Jammer zeg. Had je geen zin om even te socializenquote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ontsnapt aan de kerstlunch op werk
Je zal vast erg gemist worden.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ontsnapt aan de kerstlunch op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zekerquote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar blij mee
Ik heb morgen kerstdiner op werk en gvd zin in
Ja hahahaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zeker
Mag je bij de bazen aan tafel?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar blij mee
Ik heb morgen kerstdiner op werk en gvd zin in
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patatquote:
Noel is de baas, onwetende.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
We zitten altijd met kantoor aan een tafelquote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
Ben je 'n kantoormannetje ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zitten altijd met kantoor aan een tafel
Nee lekker warm en koud buffetquote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patat
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je 'n kantoormannetje ja?
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslavingquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Hij hoopte het, dan was hij toch nog succesvoller dan een ander persoon hier naast amaranthaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hierquote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslaving
mieuwpmieuwpmieuwpquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hier
Moet k op werk al genoeg doen. Pannekoek
Zoek me maar tussen de Stel je vragen aan-reeksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |