Jij en @Platinumgoat willen veel te makkelijk strepenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak hypet een Duitser vind ik dichtbij genoeg komen.
We worden ingehaald door het Amerikaanse darten.quote:
Hij noemde hem. Zoals elke speler van morgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak hypet een Duitser vind ik dichtbij genoeg komen.
Hij komt toch nooit vol dus maakt niet uitquote:Op woensdag 18 december 2019 00:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij en @:platinumgoat willen veel te makkelijk strepen
Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Young dit ook nog wint...![]()
![]()
Duitser in TOPVORM.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij noemde hem. Zoals elke speler van morgen.
Zjef had geen set gewonnen tegen ONZE Fallon.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Jeff had verloren van een vrouw
De Druk van JR.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zien mensen zo'n groot talent in die Zwaan?
Elke keer dat ik hem zie gooit hij als een patatje.
Maar jij kijkt maar paar keer per jaarquote:Op woensdag 18 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
+1 voor patatjequote:Op woensdag 18 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk op de belangrijkste momenten in het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij kijkt maar paar keer per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |