en een volhouder gffr .. hij houdt niet op, hij is net te licht om de deur open te krijgen, dan gaat hij hangen in de deur (met raampjes) zal een keer een foto makenquote:Op zondag 22 december 2019 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh lol ! dat deed ie van mij met het raamkozijn
quote:Op zondag 22 december 2019 01:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Tillah sweetey darling [ afbeelding ]
Dat dus. Ze zien het gewoon als je een nieuwe broek aanhebt. Dat kan en moet stuk dan.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal hun eigen kwaliteiten om je het bloed onder de nagels vandaan te halen ... en als ze slapen zijn ze
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef tonja het volgende:
Behalve in de gordijnen klimmen hebben die van mij nooit destructieve neigingen gehad eigenlijk.
En in de gordijnen klimmen is ook eigenlijk niet destructief.
Ze pleurden wel altijd de kerstboom om, maar dat was niet met opzet.
Nee, ze was al weg.quote:Op zondag 22 december 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt er binnenkort ook weer een, begrijp ik.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en een volhouder gffr .. hij houdt niet op, hij is net te licht om de deur open te krijgen, dan gaat hij hangen in de deur (met raampjes) zal een keer een foto maken![]()
verstrikt in lampjes en slingersquote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zien het gewoon als je een nieuwe broek aanhebt. Dat kan en moet stuk dan.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Chuff heeft een nieuwe hometrainer![]()
[ afbeelding ]
Ze hielden zich aan de boom vast tijdens de val, soort van, daarna volgde het wegrennen pasquote:Op zondag 22 december 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kerstboom ompleuren en dan al tijdens de val van de boom keihard wegrennen zeker.
Neh, ik wil eigenlijk voorlopig helemaal geen kat. Maar deze was uniek en geweldig dus wilde ik het overwegen. Hoefde nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |