Ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Heeft het een doel?
Kan je elders je ei wel kwijt?
Je openheid is naast dat het ridicuul is vaak ontzettend verfrissend.
Doe niet zo white knightenquote:
Ja daar is ie goed inquote:
Beter de hele fukking society dan één chick ja tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij white knight de hele fucking society met je moralistische geneuzel
1 chick is meer dan genoegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter de hele fukking society dan één chick ja toch
Dat mag jij vinden.quote:
Jij bent gelukkig snel tevreden.quote:
Je moet alles een kans geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig snel tevreden.
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuisquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:25 schreef Ifrane het volgende: [..] Zeker
Je was wsl aan het gamen of slapen. How are you?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet alles een kans geven.
Pas later kan je evalueren.
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.
Wel op een leuke locatie of op kantoor?
Nee dat is mijn collega Der_mannquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?
Hahahahhahhhquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wekker weer om 06.30 uur kutzooitje
Dat is degene waar hij een oogje op heeft, dacht wie weet. Gun hem dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dat is mijn collega Der_mann
Lekker voor je. Dan lig ik zeker nog een kwartier tot een half uurquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
nog 2 dagen dan ben ik klaar voor dit jaarquote:
Waarom zo vroegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Open bar werkborrels zijn gevaarlijk.. altijd verhalen eraan overgehoudenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |