Die rotzak van mij hing altijd aan het kleine raamkozijn op de galerij te krassen als hij naar binnen wilde . Soms hing hij er al een minuut of 5 lawaai te makenquote:Op zondag 22 december 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Die van mijn dochter hebben bij mn ex het plakplastic van het raam afgehaald om naar buiten te kunnen kijken
Jah, snap ik. Maar ja, jammer dat je dat echt niet kan maken.quote:Op zondag 22 december 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had 'm wel willen houden hier ja.
SJAMPAAAAAHquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
mijn rode kater hangt altijd aan de deurklinken
quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Heb jij nog een poes ookquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat is nog niets. 1 van de Spaanse katten van muis begon de kitranden uit het raam van de balkondeur te pulken, want wilde ook naar buiten.
Tuigje werd noodzaak.
Dat is fijn bij zo'n deurhaak van een balkon als je zelf buiten staat en de kat binnen.quote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Oh lol ! dat deed ie van mij met het raamkozijnquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef sjampoeh het volgende:
nachtbrakers united
Ja dat rare gedoe maakt ze grappig ookquote:Op zondag 22 december 2019 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die rotzak van mij hing altijd aan het kleine raamkozijn op de galerij te krassen als hij naar binnen wilde . Soms hing hij er al een minuut of 5 lawaai te maken
Ik vroeg het aan Sjampquote:Op zondag 22 december 2019 01:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame
Ze hebben ook allemaal hun eigen kwaliteiten om je het bloed onder de nagels vandaan te halen ... en als ze slapen zijn zequote:Op zondag 22 december 2019 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat rare gedoe maakt ze grappig ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |