Toen je 5 was?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
Edit: Kaka ipv Bale. Stop de tijd.
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 00:45:08Eindelijk zit het mee dat zowel De Zwaan als mijn favoriet Ryan Searle winnen ondanks een matchdart tegen. Ik hoop dat beide heren zeer ver komen. #rtl7darts https://t.co/G7Mp7xJ7tm reageer retweet
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
Meulenkamp heeft misschien nog niet eens zo makkelijk gewonnen van Robb.
Onjuist makker. Ik speel namelijk in die filmquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat morgen met zijn Stars Wars pakkie en lightsaber naar de nieuwe Star Wars film. (lol)
Welkom Poepz0rmans.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi dat Sherrock heeft gewonnen. Stukje Jodenneus.
Onverbiddelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.
Wat vind je van het pijlensponsornieuws van MvG/Vincent?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hallo vriend. Ik was er niet, moest dartsclinic geven en dat is niet eens een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |