Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik mis de hele wedstrijd omdat ik met @:rensajacied app!
Hij ligt te pitten. Hij zag dat het goedkwam. Hoop dat hij niet te hard schrikt morgenvroegquote:Op woensdag 18 december 2019 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is Stijn eigenlijk als aanvoerder van Swan-bandwagon
Klopt. Maar dan moet wel echt alles meezitten.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet om de halve finales te halen, als je 5 per wedstrijd bedoelt dan.
Dit is echt elk jaar het geval.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Sousa was niks.
De Zwaan is niks.
We zijn bedrogen door de kenners.
Lekker een paar obscure lui hypen en doen alsof ze goed zijn om over te komen als kennerquote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is echt elk jaar het geval.
Zo kan ik me dus nooit voordoen als 'kenner' door een 'onbekende' te tippen aan mijn maten als ze zo gaan lopen falen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is echt elk jaar het geval.
Boeiend gewoon opblijvenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef Tagliano het volgende:
een vijfde set kan ik niet aan hoor
wekkertje 630 genot
08.00 uur, lekker hoor. Maar vanmorgen 04.45 dus ben er wel klaar mee nu.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef Tagliano het volgende:
een vijfde set kan ik niet aan hoor
wekkertje 630 genot
Die Cadby zou ook de rivaal van Michael van Gerwen worden een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker een paar obscure lui hypen en doen alsof ze goed zijn om over te komen als kenner
young lijkt op elke grote kale amerikaan genotquote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef gniffie het volgende:
Die Young lijkt op die kale van Pawn Stars
Dat zijn tijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
08.00 uur, lekker hoor. Maar vanmorgen 04.45 dus ben er wel klaar mee nu.
Laat het even weten als je hem ziet. Gr gr de politiequote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Cadby zou ook de rivaal van Michael van Gerwen worden een paar jaar geleden.
Daarna nooit meer gezien.
De Cross hype is alleen volledig waargemaaktquote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Cadby zou ook de rivaal van Michael van Gerwen worden een paar jaar geleden.
Echte kenners hadden allang gezien dat die tokkie het niet ging reddenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkt ook een eendagsvlieg.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De Cross hype is alleen volledig waargemaakt
Ok Marcel.quote:
Correctquote:Op woensdag 18 december 2019 00:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Echte kenners hadden allang gezien dat die tokkie het niet ging redden
Dat was een incident.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen die ja. Heel even.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Beter dan helemaal geen vlieg chef.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkt ook een eendagsvlieg.
Zjef ookquote:
Maar 2 majors gewonnen dit jaar, erg matig inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkt ook een eendagsvlieg.
Aan de top komen is een stuk makkelijker dan er te blijven.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Beter dan helemaal geen vlieg chef.
Alleen het WK is relevant, maat.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar 2 majors gewonnen dit jaar, erg matig inderdaad.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker een paar obscure lui hypen en doen alsof ze goed zijn om over te komen als kenner
Schrijfster en Sherrock gaan zo Ted verwennen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pijltje slijpen met de schrijfster.
Hoger dan voor Hendriks & Genee.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zullen de kijkcijfers nu zijn
Schijnbaar, het gebeurt elk jaar.quote:
Goeie post van de grootste hyper van obscure malloten op dit forumquote:
Net zo hoog als Bean vanmiddag.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Iets van 10. Allemaal mensen van hierquote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
40 á 45.000quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
17 mensen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
rustigquote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
Nu gaat hij de walgelijke klootzak Young aan gort gooien
Nou, ik hype niet mensen zonder reden om interessant over te komen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Goeie post van de grootste hyper van obscure malloten op dit forum
Half Nederland wacht nog op Force of Execution.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Coco. dit kan echt niet. We zwijnen tegen een saaie middelmatige Amerikaan.quote:
Dat is inderdaad niet heel moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoger dan voor Hendriks & Genee.
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Alleen smoor bezopen lui zitten er nog. Genot.
Gasgevuhh alieeeequote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Dit is nog wel wat minder dan middelmatigquote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Coco. dit kan echt niet. We zwijnen tegen een saaie middelmatige Amerikaan.
Diep in de nachtquote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Zo die Young kent zijn plek weer. Dit lijkt wel een 3e klasse pot qua publiek
Ja, omdat die niet snappen dat ze nu terug moeten lopen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik blijf zitten in de trein.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik overweeg dit te verwijderenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja die Amerikaan is ook de jongste niet meer.
Is dat met rugnummer op de voorkant of was dat 2004quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie ook een Nederlander in het shirtje van Oranje voor het EK 2008.
Die heb ik zelf namelijk ook.
Ik ben hard voor mijn wagon als het moet.quote:
Zo slecht is 't ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
Dat die gast met 10 punten lager gemiddelde van Straya won is al walgelijk. Oprecht medelijden met Straya dat hij van zo'n hoopje treurnis verliest.
ArshavinGodquote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie ook een Nederlander in het shirtje van Oranje voor het EK 2008.
Die heb ik zelf namelijk ook.
Is dit de eerste in het nieuwe DRT-spelletje waarin we de darter bij de hand moeten raden?quote:
Hebben ze niet bijna elk jaar een nummer voorop?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat met rugnummer op de voorkant of was dat 2004
Helene kan niet darten.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit de eerste in het nieuwe DRT-spelletje waarin we de darter bij de hand moeten raden?
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Zjef heeft eigenlijk ook totaal geen gunfactor.
TV om te beginnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef Tagliano het volgende:
Als die 164 uit ging, had ik met dingen gegooid
Beginnen tegen een ingespeelde matige Amerikaan is lastig als jonge seedquote:Op woensdag 18 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde 2004 heb ff opgezocht. Had toen eentje met van nistelrooy eropquote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hebben ze niet bijna elk jaar een nummer voorop?
Dit kan ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben hard voor mijn wagon als het moet.
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Ik zo'n fakeshirt met Makaayquote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde 2004 heb ff opgezocht. Had toen eentje met van nistelrooy erop
We maken dus allemaal foutenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zo'n fakeshirt met Makaay
Ik had ook vNistelrooy, ze hadden verder alleen Kluivert in die winkel maar dat mocht niet van mijn oudersquote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Ik heb een fakeshirt van Kuyt. Maar die kreeg ik toen ik 8 was ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan mij die Rits nou schelen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:40 schreef Szura het volgende:
Het feit dat Young een jager is zorgt ervoor dat ik een hekel aan hem heb! Ik hoop dat De Zwaan hem 3-0 eraf gooit. #rtl7darts
Ook Rits haat die kut Yank
Elk jaar op vakantie die fakeshirtjes kopenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb een fakeshirt van Kuyt. Maar die kreeg ik toen ik 8 was ofzo.
Ja die was erg lekker.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef Tagliano het volgende:
Genottelijke score genottelijk moment
Ik was er als puber juist beter in dan nu. De enige keer dat ik nog goed heb onderhandeld over geld als volwassene was ik nogal onder invloedquote:Op woensdag 18 december 2019 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ook ooit een nep shirtje gekocht van RVP in oranje op de turkse markt in Bodrum. Godverdomme nog 18 euro voor neergelegd, afdingen kon ik als puber nog niet
Jack Spijkeraids.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
Nepshirts zijn wel erg skeer.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar op vakantie die fakeshirtjes kopen
Ik moest wel lachen toen mijn tokkie tante een paar jaar geleden zo'n overduidelijk fake Ajax shirt gaf aan haar zoon (met als sponsor Amsterdam) en daadwerkelijk dacht dat het een officiële wasquote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nepshirts zijn wel erg skeer.
In ieder geval wel een NEDERLANDER die doorgaatquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurige comeback maar blijft slecht. Moet stukken beter volgende ronde
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguayquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
herkenbaar jaquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen mijn tokkie tante een paar jaar geleden zo'n overduidelijk fake Ajax shirt gaf aan haar zoon (met als sponsor Amsterdam) en daadwerkelijk dacht dat het een officiële was![]()
Einde hilarische anekdote.
Zondag triples beuken tegen Jizzyquote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
In ieder geval wel een NEDERLANDER die doorgaat
Liverpool shirt met Gerrard achterop.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
Edit: Kaka ipv Bale. Stop de tijd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguay
Gyangenot, schoot de lat doormiddenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguay
Dat zeker. Ik had uit schaamte weggebleven als de wagon was gecrasht tegen Young.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kunnen tenminste rustig slapen.
Mijn humor wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ton Kas is niet per se mijn humor.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 december 2019 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ton Kas is niet per se mijn humor.
JJAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan is hierbij officieel DE TWEEDE NEDERLANDER.
Lama's zijn nog slechter denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wel.
Maar dat zal niemand hier verbazen.
Asadagodquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik had uit schaamte weggebleven als de wagon was gecrasht tegen Young.
Morgen Clemens en Asada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
De Lama's slechtquote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lama's zijn nog slechter denk ik.
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
MVG/De Zwaan, gouden koppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sherrock dus 1.416.750 pond verwijderd van de plek die zij verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.Met pijn en moeite derde
Barney in top 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.
AFCA!
Toen je 5 was?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Edit: Kaka ipv Bale. Stop de tijd.
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 00:45:08Eindelijk zit het mee dat zowel De Zwaan als mijn favoriet Ryan Searle winnen ondanks een matchdart tegen. Ik hoop dat beide heren zeer ver komen. #rtl7darts https://t.co/G7Mp7xJ7tm reageer retweet
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
Meulenkamp heeft misschien nog niet eens zo makkelijk gewonnen van Robb.
Onjuist makker. Ik speel namelijk in die filmquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat morgen met zijn Stars Wars pakkie en lightsaber naar de nieuwe Star Wars film. (lol)
Welkom Poepz0rmans.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi dat Sherrock heeft gewonnen. Stukje Jodenneus.
Onverbiddelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.
Wat vind je van het pijlensponsornieuws van MvG/Vincent?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hallo vriend. Ik was er niet, moest dartsclinic geven en dat is niet eens een grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |