je valt wel vaker in herhalingquote:Op zondag 15 december 2019 19:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Wat is er precies aan de hand kameraadquote:
Heb al een week flashbacks na een rare tripquote:
Niemand haalt enig niveau.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand kameraad
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Zeker aan het snuiven (lol)quote:
Dat is hoe het hoort hier.quote:
Verstandig maat.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker aan het snuiven (lol)
[..]
Dat is hoe het hoort hier.
waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.quote:
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.quote:Op zondag 15 december 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.
Ja dat zei mijn psycholoog ook van de weekquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijgt dat jij je niet kunt hechten.
Boeren hequote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.
Ik gewoon netjes een bloemkoolschotelquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik heb net een bord patat met pindasaus op.
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt andersquote:
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.
Je blijft nogal hangen in eigen wereldbeeld, dus het hechten aan nieuwe dingen lijkt je moeilijk af te gaan.quote:
Doe geen fokkers meer.quote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20
SOWtjesquote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |