend woord, toch? Wel heel donker, met een glimmertje hoop.
Ik ben dit jaar nog maar een paar keer geschrokken, dus het lijkt weer mee te vallen. Scheelt misschien ook wel dat er ergens 2000 kilo illegaal spul is gepakt hier. Dat moet genoeg zijn om een straat mee op te blazen.quote:
Ja dat was op het nieuwsquote:Op zondag 22 december 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog maar een paar keer geschrokken, dus het lijkt weer mee te vallen. Scheelt misschien ook wel dat er ergens 2000 kilo illegaal spul is gepakt hier. Dat moet genoeg zijn om een straat mee op te blazen.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet alles al van planeeeet'n enzooo, maar wil Recce het gras niet voor de voeten wegmaaien. Vin'k sneu.
Niet echt onder de indruk meestalquote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe reageert Morris op zo'n knal?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet alles al van planeeeet'n enzooo, maar wil Recce het gras niet voor de voeten wegmaaien. Vin'k sneu.
ze had mn net gewaxed hoor, was wel grappig we waren met meerdere Hollandersquote:Op zondag 22 december 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nummel dlieenveeltig vool die meneel met die snol.
Zijn karakter is échtquote:Op zondag 22 december 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt onder de indruk meestal
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsquote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn dochter had een spel gekocht die alleen mijn computer kan draaien, Morris ging achter op de stoel zitten om haar eraf te krijgen een uur langquote:
ik weet ook een hoop van vroeger, maar vooral over de aardequote:Op zondag 22 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
HA, ja dat zou wel ernstig zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsdoet bij m'n posts. Misschien doet Prisha dat wel.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er hier iemand zat die er echt iets vanaf weet en die steedsdoet bij m'n posts. Misschien doet Prisha dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |