Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo is iets wat op wijn zou moeten lijken, Barbar bok is idd bier!
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...
Doe mij maar gewoon een wijntje danquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.
Nou, proost!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een wijntje dan
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ogen als schoteltjes hier..... WTF!!!
van 6.9 nu al onder de tafel??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, proost!
Ik heb voor vanavond wel ff genoeg gehad.
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
van 6.9 nu al onder de tafel??
thc??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.
Overigens heb ik ook de nodige THC in m'n flikker op het moment!
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wiet.
Maar dan in druppelvorm, om te kunnen slapen.
Wissel je @Geerd even af?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben weer weg!Me weer ff tegen mevrouw ToT aan nestelen!
Ik gun tot ook watquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je het niet volhouden dan?
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.
Tot ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.
@ToT heeft gisteren nog gezegd dat zijn vrouw niet zwanger is. Dus hoe zit dat nou Geerdje? Komt die zwangerschap nou wel of niet?quote:
Meestal wel!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Totoquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal wel!Zeker als je het in combinatie met een paar glaasjes doet!
Daar gaat het al mis he...gewoon ww trekken en halve liters klappen met bbq in je witte tuinstoel beetje kut roepen naar de buufquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Ehhhh whut?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Geil welquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Jawel jawel. Met jou?quote:Op zondag 15 december 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Haga, hoe is het daaro? Alles kits achter de rits?
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.quote:
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00quote:Op zondag 15 december 2019 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.
Wat ga jij vandaag doen?
Dan ben je er bijna.quote:Op zondag 15 december 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00
Dan maak je tijdquote:Op zondag 15 december 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je er bijna.
Ik heb trek in sushi vandaag maar heb denk ik geen tijd om het te eten.
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienenquote:
Okquote:Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienen![]()
![]()
de wat...quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed gedaan Geerdje, maak je met krikoe ook kilometers?
Nee die afslag heb ik gemist ..quote:Op zondag 15 december 2019 13:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus niet je rechter- en linkerhandfitness maar dat andere.
Eerst nog tweede helft handbal finalequote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DafuQ, dikke storm hier opeens![]()
Gelukkig binnen. Zo maar eens ff Darten aanslingeren .
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen dingquote:Op zondag 15 december 2019 13:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig maar het is nog niet te laat.
Kassameissjensquote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Waar zit Fest ?quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
https://www.fest.amsterdam/nlquote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
Achter centraal station.quote:
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autiequote:
Lolquote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autie
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 15 december 2019 13:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Is het wat ?
De trein naar Groningenquote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !quote:
Psvquote:Op zondag 15 december 2019 13:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De trein naar Groningen![]()
[..]
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !
quote:Op zondag 15 december 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADO , Grunn
ITS THE MOST WONDERFUL TOWN OF THE YEAR
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook hier maar even posten:
[ afbeelding ]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.quote:
Jazekerquote:Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?quote:
Uhm...quote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?
@:Geerd doorgewinterde kontenbonker, jij ook. Halve liters klappen
Sooo, morgen ff paar wegtikkenquote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maare Kwarktiertje wanneer gaan wij nou s ff bier lurken dan ?
@:Geerd doorgewinterde kontenbonker, jij ook. Halve liters klappen
Zou jou eens in je kers pakkenquote:Op zondag 15 december 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha dat was op zijn kerstst
Denk het wel !quote:Op zondag 15 december 2019 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is je buurvrouw dan ook thuis ?
Vertelquote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Je weet wat je te doen staat.
Wil ik dat?quote:Op zondag 15 december 2019 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kan Geerd jou wel uitleggen.
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2019 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te willen
Ja dat wordt weer kut roepenquote:Op zondag 15 december 2019 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Je weet wat je te doen staat.
G E N O Tquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik plop zo even een Hertogje open denk ik. Zin in bier.
Sowieso. Of lekker in de intercom boerenquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je dat ook weleens door de intercom van de trein?
En verhip ook nog een blik Peroni liggenquote:
Die heb ik nog nooit opquote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Of lekker in de intercom boeren
[..]
En verhip ook nog een blik Peroni liggen
Naah laat maar niet doen..quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je dat ook weleens door de intercom van de trein?
Voor morgen 2 paulaner heffe weissen genot gehaaldquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik plop zo even een Hertogje open denk ik. Zin in bier.
Nice !quote:Op zondag 15 december 2019 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor morgen 2 paulaner heffe weissen genot gehaald
Was daar laatst nog een dom blondje geweest met haar vriendje. Ik vroeg haar of ze nog aan de Seine had gezeten. Nee zei ze, hij wel aan de mijnequote:
Gewoon dodgen toch.quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zulke dingen kunnen nog weleens hard terugvuren
quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was daar laatst nog een dom blondje geweest met haar vriendje. Ik vroeg haar of ze nog aan de Seine had gezeten. Nee zei ze, hij wel aan de mijne
Hoezo?quote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zulke dingen kunnen nog weleens hard terugvuren
Nou ik nietquote:Op zondag 15 december 2019 16:42 schreef ToT het volgende:
Wie was het hier ook al weer die hier aan deed?
Ik ken het nietquote:Op zondag 15 december 2019 16:42 schreef ToT het volgende:
Wie was het hier ook al weer die hier aan deed?
Nee. Ik doe geen freerunning. Ik doe Parkour.quote:Op zondag 15 december 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee in real life dan. Dud0r dacht ik?
Ow!quote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik doe geen freerunning. Ik doe Parkour.
Oe dees is wel coolquote:
Daar zit verschil tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |