Salafisten.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mensen zoiets volgen zeg
Als de vooringang beschikbaar is waarom zou je die achterin dan nemen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Salafisten.
Mensen die geen poep aan hun lul willen.
Mis je hem?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft prof zich met de feestdagen in zicht zichzelf van kant gemaakt?
Is lekker voor vrouwtjesquote:Op woensdag 18 december 2019 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de vooringang beschikbaar is waarom zou je die achterin dan nemen.
Je hoerenmoederquote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan vriend
@:solotovski
Zit er verschil in dan voor ze?quote:
Je volgesnoven teringkopquote:
Ik denk dat hij een van de weinigen is hier in Nederland die een kerstkaart uit Colombia heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je volgesnoven teringkop
Slaap lekker
Die grap heb je van Gijp maatquote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een van de weinigen is hier in Nederland die een kerstkaart uit Colombia heeft gekregen.
Guess zoquote:Op woensdag 18 december 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit er verschil in dan voor ze?
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die grap heb je van Gijp maat
Die labiele gek van VIquote:
Inderdaad. Dat doe ik zelfsquote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je ramt er toch weleens wat in?
Dat welquote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je ramt er toch weleens wat in?
Ja ik ben een meisje 👧quote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nohomo. Ben je een meid?
Anders @:simone erbij
Rond de 20-25 is goed
Ach kan wel om hem lachen hoor. Alleen jammer dat hij nooit om zichzelf kan lachen.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach kan wel om hem lachen hoor. Alleen jammer dat hij nooit om zichzelf kan lachen.
Wtfquote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat doe ik zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |