Mogen ze met kater komen ?quote:Op maandag 16 december 2019 17:20 schreef stokj het volgende:
Vanavond is het brede kerstfeest. Ik heb mensen al gewaarschuwd dat ze morgenochtend stipt 08:30 op het werk worden verwacht om hun werkzaamheden uit te voeren.
@:gibsonlespaul88 collega J is helemaal in de stemming.
Ik was 0745 al op..schilder opwachten, beetje koffie 1130 sporten nu pilsquote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geerd is hem / heeft hem gesmeerd.
Naakt op de tafel dansen !!!!quote:Op maandag 16 december 2019 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier donderdag kerstborrel.....zin in.....
Leuke vakantie gevonden of leuk ding om mee op vakantie te nemen??quote:Op maandag 16 december 2019 19:01 schreef Geerd het volgende:
Zit ff te kijken voor vakantie..leuk ding gevonden via booking.com...maar waarom moet je dan weer creditcard hebben...
Ja leuk ding gaat mij daar brengen, en dan samen genietenquote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuke vakantie gevonden of leuk ding om mee op vakantie te nemen??
Nicequote:Op maandag 16 december 2019 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja leuk ding gaat mij daar brengen, en dan samen genieten![]()
![]()
![]()
pics??quote:Op maandag 16 december 2019 19:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja echt wel, 1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm![]()
![]()
Dank je !quote:Op maandag 16 december 2019 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh inderdaad een leuk ding!
Tussen Frankfurt en Wurzburg dat stukje lang gerekt groen, in het verlengde van het zwartewoud majaquote:Op maandag 16 december 2019 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar waar wil je naartoe dan?
Oh.....geen route 66?quote:Op maandag 16 december 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tussen Frankfurt en Wurzburg dat stukje lang gerekt groen, in het verlengde van het zwartewoud maja
Zou niet weten hoe het wel moet ruiken zou gewoon full in gaan, alsof je een maiskolf eet, rimmen tong erin, als een bouvier die een kwarkbak op eetquote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, zolang de poes maar niet stinkt.
Je wilt toch niet je slurf in iets steken waar een visgeur uitkomt?quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het wel moet ruiken zou gewoon full in gaan, alsof je een maiskolf eet, rimmen tong erin, als een bouvier die een kwarkbak op eet
Maja als je niet weet hoe het wel moet ruiken...quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Je wilt toch niet je slurf in iets steken waar een visgeur uitkomt?
In ieder geval niet naar visquote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja als je niet weet hoe het wel moet ruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |