Jawel jawel. Met jou?quote:Op zondag 15 december 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Haga, hoe is het daaro? Alles kits achter de rits?
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.quote:
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00quote:Op zondag 15 december 2019 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, beetje te lang in bed gelegen. Ben moe maar wou nog niet opstaan. Dan krijg je beetje hoofdpijn. Zo meteen maar ontbijten en de dagelijkse inlichtingen lezen die al zijn bezorgd.
Wat ga jij vandaag doen?
Dan ben je er bijna.quote:Op zondag 15 december 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een afspraak om 10.00
Dan maak je tijdquote:Op zondag 15 december 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je er bijna.
Ik heb trek in sushi vandaag maar heb denk ik geen tijd om het te eten.
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienenquote:
Okquote:Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen managementassistenten RA en ST, zij zorgen er voor dat ik vanuit mijn rol de maatschappij blijf dienen![]()
![]()
de wat...quote:Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed gedaan Geerdje, maak je met krikoe ook kilometers?
Nee die afslag heb ik gemist ..quote:Op zondag 15 december 2019 13:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus niet je rechter- en linkerhandfitness maar dat andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |