Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo is iets wat op wijn zou moeten lijken, Barbar bok is idd bier!
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...
Doe mij maar gewoon een wijntje danquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.
Nou, proost!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een wijntje dan
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ogen als schoteltjes hier..... WTF!!!
van 6.9 nu al onder de tafel??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, proost!
Ik heb voor vanavond wel ff genoeg gehad.
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
van 6.9 nu al onder de tafel??
thc??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.
Overigens heb ik ook de nodige THC in m'n flikker op het moment!
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wiet.
Maar dan in druppelvorm, om te kunnen slapen.
Wissel je @Geerd even af?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben weer weg!Me weer ff tegen mevrouw ToT aan nestelen!
Ik gun tot ook watquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je het niet volhouden dan?
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.
Tot ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.
@ToT heeft gisteren nog gezegd dat zijn vrouw niet zwanger is. Dus hoe zit dat nou Geerdje? Komt die zwangerschap nou wel of niet?quote:
Meestal wel!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Totoquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal wel!Zeker als je het in combinatie met een paar glaasjes doet!
Daar gaat het al mis he...gewoon ww trekken en halve liters klappen met bbq in je witte tuinstoel beetje kut roepen naar de buufquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Ehhhh whut?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Geil welquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Jawel jawel. Met jou?quote:Op zondag 15 december 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Haga, hoe is het daaro? Alles kits achter de rits?
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.quote:
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00quote:Op zondag 15 december 2019 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.
Wat ga jij vandaag doen?
Dan ben je er bijna.quote:Op zondag 15 december 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00
Dan maak je tijdquote:Op zondag 15 december 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je er bijna.
Ik heb trek in sushi vandaag maar heb denk ik geen tijd om het te eten.
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienenquote:
Okquote:Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienen![]()
![]()
de wat...quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed gedaan Geerdje, maak je met krikoe ook kilometers?
Nee die afslag heb ik gemist ..quote:Op zondag 15 december 2019 13:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus niet je rechter- en linkerhandfitness maar dat andere.
Eerst nog tweede helft handbal finalequote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DafuQ, dikke storm hier opeens![]()
Gelukkig binnen. Zo maar eens ff Darten aanslingeren .
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen dingquote:Op zondag 15 december 2019 13:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig maar het is nog niet te laat.
Kassameissjensquote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Waar zit Fest ?quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
https://www.fest.amsterdam/nlquote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
Achter centraal station.quote:
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autiequote:
Lolquote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autie
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 15 december 2019 13:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Is het wat ?
De trein naar Groningenquote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !quote:
Psvquote:Op zondag 15 december 2019 13:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De trein naar Groningen![]()
[..]
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !
quote:Op zondag 15 december 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADO , Grunn
ITS THE MOST WONDERFUL TOWN OF THE YEAR
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook hier maar even posten:
[ afbeelding ]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.quote:
Jazekerquote:Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?quote:
Uhm...quote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?
@:Geerd doorgewinterde kontenbonker, jij ook. Halve liters klappen
Sooo, morgen ff paar wegtikkenquote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?
@:Geerd doorgewinterde kontenbonker, jij ook. Halve liters klappen
Zou jou eens in je kers pakkenquote:Op zondag 15 december 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha dat was op zijn kerstst
Denk het wel !quote:Op zondag 15 december 2019 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is je buurvrouw dan ook thuis ?
Vertelquote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Je weet wat je te doen staat.
Wil ik dat?quote:Op zondag 15 december 2019 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kan Geerd jou wel uitleggen.
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2019 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te willen
Ja dat wordt weer kut roepenquote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Je weet wat je te doen staat.
G E N O Tquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik plop zo even een Hertogje open denk ik. Zin in bier.
Sowieso. Of lekker in de intercom boerenquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je dat ook weleens door de intercom van de trein?
En verhip ook nog een blik Peroni liggenquote:
Die heb ik nog nooit opquote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Of lekker in de intercom boeren
[..]
En verhip ook nog een blik Peroni liggen
Naah laat maar niet doen..quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je dat ook weleens door de intercom van de trein?
Voor morgen 2 paulaner heffe weissen genot gehaaldquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik plop zo even een Hertogje open denk ik. Zin in bier.
Nice !quote:Op zondag 15 december 2019 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor morgen 2 paulaner heffe weissen genot gehaald
Was daar laatst nog een dom blondje geweest met haar vriendje. Ik vroeg haar of ze nog aan de Seine had gezeten. Nee zei ze, hij wel aan de mijnequote:
Gewoon dodgen toch.quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zulke dingen kunnen nog weleens hard terugvuren
quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was daar laatst nog een dom blondje geweest met haar vriendje. Ik vroeg haar of ze nog aan de Seine had gezeten. Nee zei ze, hij wel aan de mijne
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zulke dingen kunnen nog weleens hard terugvuren
Nou ik nietquote:Op zondag 15 december 2019 16:42 schreef ToT het volgende:
Wie was het hier ook al weer die hier aan deed?
Ik ken het nietquote:Op zondag 15 december 2019 16:42 schreef ToT het volgende:
Wie was het hier ook al weer die hier aan deed?
Nee. Ik doe geen freerunning. Ik doe Parkour.quote:Op zondag 15 december 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee in real life dan. Dud0r dacht ik?
Ow!quote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik doe geen freerunning. Ik doe Parkour.
Oe dees is wel coolquote:
Daar zit verschil tussenquote:
Laten we concluderen dat 'wat' een understatement isquote:Op zondag 15 december 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mag wat mij betreft wel wat hipper
Mag naakt ook? Maar dan wel met andere damesquote:Op zondag 15 december 2019 17:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Laten we concluderen dat 'wat' een understatement is
Dames? Ik zie vrijwel alleen heren?quote:Op zondag 15 december 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag naakt ook? Maar dan wel met andere dames
Ja bedoel ik hehequote:Op zondag 15 december 2019 17:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dames? Ik zie vrijwel alleen heren?
Ja ik vond dit als pubertje waanzinnig geilquote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ok dan, ik vind de muziek minder maar denk dat je de clip wel kan waarderen
Alleen als puber?quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vond dit als pubertje waanzinnig geil
VAN MIJN LEVEN NOOIT NIETquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VAN MIJN LEVEN NOOIT NIET
Een goede tweedequote:
Hier werd ik niet warm of koud vanquote:
KAPPEquote:Op zondag 15 december 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
En voor de jongere bezoekers hier: ook sexy dames!
quote:
Geilquote:Op zondag 15 december 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
En voor de jongere bezoekers hier: ook sexy dames!
Mij is het gelukt. Geen pretjequote:Op zondag 15 december 2019 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's knap als je dat van het fappen krijgt!
Dus je ritst je broek los en laat hem op je enkels zakken inclusief onderbroek, en hoe kom je vervolgens aan een driedubbele hernia?quote:Op zondag 15 december 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij is het gelukt. Geen pretje
Nouja eh....quote:Op zondag 15 december 2019 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je ritst je broek los en laat hem op je enkels zakken inclusief onderbroek, en hoe kom je vervolgens aan een driedubbele hernia?
Jaquote:Op zondag 15 december 2019 17:59 schreef ToT het volgende:
...en voor je het weet heb je dan dus een driedubbele hernia opgelopen he! Zodoende!
5:00 gaat da wekkaaaahhhquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Left-winged terrein, uiterst gevaarlijk!
04.30 hierquote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
5:00 gaat da wekkaaaahhh
[..]Oei. Klinkt link! (s)
quote:Op zondag 15 december 2019 18:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net super chille bak vreten gescoord. Tjap Tjoy met ossenhaas
Doe ik ook trouwensquote:Op zondag 15 december 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet idd wel een beetje vroeg opstaan om andermans dag te verpesten!
Verder ben ik echt zwaar uitgekeken op chinees voer. Ja af en toe zit er wel wat redelijks tussen.quote:
Allebeiquote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, of andermans dag verpesten?
Nice ziet er goed uit !quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder ben ik echt zwaar uitgekeken op chinees voer. Ja af en toe zit er wel wat redelijks tussen.
Wij hebben net sushi en aanverwanten gevroten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 tientjes P.P. incl de drankjes die we hadden genomen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allebei
[..]
Nice ziet er goed uit !
Is goed te doen. Qua kwaliteit ook wel te verwachten. Ik heb hier in Groningen poos terug voor 30 eu pp incl drankjes en koffie/thee/ Excl whisky daar was die sushi rammend lekker, goede koteletjes etc.quote:Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
2 tientjes P.P. incl de drankjes die we hadden genomen.
Viel goed te vreten, maar we hebben absoluut wel betere sushi gehad, maar dat was toen 25 euri excl. drankjes.
Ahhh zo'n all-you-can-eat tent?quote:Op zondag 15 december 2019 18:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is goed te doen. Qua kwaliteit ook wel te verwachten. Ik heb hier in Groningen poos terug voor 30 eu pp incl drankjes en koffie/thee/ Excl whisky daar was die sushi rammend lekker, goede koteletjes etc.
Ja sort-ishquote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh zo'n all-you-can-eat tent?
In Amersforot heb je echt een ontiegelijk fakking goeie met echt goede sushi, oesters, allerlei soorten vlees enz!Daar kun je echt ontiegelijk goed bunkeren!
Er zijn wel meer goede all-you-can-eat tenten met goed vlees, maar daar heb je vaak minder keuze in sushi en heb je geen oesters.
Maar de beste sushi die ik heb gegeten was in Zevenaar.
Ja piepklein restaurantje (die in Zevenaar), maar het is goed vreten!quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja sort-ish
Nice, als ik daar eens in de buurt ben zal ik 's gaan googlen
Sushi is heerlijk maar met Viseitjesquote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja piepklein restaurantje (die in Zevenaar), maar het is goed vreten!
Verhoudingsgewijs krijg je daar veel meer vis en zeewier enzo dan rijst.
Op de foto's die ik net gepost heb (met name met die hoorntjes op de eerste foto) zie je dat je vooral rijst zit te happen.
De tent in Amersfoort was één of ander wereldrestaurant. Iets met een getal in de naam!Volgens mij moest je er ook een trap voor op.
Nee joh, viseitjes FTW!quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Sushi is heerlijk maar met Viseitjes, geef mij dan maar sashimi met een beetje wasabi
Heerlijk met een beetje kikkoman mixenquote:Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, viseitjes FTW!
Maar wasabi is idd altijd goed, ja!
Zie 3e foto!quote:Op zondag 15 december 2019 18:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heerlijk met een beetje kikkoman mixen
Lekker hoor ❤️quote:Op zondag 15 december 2019 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie 3e foto!(Te weinig wasabi gebruikt overigens.)
Ik weet alleen niet of het aan mezelf lag of aan het eten, maar alles smaakte echt giga intens en ik was op het laatst goed misselijk, ondanks dat het best lekker was.quote:
Ja vast.quote:Op zondag 15 december 2019 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, joepie dan maar weer he!
Welkom terug, jongen!We hebben je gemist!
quote:Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook tot. Dank bruhr
Sinds Fukushima bekijk ik alle zeewier met argusogen..quote:Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het aan mezelf lag of aan het eten, maar alles smaakte echt giga intens en ik was op het laatst goed misselijk, ondanks dat het best lekker was.
Thuis ff een Berenburgje zitten tikken en toen ging het wel weer.
Het was vooral de zeewier waardoor mijn maag wat van streek raakte. En dat terwijl ik bijvoorbeeld in de Filipijnen vers uit de zee geviste zeewier heb zitten kanen als een malle. (Andere soort, dat wel.)
Kijkt het dan ook nog terug?quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Sinds Fukushima bekijk ik alle zeewier met argusogen..
Good point!quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Sinds Fukushima bekijk ik alle zeewier met argusogen..
quote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef Appeltje het volgende:
Ik vind de foto's op deze pagina te bizar om te geloven
http://chernobylplace.com/fukushima-mutated-animals/
Absoluut!quote:
Obelix zou het ons kunnen vertellenquote:Op zondag 15 december 2019 19:13 schreef ToT het volgende:
Die foto's zijn van over de hele wereld! Echt niet van Fukushima!
En dat skelet lijkt me van een everzwijn, maar ik ben geen expert in everzwijnologie natuurlijk.
quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Obelix zou het ons kunnen vertellen
Werken tot 0016 ..snel naar bed sportschoolquote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben jij al aan de drank?
Volgens mij slaapt de rest hun roes uit.
Het leven als ambtenaar in de reisbranche gaat ook niet over rozen he.quote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken tot 0016 ..snel naar bed sportschool
Nee slavendrijvers zijn hetquote:Op zondag 15 december 2019 21:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Het leven als ambtenaar in de reisbranche gaat ook niet over rozen he.
Niet HEEL veel, maar wel genoeg!quote:Op zondag 15 december 2019 19:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]![]()
Ook zoveel strips Asterix en Obelix gelezen?
Neuquote:Op maandag 16 december 2019 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]Heeft Geerd aan je bips gezeten, dat je een metootje hebt?
Mogen ze met kater komen ?quote:Op maandag 16 december 2019 17:20 schreef stokj het volgende:
Vanavond is het brede kerstfeest. Ik heb mensen al gewaarschuwd dat ze morgenochtend stipt 08:30 op het werk worden verwacht om hun werkzaamheden uit te voeren.
@:gibsonlespaul88 collega J is helemaal in de stemming.
Ik was 0745 al op..schilder opwachten, beetje koffie 1130 sporten nu pilsquote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geerd is hem / heeft hem gesmeerd.
Naakt op de tafel dansen !!!!quote:Op maandag 16 december 2019 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier donderdag kerstborrel.....zin in.....
Leuke vakantie gevonden of leuk ding om mee op vakantie te nemen??quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Geerd het volgende:
Zit ff te kijken voor vakantie..leuk ding gevonden via booking.com...maar waarom moet je dan weer creditcard hebben...
Ja leuk ding gaat mij daar brengen, en dan samen genietenquote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuke vakantie gevonden of leuk ding om mee op vakantie te nemen??
Nicequote:Op maandag 16 december 2019 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja leuk ding gaat mij daar brengen, en dan samen genieten![]()
![]()
![]()
pics??quote:Op maandag 16 december 2019 19:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja echt wel, 1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm![]()
![]()
Dank je !quote:Op maandag 16 december 2019 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh inderdaad een leuk ding!
Tussen Frankfurt en Wurzburg dat stukje lang gerekt groen, in het verlengde van het zwartewoud majaquote:Op maandag 16 december 2019 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar waar wil je naartoe dan?
Oh.....geen route 66?quote:Op maandag 16 december 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tussen Frankfurt en Wurzburg dat stukje lang gerekt groen, in het verlengde van het zwartewoud maja
Zou niet weten hoe het wel moet ruiken zou gewoon full in gaan, alsof je een maiskolf eet, rimmen tong erin, als een bouvier die een kwarkbak op eetquote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, zolang de poes maar niet stinkt.
Je wilt toch niet je slurf in iets steken waar een visgeur uitkomt?quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het wel moet ruiken zou gewoon full in gaan, alsof je een maiskolf eet, rimmen tong erin, als een bouvier die een kwarkbak op eet
Maja als je niet weet hoe het wel moet ruiken...quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Je wilt toch niet je slurf in iets steken waar een visgeur uitkomt?
In ieder geval niet naar visquote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja als je niet weet hoe het wel moet ruiken...
Nou, als je de poes of slurf niet goed verzorgd dan gaat het toch ook ruikenquote:Op maandag 16 december 2019 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat echt van die maagden grapjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |