ECHT HEquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Goku en Vegeta die fuserenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dat voor homo erotisch gifje in de OP
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutactquote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Nou nou noutjesquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf toch op met die godvergeten waardeloze kutact
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.quote:Op zondag 15 december 2019 01:21 schreef Kiid het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk
1. Gogeta die Broly verslaat
2. The Godfather
3. Titanic
Meest iconische film momenten wat mij betreft
Azpi is stoeptegel op zijn hoofd gekregen generatiequote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Zeg dat maar tegen je collegaquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gedraag je tochquote:Op zondag 15 december 2019 08:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je collega
Viel net buiten de top 3quote:Op zondag 15 december 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jurassic Park zou een stuk opvoeding zijn, en dan ben ik nog van de patatgeneratie.
Rubbertegelgeneratie is verloren.
Ben gewoon mezelfquote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leukquote:Op zondag 15 december 2019 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het 5 graden gaat vriezen misschien
quote:Op zondag 15 december 2019 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slechte humor vind ik alleen bij jou leuk
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag isquote:Op zondag 15 december 2019 16:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is het leven toch ontzettend geweldig
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut, behalve dat het morgen weer maandag is
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carrièreladder nogal bestegenquote:Op zondag 15 december 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat jij een carrieretijger was.
Hopelijk blijft dat bij een jaarquote:
Knap van jou 😍quote:Op zondag 15 december 2019 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook, dit jaar heb ik de carrièreladder nogal bestegen
Bij dezequote:Op zondag 15 december 2019 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij een jaar
Dank u, dank uquote:
Volkomenquote:
Weertje he?quote:
Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op zondag 15 december 2019 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had dit weekend verwacht, maar misschien wordt het pas begin januari vanwege de drukte
Ik probeer er nuchter onder te blijven, maar ik herken het gevoelquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan de spanning niet meer aan
Volgens mij ben je weinig mansquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Kom dan, bitchboyquote:
Liefde is een leugenquote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik predik alleen nog maar liefde
Petsenquote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef TTSS het volgende:
Zin om een paar goeie petsen uit te delen, fuckers
Beter om je armquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Pols hahaquote:
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van jequote:
Kleine handjesquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Walgelijkquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Bent toch geen ouwe lul manquote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend!
Heb deze op het oog.
[ afbeelding ]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.quote:
Zo piepjong ben ik nu ook weer niet. En ik blijf een lulquote:
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.quote:
Goeie weer, catkillertjesdansquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt die er niet af dan met die kleine handjes van je
Ga je goed slapen aankomende nacht?quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Goeie weer, catkillertjesdans
Ja ga zo naar bedquote:Op zondag 15 december 2019 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je goed slapen aankomende nacht?
Je hebt een mooi kut weekend hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.
Nou en jij een kutleven hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Huh hoezo datquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.quote:
Successup... oh nee hahahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.
Ik draag er nu gelukkig een met alligatorleren bandquote:Op zondag 15 december 2019 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.quote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Successup... oh nee hahaha
Man man manquote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.quote:
Ok.quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.
Zeg dat ik ongelijk heb vriendquote:
dat ik ongelijk heb vriendquote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat ik ongelijk heb vriend
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Tijd om wat jodenmonumenten te bekladden
@cidiquote:Op zondag 15 december 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?
Ik trek NU mijn broek aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
(lol)quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat ik ongelijk heb vriend
gezellig!quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Aardig wat vuurwerk jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel spektakel bij AZ laatst. Dak ging eraf.
Maak snel een grappige post over Enschede andersquote:
Zo doet mijn collega nietquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maak snel een grappige post over Enschede anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |