quote:Op zondag 15 december 2019 18:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net super chille bak vreten gescoord. Tjap Tjoy met ossenhaas
Doe ik ook trouwensquote:Op zondag 15 december 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet idd wel een beetje vroeg opstaan om andermans dag te verpesten!
Verder ben ik echt zwaar uitgekeken op chinees voer. Ja af en toe zit er wel wat redelijks tussen.quote:
Allebeiquote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, of andermans dag verpesten?
Nice ziet er goed uit !quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder ben ik echt zwaar uitgekeken op chinees voer. Ja af en toe zit er wel wat redelijks tussen.
Wij hebben net sushi en aanverwanten gevroten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 tientjes P.P. incl de drankjes die we hadden genomen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allebei
[..]
Nice ziet er goed uit !
Is goed te doen. Qua kwaliteit ook wel te verwachten. Ik heb hier in Groningen poos terug voor 30 eu pp incl drankjes en koffie/thee/ Excl whisky daar was die sushi rammend lekker, goede koteletjes etc.quote:Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
2 tientjes P.P. incl de drankjes die we hadden genomen.
Viel goed te vreten, maar we hebben absoluut wel betere sushi gehad, maar dat was toen 25 euri excl. drankjes.
Ahhh zo'n all-you-can-eat tent?quote:Op zondag 15 december 2019 18:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is goed te doen. Qua kwaliteit ook wel te verwachten. Ik heb hier in Groningen poos terug voor 30 eu pp incl drankjes en koffie/thee/ Excl whisky daar was die sushi rammend lekker, goede koteletjes etc.
Ja sort-ishquote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh zo'n all-you-can-eat tent?
In Amersforot heb je echt een ontiegelijk fakking goeie met echt goede sushi, oesters, allerlei soorten vlees enz!Daar kun je echt ontiegelijk goed bunkeren!
Er zijn wel meer goede all-you-can-eat tenten met goed vlees, maar daar heb je vaak minder keuze in sushi en heb je geen oesters.
Maar de beste sushi die ik heb gegeten was in Zevenaar.
Ja piepklein restaurantje (die in Zevenaar), maar het is goed vreten!quote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja sort-ish
Nice, als ik daar eens in de buurt ben zal ik 's gaan googlen
Sushi is heerlijk maar met Viseitjesquote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja piepklein restaurantje (die in Zevenaar), maar het is goed vreten!
Verhoudingsgewijs krijg je daar veel meer vis en zeewier enzo dan rijst.
Op de foto's die ik net gepost heb (met name met die hoorntjes op de eerste foto) zie je dat je vooral rijst zit te happen.
De tent in Amersfoort was één of ander wereldrestaurant. Iets met een getal in de naam!Volgens mij moest je er ook een trap voor op.
Nee joh, viseitjes FTW!quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Sushi is heerlijk maar met Viseitjes, geef mij dan maar sashimi met een beetje wasabi
Heerlijk met een beetje kikkoman mixenquote:Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, viseitjes FTW!
Maar wasabi is idd altijd goed, ja!
Zie 3e foto!quote:Op zondag 15 december 2019 18:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heerlijk met een beetje kikkoman mixen
Lekker hoor ❤️quote:Op zondag 15 december 2019 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie 3e foto!(Te weinig wasabi gebruikt overigens.)
Ik weet alleen niet of het aan mezelf lag of aan het eten, maar alles smaakte echt giga intens en ik was op het laatst goed misselijk, ondanks dat het best lekker was.quote:
Ja vast.quote:Op zondag 15 december 2019 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, joepie dan maar weer he!
Welkom terug, jongen!We hebben je gemist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |