Eerst nog tweede helft handbal finalequote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DafuQ, dikke storm hier opeens![]()
Gelukkig binnen. Zo maar eens ff Darten aanslingeren .
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen dingquote:Op zondag 15 december 2019 13:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig maar het is nog niet te laat.
Kassameissjensquote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na..prive praat ik minimaal met mensen...laat staan tegen dames, hoi tegen het kassameisje verder komt het niet ..dus nee, maar geeft niks doe lekker mijn eigen ding![]()
![]()
HOMOOOOOS!!!
Waar zit Fest ?quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
https://www.fest.amsterdam/nlquote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, ga een keer naar Fest en dan heb je gescoord.
Achter centraal station.quote:
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autiequote:
Lolquote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik eerst ook. Zat er vuistdiep in. Mindfist/ fuck. Mijn hoofd. #autie
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 15 december 2019 13:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Is het wat ?
De trein naar Groningenquote:Op zondag 15 december 2019 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !quote:
Psvquote:Op zondag 15 december 2019 13:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De trein naar Groningen![]()
[..]
Feye-wat ? Niet zo vloeken vrind !
quote:Op zondag 15 december 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADO , Grunn
ITS THE MOST WONDERFUL TOWN OF THE YEAR
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook hier maar even posten:
[ afbeelding ]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.quote:
Jazekerquote:Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vond het wel toepasselijk voor wat we hier ok FOK! wel eens voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |