Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo is iets wat op wijn zou moeten lijken, Barbar bok is idd bier!
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dacht al.....Hugo is een soort cider toch, maar daar zit amper alcohol in...
Doe mij maar gewoon een wijntje danquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen cider. Een cocktail gemaakt van afvalproducten van wijnboeren, met wat sapjes en kruiden enzo. Goedkope troep. 6,9%.
Nou, proost!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een wijntje dan
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ogen als schoteltjes hier..... WTF!!!
van 6.9 nu al onder de tafel??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, proost!
Ik heb voor vanavond wel ff genoeg gehad.
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
van 6.9 nu al onder de tafel??
thc??quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar glaasjes plus dan die Barbar, maar ik ben niet onder tafel hoor.
Overigens heb ik ook de nodige THC in m'n flikker op het moment!
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wiet.
Maar dan in druppelvorm, om te kunnen slapen.
Wissel je @Geerd even af?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben weer weg!Me weer ff tegen mevrouw ToT aan nestelen!
Ik gun tot ook watquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je het niet volhouden dan?
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je hoort dit soort verhalen wel eens net als "Papa gaat even een pakje sigaretten halen" als standaard verhaaltjes van vroeger.
Tot ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, achja. Die Albert II van België krijgt er binnenkort ook een officiële dochter bij.
@ToT heeft gisteren nog gezegd dat zijn vrouw niet zwanger is. Dus hoe zit dat nou Geerdje? Komt die zwangerschap nou wel of niet?quote:
Meestal wel!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Totoquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal wel!Zeker als je het in combinatie met een paar glaasjes doet!
Daar gaat het al mis he...gewoon ww trekken en halve liters klappen met bbq in je witte tuinstoel beetje kut roepen naar de buufquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh werkt dat goed? Ben echt moe van druk werken maar élke nacht rond drie uur en vijf uur en ook zes uur wakker....
Ehhhh whut?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Geil welquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef stokj het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
Kijk die linker muis dan bewegen me der hoofd en been![]()
![]()
![]()
@:lachmed
@:fushia2
@:kluun1985
@:ToT
@:Geerd Geerdje
@:gibsonlespaul88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |