Ben je 'n kantoormannetje ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zitten altijd met kantoor aan een tafel
Nee lekker warm en koud buffetquote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patat
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je 'n kantoormannetje ja?
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslavingquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Hij hoopte het, dan was hij toch nog succesvoller dan een ander persoon hier naast amaranthaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik heftruckchauffeur was ja?
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hierquote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gezien je beheersing van de Nederlandse taal en je drugsverslaving
mieuwpmieuwpmieuwpquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik doe nooit echt m'n best hier qua interpunctie enzo hier
Moet k op werk al genoeg doen. Pannekoek
Zoek me maar tussen de Stel je vragen aan-reeksquote:
Zou je mij de link willen dmen?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zoek me maar tussen de Stel je vragen aan-reeks
Tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef 00wildchild het volgende:
Via via is toch niet iemand kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |