Ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Heeft het een doel?
Kan je elders je ei wel kwijt?
Je openheid is naast dat het ridicuul is vaak ontzettend verfrissend.
Doe niet zo white knightenquote:
Ja daar is ie goed inquote:
Beter de hele fukking society dan één chick ja tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij white knight de hele fucking society met je moralistische geneuzel
1 chick is meer dan genoegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter de hele fukking society dan één chick ja toch
Dat mag jij vinden.quote:
Jij bent gelukkig snel tevreden.quote:
Je moet alles een kans geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig snel tevreden.
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuisquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:25 schreef Ifrane het volgende: [..] Zeker
Je was wsl aan het gamen of slapen. How are you?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet alles een kans geven.
Pas later kan je evalueren.
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.
Wel op een leuke locatie of op kantoor?
Nee dat is mijn collega Der_mannquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?
Hahahahhahhhquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wekker weer om 06.30 uur kutzooitje
Dat is degene waar hij een oogje op heeft, dacht wie weet. Gun hem dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dat is mijn collega Der_mann
Lekker voor je. Dan lig ik zeker nog een kwartier tot een half uurquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
nog 2 dagen dan ben ik klaar voor dit jaarquote:
Waarom zo vroegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Open bar werkborrels zijn gevaarlijk.. altijd verhalen eraan overgehoudenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzo
Ja herkenbaar, probeer me nu gedeisd te houdenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Open bar werkborrels zijn gevaarlijk.. altijd verhalen eraan overgehouden
Gvd jellyquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
nog 2 dagen dan ben ik klaar voor dit jaar
75% is getroll 25% nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:03 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geloof Simone gewoon nooit meer
Wat is er loosquote:
Hallontjesquote:
Homo sapiens jaquote:
Jij maar denken dat je populair bentquote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Hele pagina vol alerts door dat stomme topique
Welkequote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Leuk tochquote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij maar denken dat je populair bent
Beetje net zo populair als een tumor.quote:
Goeie, die is vast en zeker tegen jou gebruikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje net zo populair als een tumor.
Als mensen eenmaal weten van je bestaan krijg je veel aandacht, maar niemand wordt er blij van.
Wat onvriendelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als mensen eenmaal weten van je bestaan krijg je veel aandacht, maar niemand wordt er blij van.
Noutjes noutjes noutjesquote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop dat Badr nu zijn andere arm breektquote:Op woensdag 18 december 2019 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Marokko vs Nederland en we gaan weer flink Herres schoppen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 december 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goeie, die is vast en zeker tegen jou gebruikt.
Misschien beidenquote:Op woensdag 18 december 2019 18:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop dat Badr nu zijn andere arm breekt
Ja wordt genietenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien beiden
Dit wordt kat in 't bakkie voor Rico. Badr wint alleen van mensen die niet terug kunnen vechten
Dit gaat om de Nederlandse eerquote:
Vechten kent per definitie alleen maar verliezersquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om de Nederlandse eer
Goed gezegd!quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vechten kent per definitie alleen maar verliezers
Die hebben toch geen eer?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om de Nederlandse eer
Nederlanders gooien geen zoutzuur in het gezicht van hun zusje als ze naar een man heeft gekeken dus denk het nietquote:
Dat doen Indiërs. Probeer eens opnieuw?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlanders gooien geen zoutzuur in het gezicht van hun zusje als ze naar een man heeft gekeken dus denk het niet
Dit klopt niet en dat weet je bestquote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat doen Indiërs. Probeer eens opnieuw?
Wat klopt niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klopt niet en dat weet je best
Jij bent van harte welkomquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik goed gebruik van. thanks
Praat niet zoals de paus manquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vechten kent per definitie alleen maar verliezers
Thanks broquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollanderquote:
Ik ben beide niet, en beide wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollander
Alleen als je gierig gaat gourmettenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben beide niet, en beide wel.
Ik vier kerst dit jaar, maakt mij dit goed ingeburgerd?
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
Nee sorry, dat is niet hoe het heurtquote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijden
Dit vind ik een complimentquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Praat niet zoals de paus man
@pausnicolaasquote:
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafdequote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
HOLLANDERquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Tweederangsturkquote:
Zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen mentionen is moeilijk. @:pausnicolaas
Kost niksquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Doe ff normaal gekquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit niemand op te wachten.
Stuur lekker een dm als je hem wil pijpen.
Paupersquote:Op woensdag 18 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen die pleuris lucht al in huis
Doe lekker zelfquote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
Kan iemand Myrr in de TT even vervangen voor Kiid. Lijkt mij wel op zijn plaats daar ik binnenkort mod word
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Enkel een suggestie.
Je sterke afkeer is zeer opvallend.
Als de temperatuur zo doorzet liggen we binnen een paar jaar met kerst op het strand en daarna aan de BBQquote:
Nee hamquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met kerst wordt er maar één ding gegeten.
Kalkoen.
Haha ikke lekker welquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn mod status moet er nog aankomen dus kan het nog niet
Is dat niet haram?quote:
Paar veegpieten erbij en kaapverdie is dichterbij dan je denktquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de temperatuur zo doorzet liggen we binnen een paar jaar met kerst op het strand en daarna aan de BBQ
Hoe oud was je?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mijn pa en ma zijn gescheiden vriend
Uh okquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar veegpieten erbij en kaapverdie is dichterbij dan je denkt
Ik zie je straks wel verschijnen achterquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook binnenkort hoor alleen nu ff niet
Ja beetje doordenken hèquote:
Maat, ben je een beetje bij de tijd?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel verschijnen achter
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeftquote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel verschijnen achter
Vind je ook dat Flippie het niet aan kan?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeft
100, daarom gaat je boy niet 1, maar TWEE dagen grillen vriend. Zoveel slavinkjes die mijn mik invliegenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maat, ben je een beetje bij de tijd?
Serieus?quote:
Het is 22:15quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maat, ben je een beetje bij de tijd?
Zij heeft meer oog voor haar kersverse liefde dan voor de continuïteit van ONZ. Daar hoop ik het verschil te gaan makenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je ook dat Flippie het niet aan kan?
Dierenbeulquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
100, daarom gaat je boy niet 1, maar TWEE dagen grillen vriend. Zoveel slavinkjes die mijn mik invliegen
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hierquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeft
Dan gooien ze @Solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hier
ja,quote:
Daarom. Dan heeft je boy alle tijd om de knopjes te lerenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hier
Ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is alweer 20 jaar geleden. Wat kan er zoveel gebeuren in zo weinig tijd he
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja,
Hoe zit het met anale seks?
30 april 2007
Vraag:
Antwoord:
Dit is niet toegestaan. En degene die zich hieraan schuldig heeft gemaakt dient berouw te tonen, vergiffenis te vragen, de intentie aan te nemen om dit niet meer te doen en spijt te betuigen voor zijn daad. De vrouw mag haar man niet gehoorzamen in het begaan van dit soort verdorvenheid en dient scheiding aan te vragen indien hij niet afziet van dit schaamteloze gedrag.
Christendom mag het ook niet.
Die jongen verdient dat niet. Kan maar net het zetje zijn die hem doet overstromen. Hij heeft al zo weinigquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gooien ze @:solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.
Een luie papa dat zekerquote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf.
Zou je een goede papa zijn?
Hij heeft mij nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die jongen verdient dat niet. Kan maar net het zetje zijn die hem doet overstromen. Hij heeft al zo weinig
Zit je me te.mentionen danquote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen mentionen is moeilijk. @:pausnicolaas
Lijkt mij een goed plan vriendquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gooien ze @:solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.
Dat mensen zoiets volgen zegquote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja,
30 april 2007
Vraag:
Antwoord:
Dit is niet toegestaan. En degene die zich hieraan schuldig heeft gemaakt dient berouw te tonen, vergiffenis te vragen, de intentie aan te nemen om dit niet meer te doen en spijt te betuigen voor zijn daad. De vrouw mag haar man niet gehoorzamen in het begaan van dit soort verdorvenheid en dient scheiding aan te vragen indien hij niet afziet van dit schaamteloze gedrag.
Christendom mag het ook niet.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit je me te.mentionen dan
Wil je neuken?
Neejohquote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan vriend
@:solotovski
Salafisten.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mensen zoiets volgen zeg
Als de vooringang beschikbaar is waarom zou je die achterin dan nemen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Salafisten.
Mensen die geen poep aan hun lul willen.
Mis je hem?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft prof zich met de feestdagen in zicht zichzelf van kant gemaakt?
Is lekker voor vrouwtjesquote:Op woensdag 18 december 2019 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de vooringang beschikbaar is waarom zou je die achterin dan nemen.
Je hoerenmoederquote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan vriend
@:solotovski
Zit er verschil in dan voor ze?quote:
Je volgesnoven teringkopquote:
Ik denk dat hij een van de weinigen is hier in Nederland die een kerstkaart uit Colombia heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je volgesnoven teringkop
Slaap lekker
Die grap heb je van Gijp maatquote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een van de weinigen is hier in Nederland die een kerstkaart uit Colombia heeft gekregen.
Guess zoquote:Op woensdag 18 december 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit er verschil in dan voor ze?
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die grap heb je van Gijp maat
Die labiele gek van VIquote:
Inderdaad. Dat doe ik zelfsquote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je ramt er toch weleens wat in?
Dat welquote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je ramt er toch weleens wat in?
Ja ik ben een meisje 👧quote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nohomo. Ben je een meid?
Anders @:simone erbij
Rond de 20-25 is goed
Ach kan wel om hem lachen hoor. Alleen jammer dat hij nooit om zichzelf kan lachen.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach kan wel om hem lachen hoor. Alleen jammer dat hij nooit om zichzelf kan lachen.
Wtfquote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat doe ik zelfs
Jeetjequote:Op woensdag 18 december 2019 22:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid.
En een groot verlangen om je aan het werk te zien
Je wil hem gewoon doodquote:Op woensdag 18 december 2019 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest aan hem denken toen het over zelfmoord ging. Weet niet of dat betekent dat ik hem mis
Je moeder vraagt nog meer dan dat.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nohomo. Ben je een meid?
Anders @:simone erbij
Rond de 20-25 is goed
Verwen jezelf maar lekker.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet veel, maar ga zo wel aan de slag
DUDEquote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verwen jezelf maar lekker.
Betast je lichaam maar lekker ruw.
Breng jezelf tot een climax.
Hard gewordenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verwen jezelf maar lekker.
Betast je lichaam maar lekker ruw.
Breng jezelf tot een climax.
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Wat is er lekkerder dan een buttplugquote:
Een flespompoenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan een buttplug
Zo gevonden tochquote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja moet even nieuwe neukerd vinden, de oude bel ik niet meer.
Dat lijkt me er niet voor gemaakt.quote:
Ik ben daar niet mee bekend.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een dikke negerlulquote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Preuts mannetjequote:
Nou zal gelijk testen HAHAHAquote:
Hahaaaatjesquote:Op woensdag 18 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zal gelijk testen HAHAHA
Wat moet er moeilijk zijn?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, vrij snel, maar ik hou niet van easy.
Ho ho dat heeft niks met huidskleur te maken.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes
Once you go black you
GOT AIDS !!!!
Een vrouw mag mij neuken hoor.quote:
Hoe doe je dat zoal?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik moet een man veroveren, anders is het saai.
Jij moet een man bedwelmen met een doek chloroform, anders wil ie niet mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik moet een man veroveren, anders is het saai.
Mijn pik wordt nu langzaam zacht door dit hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
kan ik niet vrijgeven, geheim
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn pik wordt nu langzaam zacht door dit hoor.
Ja inderdaad, kan de behoefte om je intens en volledig te willen laten genieten langzaam afzwakken.quote:
Val je ook in die leeftijdscategoriequote:
Ik ben 19 en heb bruine ogen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Val je ook in die leeftijdscategorie
Tenzij groene ogen dan mag het iets buiten vallen
Smeerpijp man van 56 gespotquote:Op woensdag 18 december 2019 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb bruine ogen.
Sorry!
Smegma, dat was waar mijn grootvader voorvocht!quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef scrupuleus het volgende:
Ik keer maar rustig met voorvocht en al naar mijn bedje toe.
Helemaal niet. 23 maarquote:Op woensdag 18 december 2019 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Smeerpijp man van 56 gespot![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smegma, dat was waar mijn grootvader voorvocht!
BRING ON THE LIGHTSquote:Op donderdag 19 december 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
CHRISTMAS ON THE DANCE FLOOOOOOOOORRRRRRR
Zonder te klikken krijg ik een mengeling van walgelijke muziekdeuntjes en hysterische stemmen en danspasjes in mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
CHRISTMAS ON THE DANCE FLOOOOOOOOORRRRRRR
echt he.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zonder te klikken krijg ik een mengeling van walgelijke muziekdeuntjes en hysterische stemmen en danspasjes in mijn hoofd.
Ja zo spijtig dat dat niet kan.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
jammer dat ik het niet op vol volume hier kan afspelen.
Hoe voelt dat om ook eens gelijk te hebben?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:46 schreef 00wildchild het volgende:
Ik heb geklikt en ik had gelijk.
Heel natuurlijk, ik heb meestal gelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om ook eens gelijk te hebben?
Hoezo ben je daar blij meequote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ontsnapt aan de kerstlunch op werk
Schijngezelligheid.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar blij mee
Ik heb morgen kerstdiner op werk en gvd zin in
Denk je niet dat die CEO liever had gezegd, we doen het godverdomme zo goed dat jullie er tachtig nieuwe collega's bij krijgen?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Schijngezelligheid.
En een paar jaar geleden werden we genaaid toen de CEO met kerst een prachtig verhaal kwam en met de nieuwjaarsborrel doodleuk een reorganisatie aankondigde waarbij mensen ontslagen werden.
Kan ik niet zo goed tegen.
Vast.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat die CEO liever had gezegd, we doen het godverdomme zo goed dat jullie er tachtig nieuwe collega's bij krijgen?
Jammer zeg. Had je geen zin om even te socializenquote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Je zal vast erg gemist worden.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zekerquote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja hahahaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zeker
Mag je bij de bazen aan tafel?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patatquote:
Noel is de baas, onwetende.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
We zitten altijd met kantoor aan een tafelquote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
Ben je 'n kantoormannetje ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zitten altijd met kantoor aan een tafel
Nee lekker warm en koud buffetquote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patat
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je 'n kantoormannetje ja?
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslavingquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Hij hoopte het, dan was hij toch nog succesvoller dan een ander persoon hier naast amaranthaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hierquote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslaving
mieuwpmieuwpmieuwpquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hier
Moet k op werk al genoeg doen. Pannekoek
Zoek me maar tussen de Stel je vragen aan-reeksquote:
Zou je mij de link willen dmen?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zoek me maar tussen de Stel je vragen aan-reeks
Tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef 00wildchild het volgende:
Via via is toch niet iemand kennen.
Ik ken Wibi Soerjadi, die kwam ooit bij mijn vrouw aan de kassa bij een AH To Go 10 jaar geleden, grappig hè!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef 00wildchild het volgende:
Via via is toch niet iemand kennen.
We kunnen nu wel lachen maar hij wordt as we speak onder zijn bureau door 3 Braziliaansen gepijpt terwijl hij zijn sigaar aansteekt met een honderdjequote:Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.
En nu hebben we allemaal een denkbeeldige vriend met de naam Ronaldquote:Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.
Was hij maar denkbeeldigquote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En nu hebben we allemaal een denkbeeldige vriend met de naam Ronald
Ik ben wel tastbaar na al die foto's hier op fokquote:Op donderdag 19 december 2019 18:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal denkbeeldig voor mij.
Toch zal ik dan nooit weten hoe je echt bentquote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben wel tastbaar na al die foto's hier op fok
Heel leukquote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch zal ik dan nooit weten hoe je echt bent
Is ook moeilijk in een tijd waar je altijd geleefd wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf niet zo van lijkt te genieten
Ik wees dat altijd een beetje af..quote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook moeilijk in een tijd waar je altijd geleefd wordt
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Kaarsjes en kerstverlichting, wat heerlijk
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Schijngezelligheid.
En een paar jaar geleden werden we genaaid toen de CEO met kerst een prachtig verhaal kwam en met de nieuwjaarsborrel doodleuk een reorganisatie aankondigde waarbij mensen ontslagen werden.
Kan ik niet zo goed tegen.
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh wat is dit nou dan
[..]
[..]
Gaat haar alleen om je geld en een verblijfsvergunningquote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.
Dat lijkt best mee te vallen tot nu toe, ik betaal amper voor mn boodschappenquote:Op donderdag 19 december 2019 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar alleen om je geld en een verblijfsvergunning
Aha. Dan is het goed maat.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.
Kaarslichtjes zijn wel prettiger dan LED verlichting, brengt veel meer sfeer.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha. Dan is het goed maat.
Word zelf een beetje gek van al die lichtjes. Een kerstboom is wel grappig maar daar mag het van mij ook wel ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |