Ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Heeft het een doel?
Kan je elders je ei wel kwijt?
Je openheid is naast dat het ridicuul is vaak ontzettend verfrissend.
Doe niet zo white knightenquote:
Ja daar is ie goed inquote:
Beter de hele fukking society dan één chick ja tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij white knight de hele fucking society met je moralistische geneuzel
1 chick is meer dan genoegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter de hele fukking society dan één chick ja toch
Dat mag jij vinden.quote:
Jij bent gelukkig snel tevreden.quote:
Je moet alles een kans geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig snel tevreden.
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuisquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:25 schreef Ifrane het volgende: [..] Zeker
Je was wsl aan het gamen of slapen. How are you?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet alles een kans geven.
Pas later kan je evalueren.
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Iets teveel gedronken op kerstborrel van werk, net thuis
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo klinken alle goede borrels bij mij ook.
Wel op een leuke locatie of op kantoor?
Nee dat is mijn collega Der_mannquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heet jij Judith en werk je bij de gemeente?
Hahahahhahhhquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wekker weer om 06.30 uur kutzooitje
Dat is degene waar hij een oogje op heeft, dacht wie weet. Gun hem dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dat is mijn collega Der_mann
Lekker voor je. Dan lig ik zeker nog een kwartier tot een half uurquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
nog 2 dagen dan ben ik klaar voor dit jaarquote:
Waarom zo vroegquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Open bar werkborrels zijn gevaarlijk.. altijd verhalen eraan overgehoudenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Neh feestjes pakken ze altijd goed uit met open bar enzo
Ja herkenbaar, probeer me nu gedeisd te houdenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Open bar werkborrels zijn gevaarlijk.. altijd verhalen eraan overgehouden
Gvd jellyquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
nog 2 dagen dan ben ik klaar voor dit jaar
75% is getroll 25% nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:03 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geloof Simone gewoon nooit meer
Wat is er loosquote:
Hallontjesquote:
Homo sapiens jaquote:
Jij maar denken dat je populair bentquote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Hele pagina vol alerts door dat stomme topique
Welkequote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Leuk tochquote:Op woensdag 18 december 2019 14:50 schreef TTSS het volgende:
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij maar denken dat je populair bent
Beetje net zo populair als een tumor.quote:
Goeie, die is vast en zeker tegen jou gebruikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje net zo populair als een tumor.
Als mensen eenmaal weten van je bestaan krijg je veel aandacht, maar niemand wordt er blij van.
Wat onvriendelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als mensen eenmaal weten van je bestaan krijg je veel aandacht, maar niemand wordt er blij van.
Noutjes noutjes noutjesquote:Op woensdag 18 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop dat Badr nu zijn andere arm breektquote:Op woensdag 18 december 2019 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Marokko vs Nederland en we gaan weer flink Herres schoppen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 december 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goeie, die is vast en zeker tegen jou gebruikt.
Misschien beidenquote:Op woensdag 18 december 2019 18:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop dat Badr nu zijn andere arm breekt
Ja wordt genietenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien beiden
Dit wordt kat in 't bakkie voor Rico. Badr wint alleen van mensen die niet terug kunnen vechten
Dit gaat om de Nederlandse eerquote:
Vechten kent per definitie alleen maar verliezersquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om de Nederlandse eer
Goed gezegd!quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vechten kent per definitie alleen maar verliezers
Die hebben toch geen eer?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat om de Nederlandse eer
Nederlanders gooien geen zoutzuur in het gezicht van hun zusje als ze naar een man heeft gekeken dus denk het nietquote:
Dat doen Indiërs. Probeer eens opnieuw?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlanders gooien geen zoutzuur in het gezicht van hun zusje als ze naar een man heeft gekeken dus denk het niet
Dit klopt niet en dat weet je bestquote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat doen Indiërs. Probeer eens opnieuw?
Wat klopt niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klopt niet en dat weet je best
Jij bent van harte welkomquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik goed gebruik van. thanks
Praat niet zoals de paus manquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vechten kent per definitie alleen maar verliezers
Thanks broquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollanderquote:
Ik ben beide niet, en beide wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollander
Alleen als je gierig gaat gourmettenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben beide niet, en beide wel.
Ik vier kerst dit jaar, maakt mij dit goed ingeburgerd?
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
Nee sorry, dat is niet hoe het heurtquote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijden
Dit vind ik een complimentquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Praat niet zoals de paus man
@pausnicolaasquote:
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafdequote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
HOLLANDERquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Tweederangsturkquote:
Zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen mentionen is moeilijk. @:pausnicolaas
Kost niksquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Doe ff normaal gekquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit niemand op te wachten.
Stuur lekker een dm als je hem wil pijpen.
Paupersquote:Op woensdag 18 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen die pleuris lucht al in huis
Doe lekker zelfquote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
Kan iemand Myrr in de TT even vervangen voor Kiid. Lijkt mij wel op zijn plaats daar ik binnenkort mod word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |