Weet je, Excelsior zou er ook niet trots op zijn als ze met 11 man zouden winnen tegen 1 speler van City.quote:
Ach een domme jongen was hij niet.quote:Op zondag 15 december 2019 21:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast weer ergens anders misbruik maken van rechten
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevaltquote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach een domme jongen was hij niet.
Kon blijkbaar niet op een normale manier afscheid nemen van ons.
Mods kunnen niet bannen, eiquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevalt
Het was gewoon een vuile aandachtsgeile autistische mierenneukerquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Is best slim om gewoon iedereen te bannen met een mening die je niet bevalt
Fifa spelen of DBS kijkenquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, ei
Als dat wel zo was, was jij nu wat anders aan het doen dan fokken
Ik verwoorde het mooier maar bedoelde hetzelfdequote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het was gewoon een vuile aandachtsgeile autistische mierenneuker
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermenquote:Op zondag 15 december 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, ei
Als dat wel zo was, was jij nu wat anders aan het doen dan fokken
Je moet toegeven dat solo de beste mod in klb is sinds drebinquote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermen
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?quote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok zou echt een snuif slot moeten hebben om mensen zoals jou tegen zichzelf te beschermen
Ik word binnenkort ook mod vriendquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?
Toen werd ik het huehuehueh
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wietquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha wist je nog toen je hele campagne hield omdat je KLB mod wilde worden?
Toen werd ik het huehuehueh
Bedanktquote:Op zondag 15 december 2019 21:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat solo de beste mod in klb is sinds drebin
Niet gelezenquote:Op zondag 15 december 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwoorde het mooier maar bedoelde hetzelfde
Nee, die was toen al een tijdje mod toch?quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wiet
quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn posts zijn het altijd waard om gelezen te worden
K verwijder dat topic dan meteenquote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
Eerste wat ik ga doen als mod straks is een hele mooie openingspost opstellen. Met een dankwoord naar iedereen die het mogelijk heeft gemaakt
Laten we doen alsof om je beter te voelen vriendquote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, die was toen al een tijdje mod toch?
Dan schrijf ik er nog 1 maar dan nog beter en uitgebreiderquote:Op zondag 15 december 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K verwijder dat topic dan meteen
vervaagdquote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Volgens mij werd VK het toen maar snap dat je herinnering wat vervaagd na zoveel wiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |