ECHT HEquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Goku en Vegeta die fuserenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutactquote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Nou nou noutjesquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutact
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.quote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Azpi is stoeptegel op zijn hoofd gekregen generatiequote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Zeg dat maar tegen je collegaquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gedraag je tochquote:Op zondag 15 december 2019 08:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je collega
Viel net buiten de top 3quote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Ben gewoon mezelfquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leukquote:Op zondag 15 december 2019 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het 5 graden gaat vriezen misschien
quote:Op zondag 15 december 2019 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leuk
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag isquote:Op zondag 15 december 2019 16:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is het leven toch ontzettend geweldig
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag is
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carričreladder nogal bestegenquote:Op zondag 15 december 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.
Hopelijk blijft dat bij een jaarquote:
Knap van jou 😍quote:Op zondag 15 december 2019 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carričreladder nogal bestegen
Bij dezequote:Op zondag 15 december 2019 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij een jaar
Dank u, dank uquote:
Volkomenquote:
Weertje he?quote:
Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op zondag 15 december 2019 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had dit weekend verwacht, maar misschien wordt het pas begin januari vanwege de drukte
Ik probeer er nuchter onder te blijven, maar ik herken het gevoelquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan de spanning niet meer aan
Volgens mij ben je weinig mansquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Kom dan, bitchboyquote:
Liefde is een leugenquote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik predik alleen nog maar liefde
Petsenquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Beter om je armquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Pols hahaquote:
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van jequote:
Kleine handjesquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Walgelijkquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Bent toch geen ouwe lul manquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.quote:
Zo piepjong ben ik nu ook weer niet. En ik blijf een lulquote:
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.quote:
Goeie weer, catkillertjesdansquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Ga je goed slapen aankomende nacht?quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Goeie weer, catkillertjesdans
Ja ga zo naar bedquote:Op zondag 15 december 2019 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je goed slapen aankomende nacht?
Je hebt een mooi kut weekend hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.
Nou en jij een kutleven hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Huh hoezo datquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.quote:
Successup... oh nee hahahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.
Ik draag er nu gelukkig een met alligatorleren bandquote:Op zondag 15 december 2019 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.quote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Successup... oh nee hahaha
Man man manquote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.quote:
Ok.quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.
Zeg dat ik ongelijk heb vriendquote:
dat ik ongelijk heb vriendquote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat ik ongelijk heb vriend
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Tijd om wat jodenmonumenten te bekladden
@cidiquote:Op zondag 15 december 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?
Ik trek NU mijn broek aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
(lol)quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat ik ongelijk heb vriend
gezellig!quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Aardig wat vuurwerk jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel spektakel bij AZ laatst. Dak ging eraf.
Maak snel een grappige post over Enschede andersquote:
Zo doet mijn collega nietquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maak snel een grappige post over Enschede anders
je valt wel vaker in herhalingquote:Op zondag 15 december 2019 19:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Wat is er precies aan de hand kameraadquote:
Heb al een week flashbacks na een rare tripquote:
Niemand haalt enig niveau.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand kameraad
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Zeker aan het snuiven (lol)quote:
Dat is hoe het hoort hier.quote:
Verstandig maat.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker aan het snuiven (lol)
[..]
Dat is hoe het hoort hier.
waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.quote:
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.quote:Op zondag 15 december 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.
Ja dat zei mijn psycholoog ook van de weekquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijgt dat jij je niet kunt hechten.
Boeren hequote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.
Ik gewoon netjes een bloemkoolschotelquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik heb net een bord patat met pindasaus op.
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt andersquote:
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.
Je blijft nogal hangen in eigen wereldbeeld, dus het hechten aan nieuwe dingen lijkt je moeilijk af te gaan.quote:
Doe geen fokkers meer.quote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20
SOWtjesquote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt anders
Ik sta voor alles openquote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20
I know rightquote:Op zondag 15 december 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kon je niet bij mij stoppen ipv iemand anders. Dit is een beetje kut zo
Okequote:Op zondag 15 december 2019 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik hoop al op iemand anders eigenlijk.
BOEREEEEEquote:
Moeders zal trots op je zijn vriendquote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gewoon netjes een bloemkoolschotel
Oja je bent geen optie he.quote:
Heb ik die danquote:Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja je bent geen optie he.
Beter flikker je je wens om een voorkeursbehandeling te krijgen over de reling
Wie dan? Is ze lekker?quote:Op zondag 15 december 2019 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik hoop al op iemand anders eigenlijk.
Had murp ff een dm gestuurd gister. Denk dat ze het vergeten zijn. Drukke periode nu natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet blauw?
Heb dat op elke foto wel dus jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn wens is om ooit 50 likes te krijgen op een foto. Wat is jouw wens
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRRquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had murp ff een dm gestuurd gister. Denk dat ze het vergeten zijn. Drukke periode nu natuurlijk
Je beoordelingsvermogen werkt niet optimaal dusquote:
Als jij tevreden bent dan ben ik dat ook.quote:Op zondag 15 december 2019 19:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je beoordelingsvermogen werkt niet optimaal dus
Akkoordquote:Op zondag 15 december 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent dan ben ik dat ook.
Beetje tegenstrijdig ditquote:Op zondag 15 december 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw uit R&P
Een mooie vrouw
Drm zouden wij een goede match zijn. Je vult me aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb dat op elke foto wel dus ja
Ken je dat gevoel alsof je een arm is afgeruktquote:
Ja ik snap je nu helemaalquote:Op zondag 15 december 2019 20:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel alsof je een arm is afgerukt
Foto's zijn makkelijk te fakenquote:Op zondag 15 december 2019 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb haar toch gezien verdomme
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
Maar het verleden mag je niet hinderen.
Dan dm je toch, die R&P wijven zijn labiel afquote:
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.quote:Op zondag 15 december 2019 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan dm je toch, die R&P wijven zijn labiel af
Als je te lang wacht verliest ze haar interessequote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.
We roeien allemaal met de riemen die we hebben.
Heeeeeej incel PUA gespot.quote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.
Daar ben ik te awesome voor.quote:Op zondag 15 december 2019 20:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je te lang wacht verliest ze haar interesse
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou simone ook graag weer zien mja
Hoe komt het dat jij me zo doorzietquote:Op zondag 15 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een belediging is
Depay kan het EK vergeten.quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net de Nürburgring over geraasd in de Ferrari 488 GTB in 7:45. Blijkt het record op 7:21.6 te staan godverdomme.
Hey vriend. Goed weekend gehad?quote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.
Al definitief ja? Nee toch?quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Depay kan het EK vergeten.
Nog niet helemaal nee, maar ik ga er maar vanuit dat dit wel even gaat duren.quote:
Zou echt ontzettend kut zijn. Ik gun hem om te shinen op ekquote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal nee, maar ik ga er maar vanuit dat dit wel even gaat duren.
Was lekker bezig ja.quote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou echt ontzettend kut zijn. Ik gun hem om te shinen op ek
Geen ideequote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij me zo doorziet
Jawel maar is gewoon zondequote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv komt er ook wel weer bovenop joh.
Ik ook niet, vriend en collegaquote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van dat dat hele team zo in elkaar gezakt is.
Dat is waar. Mijn bruine kijkers functioneren nog uitstekendquote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.
Huh hoezoquote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Depay kan het EK vergeten.
Hoop het echt. Jullie zouden een goede match zijnquote:Op zondag 15 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.
Ben je achteruit geredenquote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net de Nürburgring over geraasd in de Ferrari 488 GTB in 7:45. Blijkt het record op 7:21.6 te staan godverdomme.
Nee hčquote:Op zondag 15 december 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees voor gescheurde kruisband.
Daar vrees ik niet voor hoorquote:Op zondag 15 december 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees voor gescheurde kruisband.
K hoop hetquote:Op zondag 15 december 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het helpen als van Bommel opzout nog voor de kerst?
Was het maar waar vriend.quote:
Dat is het niet hoor.quote:
Wellichtquote:Op zondag 15 december 2019 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het echt. Jullie zouden een goede match zijn
Ik ben gevraagd maar dat valt helaas niet te combineren met mijn functie als moderatorquote:Op zondag 15 december 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie moet het dan gaan doen?
kiid staat al klaar om de taak van moderator eventueel over te nemen van je.quote:Op zondag 15 december 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd maar dat valt helaas niet te combineren met mijn functie als moderator
Ja dikke doeiquote:Op zondag 15 december 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kiid staat al klaar om de taak van moderator eventueel over te nemen van je.
Geen mijn rijbewijs is verlopen en ze houden me staande weekend hahaatjes.quote:Op zondag 15 december 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey vriend. Goed weekend gehad?
quote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen mijn rijbewijs is verlopen en ze houden me staande weekend hahaatjes.
Terecht.quote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sukkel.quote:
Ja eigen schuld ook natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2019 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sukkel.
Ik heb jaar of twee geleden rond kerst niet gereden omdat de mijne verlopen was.
Haha watjequote:Op zondag 15 december 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja eigen schuld ook natuurlijk
Moest ook blazen maar had natuurlijk niks gedronken
Maar goed dat ze geen thc meting hebben gedaanquote:Op zondag 15 december 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik zet even mijn bril af, dat scheelt twee glazenquote:Op zondag 15 december 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Makkelijk praten, op spelletjes hoef je niet te blazen hequote:
Speekseltestquote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen thc meting hebben gedaan
Ik ben een man van staal. Niemand krijgt mij kleinquote:Op zondag 15 december 2019 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Als @:Kiid een paar topics sluit en boze DM's krijgt laat hij huilend deze account ook verwijderen.
Behalve vkquote:Op zondag 15 december 2019 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een man van staal. Niemand krijgt mij klein
Zo zie je maar dat de skotoe ervoor isquote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je, Excelsior zou er ook niet trots op zijn als ze met 11 man zouden winnen tegen 1 speler van City.quote:
Ach een domme jongen was hij niet.quote:Op zondag 15 december 2019 21:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast weer ergens anders misbruik maken van rechten
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevaltquote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach een domme jongen was hij niet.
Kon blijkbaar niet op een normale manier afscheid nemen van ons.
Mods kunnen niet bannen, eiquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevalt
Het was gewoon een vuile aandachtsgeile autistische mierenneukerquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevalt
Fifa spelen of DBS kijkenquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, ei
Als dat wel zo was, was jij nu wat anders aan het doen dan fokken
Ik verwoorde het mooier maar bedoelde hetzelfdequote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het was gewoon een vuile aandachtsgeile autistische mierenneuker
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermenquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat solo de beste mod in klb is sinds drebinquote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermen
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?quote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermen
Ik word binnenkort ook mod vriendquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?
Toen werd ik het huehuehueh
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wietquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?
Toen werd ik het huehuehueh
Bedanktquote:Op zondag 15 december 2019 21:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat solo de beste mod in klb is sinds drebin
Niet gelezenquote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwoorde het mooier maar bedoelde hetzelfde
Nee, die was toen al een tijdje mod toch?quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wiet
quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn posts zijn het altijd waard om gelezen te worden
K verwijder dat topic dan meteenquote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
Eerste wat ik ga doen als mod straks is een hele mooie openingspost opstellen. Met een dankwoord naar iedereen die het mogelijk heeft gemaakt
Laten we doen alsof om je beter te voelen vriendquote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, die was toen al een tijdje mod toch?
Dan schrijf ik er nog 1 maar dan nog beter en uitgebreiderquote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K verwijder dat topic dan meteen
vervaagdquote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wiet
Jij bent natuurlijk de grootste aanjager van het succes dat kiid is.quote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K verwijder dat topic dan meteen
Fok valt en staat met mijn aanwezigheidquote:Op zondag 15 december 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de grootste aanjager van het succes dat kiid is.
Ik ben bezig met de voorbereiding voor aankomend weekend. Heb een drukke race voor de boeg staanquote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou genoeg ge-Assetto Corsaat, op naar F1. @:kiid
Lekkerquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Drukke race? Zijn er meer auto’s dan normaal dan? HAHAquote:Op zondag 15 december 2019 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de voorbereiding voor aankomend weekend. Heb een drukke race voor de boeg staan
Hahatjesquote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drukke race? Zijn er meer auto’s dan normaal dan? HAHA
Hoe staat het met de voorbereiding? Alle oefenprogramma’s al gehaald?quote:
Persoonsvorm, stam + t, troelaquote:
Rustig aan tegen Simonequote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Persoonsvorm, stam + t, troela
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.quote:
Fuck jouquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattigquote:
Taalfouten corrigeren is een nare gewoonte.quote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij moet godverdomme normaal doen tegen een van de hoge heren.
Wie zijn zijn vriendjes?quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattig
Heeft zijn strepen allang verdiendtquote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah hij moet even stoer doen voor z'n vriendjes. Schattig
Ik ook vriend.quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Taalfouten corrigeren is een nare gewoonte.
Je bent geen hoge heer.
Zij doet maar waar ze zin in heeft.
Bedankt beste user van KLBquote:Op zondag 15 december 2019 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft zijn strepen allang verdiendt
Tering, ben je echt zo domquote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Persoonsvorm, stam + t, troela
COME AT ME SIS!quote:Op zondag 15 december 2019 21:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tering, ben je echt zo dom
Je bent nog minder dan een kwijlende downie. Ga lekker terug naar je eigen subforum, treurwilgquote:
Ik heb geen eigen subforum. Domkop.quote:Op zondag 15 december 2019 21:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan een kwijlende downie. Ga lekker terug naar je eigen subforum, treurwilg
Net moest ik nog doen waar ik zin in hebquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ruzie maken is niet leuk jongens.
Ik verbied het jullie.
Ruzie maken met een stel internetdebielen is eigenlijk wel vrij treurig. Ik aanvaard je verbodquote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ruzie maken is niet leuk jongens.
Ik verbied het jullie.
Wat voor kleurtje draagt een mediator?quote:Op zondag 15 december 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stel mijzelf beschikbaar als mediator.
Graag in het vervolg via mij communiceren.
Je mag mijn verbod naast je neerleggen, ik zal daardoor niet minder van je houden.quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Net moest ik nog doen waar ik zin in heb
Dat siert je.quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ruzie maken met een stel internetdebielen is eigenlijk wel vrij treurig. Ik aanvaard je verbod
@yvonne?quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje draagt een mediator?
Doe Hans de groetjesquote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net op een andere locatie even hartelijk gelachen om de domheid van sommige users hier
Fijn.quote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net op een andere locatie even hartelijk gelachen om de domheid van sommige users hier
quote:
quote:
Waar heeft je moeder dat aan verdiend dan?quote:Op zondag 15 december 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even op een andere locatie een psychisch instabiele hoer uitgelachen.
Aber heeft een hekel aan Hans, denk dat hij zijn piemel om haar nek heeft laten rusten ooit ofzo.quote:
Die twee hebben wel veel gemeen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aber heeft een hekel aan Hans, denk dat hij zijn piemel om haar nek heeft laten rusten ooit ofzo.
Ben je ook al in haar dm gegleden?quote:Op zondag 15 december 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die twee hebben wel veel gemeen.
Al is Hans soms nog venijniger.
Aber is soms haar zelf niet daar moeten we rekening mee houden.
We hebben paar dms verzonden.quote:Op zondag 15 december 2019 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je ook al in haar dm gegleden?
Dan tyf je toch weer lekker op joh, met je janksmoelquote:Op zondag 15 december 2019 22:50 schreef TTSS het volgende:
Kinderachtig gezever weer. Incapabel volk ook in deze SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |