Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar op vakantie die fakeshirtjes kopen
Ik moest wel lachen toen mijn tokkie tante een paar jaar geleden zo'n overduidelijk fake Ajax shirt gaf aan haar zoon (met als sponsor Amsterdam) en daadwerkelijk dacht dat het een officiële wasquote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nepshirts zijn wel erg skeer.
In ieder geval wel een NEDERLANDER die doorgaatquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurige comeback maar blijft slecht. Moet stukken beter volgende ronde
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguayquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
herkenbaar jaquote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen mijn tokkie tante een paar jaar geleden zo'n overduidelijk fake Ajax shirt gaf aan haar zoon (met als sponsor Amsterdam) en daadwerkelijk dacht dat het een officiële was![]()
Einde hilarische anekdote.
Zondag triples beuken tegen Jizzyquote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
In ieder geval wel een NEDERLANDER die doorgaat
Liverpool shirt met Gerrard achterop.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
Edit: Kaka ipv Bale. Stop de tijd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb shirts van nationale elftallen van Bolivia, Ghana en Uruguay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |