Gyangenot, schoot de lat doormiddenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguay
Dat zeker. Ik had uit schaamte weggebleven als de wagon was gecrasht tegen Young.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kunnen tenminste rustig slapen.
Mijn humor wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ton Kas is niet per se mijn humor.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 december 2019 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ton Kas is niet per se mijn humor.
JJAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan is hierbij officieel DE TWEEDE NEDERLANDER.
Lama's zijn nog slechter denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wel.
Maar dat zal niemand hier verbazen.
Asadagodquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik had uit schaamte weggebleven als de wagon was gecrasht tegen Young.
Morgen Clemens en Asada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
De Lama's slechtquote:Op woensdag 18 december 2019 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lama's zijn nog slechter denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |