quote:Op woensdag 18 december 2019 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
MVG/De Zwaan, gouden koppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sherrock dus 1.416.750 pond verwijderd van de plek die zij verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Barney in top 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldranglijst nu.
AFCA!
Toen je 5 was?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Precies. Zo kocht ik in Kroatië een CR7 en Bale van Real toen ze er net heengingen, volgens mij.
Edit: Kaka ipv Bale. Stop de tijd.
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 00:45:08Eindelijk zit het mee dat zowel De Zwaan als mijn favoriet Ryan Searle winnen ondanks een matchdart tegen. Ik hoop dat beide heren zeer ver komen. #rtl7darts https://t.co/G7Mp7xJ7tm reageer retweet
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
Meulenkamp heeft misschien nog niet eens zo makkelijk gewonnen van Robb.
Onjuist makker. Ik speel namelijk in die filmquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat morgen met zijn Stars Wars pakkie en lightsaber naar de nieuwe Star Wars film. (lol)
Welkom Poepz0rmans.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi dat Sherrock heeft gewonnen. Stukje Jodenneus.
Onverbiddelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
82 gemiddeld op de DPA Tour zegt mij iets meer dan een potje tegen Whitlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |