Heb je genoten maat?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh kijk nu pas was vanavond in abe lenstra stadion
Begrijpelijk wel hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Slobeend en ik genieten van dit schattige meisje.
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeer matig maar heb heel veel bier gedronken in feanplaza dus was prima
Dat weet je van tevorenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feanplaza is wel echt leuk.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Pffquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat morgen met zijn Stars Wars pakkie en lightsaber naar de nieuwe Star Wars film. (lol)
Star Wars is voor zwakzinnige kinderen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat morgen met zijn Stars Wars pakkie en lightsaber naar de nieuwe Star Wars film. (lol)
Klopt. Ik ben trouwens blij dat die lul van ABN AMRO nooit langs komt.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Slobeend en ik genieten van dit schattige meisje.
Die heeft zichzelf mooi een ravijn ingereden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben trouwens blij dat die lul van ABN AMRO nooit langs komt.
Koud?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel het stadion zong 10 minutenlang zijn naam. Mooie hype. Eerste balcontact in zijn debuut was balverlies en in die 3 minuten dat hij speelde pakte hij een gele kaart.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]![]()
![]()
En het debuut van de hype gezien.
Baby Yodaquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Star Wars is voor zwakzinnige kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |