Het grote nietsquote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is dan nog een ingezoomde foto. Als je vanuit het ruimtestation kijkt, is de atmosfeer echt maar een heel dun schilletje. Astronauten krijgen dan ook veel meer het idee dat de aarde beschermd moet worden, ook omdat er zo'n enge zwartheid is als je de andere kant op kijkt.
Kijk! Daar heb je het al!quote:Op zondag 22 december 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kijken wel bijna op een Chinees restaurant uit.
Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.quote:Op zondag 22 december 2019 00:36 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wilde kapen met 'enge zwartheid' maar bedacht me toch maar.
eeeekquote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is dan nog een ingezoomde foto. Als je vanuit het ruimtestation kijkt, is de atmosfeer echt maar een heel dun schilletje. Astronauten krijgen dan ook veel meer het idee dat de aarde beschermd moet worden, ook omdat er zo'n enge zwartheid is als je de andere kant op kijkt.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Recce post die afbeelding en het venster versprong weer een meter of 7.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Kijk! Daar heb je het al!![]()
En het is allemaal de schuld van die kutboeren
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mij stoort het niet die grote plaatjes. Ik vergroot ze vaak om even goed te loeren.quote:Op zondag 22 december 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?
Ik heb zelf geen last van het verspringen. Misschien kan ik ze beter onder een spoiler zetten?quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Mij stoort het niet die grote plaatjes. Ik vergroot ze vaak om even goed te loeren.
Nee, laptop, maar jij bent sowieso niet van de ieniminiplaatjes.quote:Op zondag 22 december 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps, was een beetje een groot plaatje! Zit je op de mobiel?
Hmquote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel Locky bij de Chinees.
Nee, maar ik dacht dat ze wel netjes in hun hokje bleven.quote:Op zondag 22 december 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, laptop, maar jij bent sowieso niet van de ieniminiplaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |