Het slaapt toch niet lekker door als je bed de hele tijd opstaat?quote:Op zondag 22 december 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De mijn wilde ook altijd òf op schoot òf met dr koppie op mijn arm of hand of zo. Ze krijgen echt wel genoeg rust hoor.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Had ze een stoel ernaast gezet
[ afbeelding ]
Can't blame herquote:Op zondag 22 december 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat verplaatst elke paar weken van ligplek. De laatste weken ben ik de ligplek. Echt enorm irritant en dat beest komt ook niet tot rust zo.
Nee maar ik heb mazzel Morris gaat op de grond liggen naast het bedquote:Op zondag 22 december 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
De hele avond wil ze op schoot en 's nachts wil ze op bed. Dat mag ze niet van mij, want dan doe ik geen oog dicht.
Het is nu kouder dus jij bent d'r privékacheltje. Katten zoeken warmte op.quote:Op zondag 22 december 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het slaapt toch niet lekker door als je bed de hele tijd opstaat?
Na een half uur begin je ook te voelen dat een kat warmer is dan een mens.quote:Op zondag 22 december 2019 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is nu kouder dus jij bent d'r privékacheltje. Katten zoeken warmte op.
Ja, al m'n spijkerbroeken hebben haaltjes.quote:Op zondag 22 december 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En met een beetje mazzel trappen ze even een paar halen in je broek
quote:Op zondag 22 december 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En met een beetje mazzel trappen ze even een paar halen in je broek
Word ik ook zo ziek van altijd jaquote:Op zondag 22 december 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, al m'n spijkerbroeken hebben haaltjes.
quote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had ook ooit een kater die er niet tegen kon als er deuren of deurtjes dicht waren. Dus alle deuren moesten open, inclusief keukendeurtjes
Katten hebben gewoon smaakquote:Op zondag 22 december 2019 01:06 schreef puzziepie het volgende:
Op je mooiste kleren gaan zitten kluwen
Een techneutjequote:Op zondag 22 december 2019 01:07 schreef puzziepie het volgende:
Mijn kat heeft die rubberen ring van de wasmachine gesloopt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |